02年被拍得當街煙韌揼骨,容祖兒和何韻詩被傳斷背戀傳足10年,兩人亦被公認圈中一對。不過本刊收到可靠消息,原來2人已經「分手」個多月,花心何詩最近因演出舞台劇《賈寶玉》,而喪溝「12金釵」之一的台灣女星路嘉欣。而曾經同男仔拍過拖嘅祖兒,雖跟何詩密友關係長達10年,但對異性仍然有市場。坐擁2.2億身家嘅天后,當然要門當戶對,據知經容媽媽介紹下,認識36歲金融鱷少劉鎮鴻(Jeffrey),為溝掂祖兒呢位樂壇一姐,Jeffrey先後替容媽媽投資物業有所斬獲。上年10月,2人首次約會,快將32歲嘅祖兒更跟身邊好友透露︰「原來女人都係信唔過。」


何詩上年演出林奕華的舞台劇《賈寶玉》,與劇中12位女演員組成的「12金釵」超friend,其中曾與張震拍拖6年嘅台灣女演員路嘉欣,同何詩行得最埋。一向有女就撩嘅何詩又經常借故到台灣搵路嘉欣。知情人士說︰「搞完套舞台劇,阿詩同12條女玩得好埋,尤其係Jozie(路嘉欣),成日匿埋喺房玩WhatsApp,阿詩又成日飛去台灣,以錄音為名,6月喺台北搞音樂會,Jozie仲帶埋好友青峰(蘇打綠主音)一齊去捧場。」

上女同志刊物爆性向
32歲路嘉欣,02年以歌手身份出道,但出咗一張專輯《你不懂》就冇下文。近年主要演出偶像劇、電影,其姊路嘉怡亦係台灣知名藝人。事業未有代表作,路嘉欣最為人知就係同張震嘅6年情,不過於07年已分手。今年1月,路嘉欣接受台灣女同志雜誌訪問,大談《賈寶玉》跟何詩愛得纏綿,又話現實中12位金釵感情好到不得了,仲話唔排除未來愛上同性,佢話︰「當我愛上同性,毋須大驚小怪。」提到以前嘅感情,路嘉欣仲喊到收唔到聲。

未來「老爺」來頭勁
祖兒的新歡Jeffrey除了是美國哈佛大學商學院畢業的高材生,父親亦來頭甚勁。劉父劉壬泉曾為恒基集團執行董事,當時亦係美麗華酒店、香港小輪及36間私人公司嘅董事,雖然上年已經榮休,但多年來眼光獨到,83年曾以個人名義300萬購入山頂白加道41號柏架別墅一單位,早年賣出時已升值為2000多萬,勁賺7倍。

10年情轉淡
雖然何詩口口聲聲話「身冇屎」,但《賈寶玉》本週六在港再重演,3月將到國內巡迴演出,她與路嘉欣起碼再對足半年。有見於此,祖兒最終決定斬纜。知情人續說︰「1月左右,2個人終於和平分手,再見亦是朋友,其實咁多年都淡咗好多,加上2個嘅事業分別愈來愈大。最近有個飯局,祖兒仲同身邊好朋友講話,女人咪又係一樣花心,一樣信唔過!」其實,上年新城頒獎禮慶功宴上,祖兒被問到聖誕是否去何詩家,祖兒亦露玄機︰「你唔係問我㗎咩?係咁問佢,一係你問番阿詩啦。」原來當時二人已醞釀分手,唔怪得祖兒不願多提何詩。

教路變樓后
樂壇一姐祖兒年賺起碼2000萬,呢幾年密密買磚頭,加上自前年其母認識Jeffrey後,祖兒更大手入貨,包括維壹單位、松柏新邨單位、深灣軒及東港城等。合共持有市值約2億2千萬物業,絕對是名副其實「樓后」。

金融才俊力溝
有傳祖兒坐擁2.2億物業,原來有幕後功臣,而且更係容媽媽為女兒穿針引線嘅好姻緣。據知早於2年前,容媽媽認識了石庫門資本管理公司創辦人劉鎮鴻(Jeffrey),2年內,幫容媽媽手上嘅投資搞得有聲有色,現年36歲嘅Jeffrey生得高大英俊,哈佛商學院畢業,是管理對沖基金專才,前年被創業版上市公司高誠資本併購後成高誠第二大股東,持有股份市值超過1.4億,名副其實金融才俊,而且經常同圈中人打交道,更曾分別跟葉璇及鍾麗淇傳緋聞。雖然Jeffrey跟容媽媽認識咗一段時間,但Jeffrey最近先向容媽表心意,容媽媽終於在上年安排2人見面。知情人續說︰「祖兒搵咁多錢,又係天后,平時根本冇男人敢埋佢身,個個都驚自卑,反而Jeffrey好積極,最初祖兒諗住只係date吓,都有同阿詩講,但阿詩反應好冷淡,仲好寸咁話『你靚女咪多人追囉!』加上祖兒好孝順,最信嘅人就係阿媽,容媽媽覺得Jeffrey信得過,起碼唔似何詩咁周圍去撩女啦!本刊週一致電劉鎮鴻公司,其公司職員稱他不在香港「出咗trip」。而祖兒經理人Mani,問到何詩是否喪溝路嘉欣而被祖兒狠撇,她則說:「首先祖兒一向都唔評論其他人嘅事,佢同阿詩一直都係朋友。如果朋友真係搵到真愛嘅,我會替佢高興!(咁係咪有個金融才俊Jeffrey Lau追緊祖兒?)嘩,係咪真係有咁筍呀?我唔知道喎!如果係,我就安樂晒啦!」「容詩戀」10年情玩完,眼見其他天后都排住隊結婚生仔,筍盤在前,祖兒去馬啦!

不停撩女
何詩性向已係公開嘅秘密,02年被影到同祖兒當街煙韌,祖兒仲同佢揼骨添(左圖)!其實早於祖兒,何詩曾與Bobo(陳文媛)同Theresa(傅穎)行埋,但同祖兒呢10年間,何詩亦不時放電,身邊朋友都知佢最冧係Sammi,可惜神女無心;上年又搵咗舒淇做佢MV女主角,不過舒淇又係唔過電囉。 ####

 
撇何詩1個月何詩頻頻去台灣,祖兒身邊又有追求者,近呢幾次出席活動都貌合神離,「容詩戀」正式玩完。

 
何詩開音樂會,路嘉欣專程到後台打氣,據知2人最近正式行埋,未來《賈寶玉》巡迴演出,可以話攞正牌拍拖。

 
飾演林黛玉嘅路嘉欣同何詩最多對手戲,香港站公演時,更加喺台上打情罵俏。





張震舊愛路嘉欣


提起同張震嘅6年情,路嘉欣喺訪問時忍唔住爆喊,仲喺女同志雜誌大談轉性向。


2.2億身家軍師劉鎮鴻 07年與鍾麗淇拍拖 07年,剛與梁榮忠分手嘅鍾麗淇,經張玉珊介紹下認識Jeffrey,更被影到於ifc拍拖。


05年與葉璇撻着


父親係前恒基執董 Jeffrey父親劉壬泉曾是恒基高層,幫四叔打天下,以數口精出名,為恒基出唔少力。








上年聖誕節,阿詩約埋好友劉浩龍、陳文媛,仲有媽咪同前助手一家大細喺屋企開party,阿詩仲親手整大餐,之後俾網民發現祖兒亦有出現。


容媽媽與身邊的好友,加 上祖兒三人感情要好,容媽媽亦喜見Jeffrey追祖兒。


祖兒好錫屋企人,松柏新村3個單位分別自己、媽咪同細佬住,其他物業統統放租。


松柏新村


名門


10年情不再《忽然1周》圖片


'01 《蘋果日報》圖片


'02 《蘋果日報》圖片


'11

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()