TVB臨11月台慶前夕,被對手「城市電訊」主席王維基挖角贈興,明剃眼眉,嚟緊三間免費電視台陸續加入搶食,TVB霸王地位危危乎。
明年血戰開打,老將四散的TVB惟有力谷新王新旦上陣迎擊。走勢凌厲的陳法拉,在殼王及陳志雲護航下,已坐定笠六憑《潛行狙擊》封后。新一姐位都未坐暖,便臨危受命於明年「晒冷作」之一、40集重頭長劇《名媛望族》擔正,劇中演一個專搞是非的女人,連楊怡都要坐歪做阿二。
新一姐法拉身負搶客大任,搞風搞雨都係救市啫!


05年得華裔小姐亞軍入行的陳法拉,先後憑《舞動全城》及《義海豪情》兩度獲「最佳女配角」獎,今年更有望憑《潛行狙擊》的「Madam Jo」一角奪視后之餘,取代佘詩曼做TVB一姐。

救市sell客
雖然法拉亦獲王維基睇中,但封后在即,當然忠心侍主:「(挖角)SMS個個都有(收到),冇咪好冇面?但我合約仲有好長時間,未諗去向。」不過,TVB在今次挖角潮中元氣大傷,六嬸下令重整旗鼓,尤其是趁下月舉行、sell廣告客戶的「節目巡禮」前做好布陣備戰,新一姐法拉即被視為救星。在明年重頭劇之一、以民初豪門恩怨為故事骨幹的《名媛望族》,則以法拉配吳卓羲主演,再加上劉松仁、陳玉蓮、楊怡及馬國明,實行以「三生三旦」豪華陣容吸客。《名》劇由製作部總監梁家樹頭馬莊偉健監製,獲TVB重本打造,而被譽為31年前汪明荃、劉松仁經典劇《京華春夢》新版,據知陳法拉飾演向劉松仁復仇的女主角,個性忠奸難辨,極考演技,連莊偉健都形容謂「陳法拉演一個搞事嘅女人、好大顛覆」,好籌明益法拉。

隨時換人
週一(3日)台慶亮燈儀式上,對手楊怡因放大假中,令風騷法拉氣壓全場女星。問到新劇孭重飛,佢就話:「我係咪第一女主角都未知,但我知阿怡嘅戲分都好多㗎,大家都係差唔多。套劇都係啱啱傾啫,好多嘢都未定,話唔定到時候會轉人呢?」即係楊怡隨時連陪跑都冇份?

率先爆《名媛望族》
以30年代上海社會為背景,講由劉松仁飾演第一位華人大律師,擁5房妻妾包括陳玉蓮及楊怡,而與劉有世仇嘅法拉藉接近劉之子馬國明報仇。

《名》人物關係

'12節目巡禮
TVB 2012年節目巡禮要等到11月先有得睇,但多得微博,已經有得率先睇。

鄭嘉穎Law霸變劉邦
鄭嘉穎之前趁挖角潮立立亂,乘機插公司人工低、編劇差,以為做「多嘴穎」實俾人雪藏,反而佢明年繼續孭重飛,分別有兩部重頭劇在手。

《怒火街頭2》
今年《怒火街頭》贏口碑,鄭嘉穎脫霉成功,連胡杏兒都囧樣不再,TVB當然即刻添食,用番原班人馬,鄭嘉穎、胡杏兒、林子善等,但上集已死嘅「貞貞」陳敏之冇得翻生,加入新血JJ賈曉晨。

《金枝2》外鬥
04年經典劇集《金枝慾孽》再開續集,監製戚其義碌盡人情牌,想以原班陣容陳豪、蔡少芬、鄧萃雯同佘詩曼合演,可惜黎姿息影湊女、林保怡忙掘人仔要諗諗,唔夠腳惟有搵新血。有傳法拉同胡囧有意入隊攝位,不過睇牌面,一向屬珍姐曾勵珍愛將的法拉,似乎大機會過胡囧!

三小生失蹤
原因:加國登台出騷

王喜大控訴
啱啱同TVB結束16年賓主關係嘅王喜,接受陳貝兒主持的now 102觀星台《E+Focus》節目訪問,由週日(2日)一連3晚播出,先爆出夜探志雲被雪18個月嘅真相,再咬實TVB孤寒兼冇出路。 ####


本週一(3日)法拉以視后大熱姿態在台慶亮燈儀式滿場飛,一姐氣勢盡現。


當晚法拉以一襲tube-dress亮相,裙長至小腿,以為密實冇驚喜,但一側身,即騷出誘人白滑大髀。


法拉在《潛行狙擊》飾演的Madam Jo甚受歡迎,連生死之謎都造成熱話,網民甚至組成fb群組話要「救番Madam Jo」。


上月法拉在新劇《東西宮略》中飾演鍾無艷,有指本來飾演夏迎春嘅徐子珊,怕被法拉搶鏡而辭演,由陳敏之頂上。


'11亮燈排位


陳總歸位自涉貪案甩身後,陳志雲回朝後地位愈益穩固,繼續係六嬸心腹,亮燈當日陳總主動替六叔推輪椅,而樂易玲則負責照顧六嬸重任。


為報父仇嘅法拉在劇本中周旋於黑幫中人吳卓羲同律師之子馬國明之間,而馬明率先爆法拉最後會揀吳唱K。


上週六(1日)法拉以《名》劇造型拍節目巡禮,新角色因與《義海豪情》同一時代背景,望落同晴晴造型好相似。


陳玉蓮前朝格格,為劉的元配。


劉松仁第一位華人大律師,為人風流。


陳法拉不擇手段向劉報仇


楊怡為劉的第四位姨太太


吳卓羲黑道中人,與法拉相戀。


馬國明劉之子,迷戀法拉。



先有同張可頤一齊主演宮闈劇《呂后》,鄭嘉穎飾演劉邦,而早在04年《楚漢驕雄》中已飾演呂后嘅張可頤則扮多一次。




陳豪


謝天華


鄭嘉穎


老闆來來去去得兩套板斧吸引啲人打佢工……具體係錢、抽像係夢……3年之後你會點,你乖乖哋又會點,你唔乖又會點……睇你揀A定揀錢。一個演員你就只黐住一個台,淨係為一個台服務的話亦會收窄咗自己的出路,觀眾亦會覺得冇趣味。


《忽然1周》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()