周秀娜( Chrissie)噚日以 tube dress幫間賣皮鞋同手袋嘅專門店行騷,同場仲有個男模特兒跪喺地幫 Chrissie換鞋,但呢位仁兄竟然面紅紅,唔知係咪見到 Chrissie裙底春色?不過 Chrissie就話感覺好浪漫:「當時我處於幸福狀態,有少少當咗佢係我男朋友,佢幫我換鞋,自己好似係公主,着緊玻璃鞋嘅感覺,我媽咪仲提醒我唔好叫男仔幫自己挽鞋。」

放大圖片
娜姐之前喺馬來西亞拍戲整傷隻腳,噚日仲貼住紗布出嚟。

娜姐之前喺馬來西亞拍戲整傷隻腳,噚日仲貼住紗布出嚟。

放大圖片
周秀娜獲男模跪地幫佢換鞋,搞到娜姐受寵若驚。

周秀娜獲男模跪地幫佢換鞋,搞到娜姐受寵若驚。

拍完星爺新戲

Chrissie之前喺馬來西亞拍戲整傷隻腳,原來到家都未好返,傷口仲要用紗布包住,因為仲有血水滲出嚟。問佢怕唔怕有疤痕,佢話:「家醫學科技咁犀利,可以解決疤痕呢件事。」 Chrissie仲透露剛剛完成周星馳新戲《除魔傳奇》,不過佢只係肯講同舒淇、文章有對手戲。同場仲有戚黛黛,佢話之前收到王維基嘅挖角短訊,不過佢 9月先續約亞視,加上有感工作量都 ok,所以冇回覆對方。


(左起)李樂詩、 Queenie Chan、陳霽平、陳穎妍同戚黛黛噚日都嚟撐場。

arrow
arrow
    文章標籤
    周秀娜 男模 服侍 嗌 幸福
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()