6月蘇永康與廖碧兒因拍《童話戀曲 201314》撻着,問到兩人有沒有親熱戲,蘇永康話:「都有,蜻蜓點水式咁囉!(有冇牀戲?)望就望下套有啦!」《蘋果日報》圖片

滾熱辣

降呢做小三 廖碧兒姣撬蘇永康

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

廖碧兒 2010年尾一腳踏兩船,背住陳豪暗撻失匙金龜林忠豪,搞到俾陳豪狠飛兼形象大跌。近日有傳她翻撻陳豪不遂, 33歲的她對愛情愈來愈進取,近日削面變靚之餘,更不惜做小三。 6月她拍王維基歌舞劇《童話戀曲 201314》時,暗中撻 着大她 13年的蘇永康。
明知蘇永康有個拍拖七年、任職 Joyce高層的女友 Anita,但廖碧兒擺明車馬任追,兩人暗交兩個月後,戀情被正印 Anita踢爆,廖乘勢 着蘇永康向女友攤牌。蘇永康曾一度與女友鬧分手,更給予一筆可觀的現金給她做生意。不過正印依然未死心,默默等蘇永康回心轉意。

互動片段

蘇康讚碧兒係筍盤



9月 25日,廖碧兒回應削腮骨翻箍陳豪時,斬釘截鐵指與陳豪冇聯絡,更甜絲絲主動表示有人追︰「我有人追 㗎!唔想每次都講歷史,我要向世界出發。」問到追她的是圈中人還是圈外人時,她大賣關子︰「都仲係朋友階段,但現階段好開心。」


10年 12月,林忠豪以 400萬的林寶堅尼接載廖碧兒而傳出緋聞,兩人更被拍得密會照,但最終拍拖不足一年便分手。《蘋果日報》圖片


10年,廖碧兒因偷食林忠豪而被陳豪狠飛,早前廖更說:「我同佢已經冇聯絡,佢(陳豪)已經唔喺我電話入面。」而陳茵媺被問到有關廖的新聞時,竟搞笑話:「叮!下一條!」

拍戲撻 着


原來今年 6月,廖碧兒與蘇永康拍歌舞劇《童話戀曲 201314》時,二人朝夕相對排舞試戲,加上女方又識放電,終於攻陷了正值七年之癢的蘇永康。據幕後人員透露︰「拍劇時阿公(蘇永康)對 Bernice(廖碧兒)已經呵護備至, Bernice之後接住要拍另一部大陸劇《高山青》,為咗就佢個期,阿公一個禮拜連趕 40組戲都冇計。拍戲 嗰陣佢兩個已經眉來眼去, Bernice鬼妹仔性格,講 嘢又嗲,阿公 冧到出晒面。」
拍劇期間,蘇永康不時向廖碧兒大獻殷勤,廖碧兒亦大讚他︰「佢好細心,不時 喺鏡頭後睇我演出,俾意見我。」拍完歌舞劇《童話戀曲 201314》後,廖返回內地工作,蘇永康除了密密短訊傳情外,他知道廖碧兒愛食朱古力,更不時速遞朱古力到女方的酒店或片場,令 Bernice甜到入心。

7月阿公朱古力溝女


7月 2日,廖碧兒拍劇期間,收到阿公(蘇永康)送來嘅朱古力,開心到 post上微博。





8月碧兒送錯花牌


蘇永康在伊館開騷,花店竟將個花牌誤送去紅館。





9月晨早賀壽




9月 24日蘇永康 45歲生日,廖碧兒早上時已在微博急不及待送上心意祝福! 

腮骨收窄


近日有傳廖碧兒為翻撻陳豪,不惜削面變靚。她強調自己有人追,又話已刪除陳豪電話,咁意氣風發原來係搭上蘇永康。





會所約會


雖然心知蘇永康有女友,但感情路上向來主動出擊的廖碧兒,亦唔介意做小三,盡量抽到時間返港與蘇永康約會。加上蘇永康正印女友經常要到外國睇時裝騷入貨,睇唔實男友,造就蘇永康有機可乘偷食。
為免戀情見光死,蘇永康亦好醒,每次與廖碧兒約會都十分小心,不但選在私人會所,更包房間見面,掩人耳目,相反廖碧兒就忍唔住 喺微博晒幸福。最終紙包不住火,兩人暗交兩個月,已被蘇永康正印 Anita發現,兩人更因此而頻頻吵大鑊。
知情者透露︰「 Anita同阿公一齊七年,女方都暗示過想結婚,但阿公就一直拖吓拖吓,最近佢發現男友暗溝廖碧兒,兩個嘈到拆天,又試過冷戰甚至嗌分手。阿公叫 Anita唔好逼佢,不過咁多年感情,阿公都覺得有負女友,所以私下過 咗筆錢俾 Anita,話打本俾佢做生意,數目都幾大,又話需要時間重新考慮大家關係咁喎。」
據知 Anita仍未打定輸數,皆因她有張皇牌在手,就是蘇媽媽。其實蘇永康一向孝順,而 Anita多年來的奶奶政策十分成功,蘇媽亦曾多次向兒子逼婚,開口要他早日了結老人家抱孫心願,近日 Anita亦搵未來奶奶為她箍煲,向蘇永康施壓,務求趕走小三。
除了蘇母, Anita多年來亦努力融入了 Big 4的圈子,與許志安、張 衞健及梁漢文等亦感情要好,所以,兄弟們知道老死偷食後,亦紛紛勸佢諗清楚。不過,蘇永康今次與廖碧兒係 嚟真,並非玩玩吓。
廖碧兒為免背負第三者罪名,自與蘇永康撻 着後,一直要男方盡快與前度分手,回復單身,更向外放風大把人追,務求令蘇永康就範。

削面碧兒贏晒




45歲的蘇永康左右逢源,瞞住拍拖七年的女友馮翠珊( Anita)與廖碧兒暗交四個月。觀乎兩女條件,華姐冠軍廖碧兒只是外形較佳,阿公今次擺明以貌取人。 

蘇永康:佢係筍盤


就兩人暗交四個月,本刊周二( 2日)向蘇永康求證。
記:之前拍劇同廖碧兒撻着?
蘇:點解會收到咁嘅消息?我同女朋友感情好好喎,同廖小姐冇 friend到,我連佢電話都冇。坦白講,都幾開心,終於有緋聞!不過廖碧兒呢啲係筍盤,我呢啲係爛地啫!
記:廖碧兒俾人話「刀削面」喎!
蘇:我唔睇新聞!
記:有人見到你 哋 喺私人會所撐枱腳?
蘇:我諗嗰位先生或者小姐有病!
記:你講到你哋唔熟咁,但你又送朱古力 冧佢?
蘇:哦,人哋送俾我但我減肥唔食,咪拎番去劇組一齊食之嘛。
記:同女朋友關係咁好,諗住結婚?
蘇:我哋都有呢個計劃,但唔會係呢大半年,女友會離開原本嘅公司,搞自家品牌。而我又要搞 Big 4。我同女朋友 7年都習慣唔係成日見,但當然我知女人係要揸張紙嘅。
至於身在外地的廖碧兒,則透過經理人否認與蘇永康撻 着:「 Bernice話拍劇嗰陣唔覺蘇先生有追佢喎!」
雖然蘇永康人氣同前度陳豪差一截,但蘇永康近年密密返大陸掘金,年賺逾千萬,又有 4千萬物業揸手,加上把口啷過油,難怪可攻陷廖小姐。不過兩人戀情曝光,傳媒紛紛致電蘇永康時,男方即「淆底」轉軚與廖碧兒劃清界線,睇嚟呢段情真係凍過水。


本刊周二( 2日)向蘇永康求證戀情時,發現他腹部隆起,發福咗好多。


上周二( 9月 25日),廖碧兒出席活動時,自爆多人追,一副唔憂嫁的姿態。


02年,蘇永康因服食及藏有搖頭丸被捕,要入獄勒戒 11日, 03年更與結婚近 4年的太太馮麗清離婚,令他對婚姻極有戒心。


10年,蘇永康為蘇母慶祝生日,除了好兄弟許志安及梁漢文,正印 Anita亦在場,位置靠近蘇媽,明顯得蘇媽歡心。

兩年吸金千萬




蘇永康搵錢能力強,單是近兩年已經吸金逾千萬。他今年又在《蘇永康弦愛交響夜》義演,將 60萬歌酬捐出,為內地山區興建學校,回饋社會。 

2011年
唱片分紅  15萬
演唱會歌酬( 8場)  215萬
登台歌酬( 25場)  300萬
《宅男總動員之女神歸來》片酬  20萬
《東成西就 2011》片酬  8萬
《戀夏戀夏戀戀下》片酬  5萬
《 2012我愛 HK喜上加囍》片酬  10萬
《廉政行動 2011》劇酬  1萬

2012年
演唱會歌酬( 2場)  140萬
登台歌酬( 20場)  250萬
《幸運狗》片酬  20萬
《 DIVA華麗之後》片酬  15萬
《童話戀曲 201314》劇酬  20萬
合共: 1,019萬

4千萬身家


蘇永康深明「買磚頭保值」的道理,單計手頭物業,他的身家已有 4千萬,絕對稱得上是娛圈的隱形富豪。






物業 市值
堅尼地城翰林軒兩個相連單位 約 1千 5百萬
大坑道光明台低座單位 約 700萬
薄扶林碧瑤灣中層單位 約 1千 8百萬
戰車 市值
Porsche Panamera S 約 150萬
合共: 4,150萬 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()