世紀拖手
明知記者影相,哥哥一於少理向前走,反而唐唐唔放心,望返轉頭。

當年今周

哥哥的左手

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

上期講到張可頤當年與同性密友鄧霓儀喺街頭耍花槍,令媽咪姐不期然諗番起哥哥張國榮。

2001年 10月《忽周》第 323期,當時已經相戀 16年嘅哥哥同唐唐,首次被拍到喺街頭公然拖手。其實呢 pair俊男戀人早就發現有記者影相,但至情至性嘅哥哥,懶理世人目光,用左手牽起唐唐嘅右手,大踏步直入酒吧會合其他猛男朋友,成就呢幅轟動全城、震撼同志界嘅 sweet爆畫面。
大家試諗吓,今時今日趙式芝跟同性密友結婚,搞搞下竟然會上咗外國報紙。 11年前哥哥呢個舉動,真係幾咁勇呢!記得佢喺〈左右手〉入面就唱過:「從那天起我不辨別前後?從那天起我戀上我左手?」愛,好多時就係無得解釋嘅,正如哥哥一去 9年,媽咪姐同好多歌迷一樣,仍然好懷念情深嘅佢。哥哥, I always miss you!


哥哥食住煙出嚟接唐唐,春風滿面。


愛不悔
哥哥一手拖唐唐入酒吧, so man so sweet!

檔案編號第 323期
日期: 06/10/2001

拖手真經典


圈中人對戀情一向避忌,驚損事業驚阻溝女驚俾人笑,總之乜都驚餐死!但耐唔耐,總有啲「勇士」喺鎂光燈下,大方拖手任影。背後為乜原因都好啦,嗰一刻,勁型!

洪寶戀




99年, 40歲嘅洪朝豐同劉鑾雄前妻、 46歲嘅寶詠琴跨界相戀,高調拖手公開戀情。但之後二人鬧翻,女方病逝,男方曾被封為「四大癲王」之一!幸近年終重回正軌,再度開咪。 

王鋒戀




00年 6月, 30歲嘅王菲同 19歲嘅謝霆鋒去完康城影帝梁朝偉嘅慶祝 party後,女方喺酒吧門外 3度拖實男方隻手,睇吓霆鋒含羞嘅表情,呢個可謂圈中姊弟戀嘅經典場面。 

東芝戀




又係 00年 6月,張栢芝同陳曉東喺太古廣場撐枱腳,東東見記者影相,主動同栢芝十指緊扣。更戲劇性嘅係,女方之後介入王鋒戀,同霆鋒離離合合多次,終於 06年結婚並誕下兩子。之後嘅事,就唔使講啦! 

劉朱戀




劉華同大馬歌迷朱麗倩於 86年認識,隨後相戀,但多年來女方苦練隱身術,直至 09年才被報章爆出二人早於 08年在拉斯維加斯成婚。同年,劉華同朱麗倩赴大馬出席外父喪禮後回港,終出現這幕千載難逢嘅拖手場面。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()