我得寵:廖碧兒學接生 一屋狗寶貝 

廖碧兒養了五隻玩具貴婦狗,採訪當日只帶Kahlua和Latte亮相,已令她忙到不得了。攝影:林德雄

自小在外國長大的廖碧兒(Bernice),在圈中出名是愛狗之人,在外國養大狗的她回流香港後改養小狗,現在她養了五隻玩具貴婦狗,更曾在獸醫通過視像協助下為愛犬接生,永世難忘。撰文:魯萍

廖碧兒自幼在加拿大成長,八歲開始飼養寵物,因為環境合適,她偏好體形較大的狗隻,直至來港發展,工作加上居住環境狹窄,無意再養寵物。大約八年前,一位朋友因結婚,打算結束經營的寵物店,多次要求Bernice到店舖,因為有隻玩具貴婦狗需要一位主人,這就是她第一次和愛犬Mac相遇:「我去過間舖三次,佢當時仲好細隻,最後嗰次,我抱上膝頭佢就喺我身上屙尿,最後就抱咗佢返屋企養。」
一隻狗太孤單,Bernice決定為Mac娶老婆,帶來了新成員Bailey,還為牠們舉辦了一場婚禮。Mac結婚洞房好快就有喜,Bernice更親手為四胞胎接生:「醫生睇住視像教我接生,最後出世嗰隻出嚟個樣已經唔同其他幾隻,撐咗幾日最後都唔得。」存活下來的有家姐Latte、哥哥Kahlua和細佬Cappuccino。



在外國養慣大狗的廖碧兒,回流香港後改養小狗。 

廖碧兒怕Mac孤單,為牠娶了狗女Bailey,這對活寶貝很快更生下四胞胎。微博圖片 震狗最叻做戲

除Latte,其他都做了絕育手術,Latte添了兩個狗BB,但生產時Bernice正在加拿大拍電影,她說:「Latte大咗肚五個星期先知有咗,之前以為佢肥咗,冇心理準備,但嗰時咁啱又唔喺香港,要助手接生,我用視像睇住,四隻有兩隻死咗,之後嗰兩隻送咗畀助手養。」
Mac成為家中老大,其他成員以牠馬首是瞻,Bernice說:「啱啱養Mac時,試過有次返到屋企發覺停電,有條電線咬爛咗,而佢啲毛最鬈,我估係嗰次咬電線電鬈咗,Mac應該係講咗畀其他成員知唔可以咬電線,之後再冇發生過。每次開餐,如果Mac未食,其他都唔敢食。」
為方便照顧,Bernice通常輪流帶兩隻外出,採訪當天就只帶Latte和Kahlua出來,Latte被主人抱在懷裏,竟然全身抖震,Bernice笑說:「唔好以為佢驚,扮嘢㗎!佢最叻做戲。」當Bernice到更衣室換衫時,兩狗被困在球場等候,Latte多次試圖在門下的罅隙逃走找主人,Kahlua則呆坐一邊悶悶不樂,終於等到主人現身,即刻調轉頭跑入球場玩,變臉媲美四川劇。



愛犬要飲水,廖碧兒親自服侍,無微不至。 

Kahlua和Latte是動物醫生,廖碧兒會輪流帶愛犬做慈善探訪。 諗計方便陪瞓

同出一胎,但Kahlua體形比Latte大足一個碼,Bernice說牠要減肥:「佢偷食最叻,最鍾意打橫行,隻眼望住我,睇吓我係咪住佢,一冇眼神接觸,就即刻走去偷食,可以咬穿三層膠袋偷糧食,咬爛晒膠袋之後,其餘幾隻叼走分嚟食,佢自己就喺堆糧上面瞓着咗。」
五隻狗中只有Mac同Bailey可以陪主人Bernice上床睡,其餘三隻因為體形細跳不到上床,她朝早會放一把梯在床邊讓愛犬跳上床:「好多時出trip,幾日冇返佢哋投訴,會周圍屙尿表達不滿,上床就會喺床屙尿。」
髮型、化妝:Pauline Chan

人狗步行關注乳癌

除了Mac之外,其餘四犬都成為動物醫生,狗醫生主要是為病人及有需要人士帶來生理及心理的健康治療,廖碧兒會輪流帶愛犬做慈善探訪,有次她帶了Bailey到醫院探訪一名重病小女孩,牠為女孩帶來歡樂:「我覺得好有意思。」

閒時摸胸自檢

本月28日香港乳癌基金在山頂舉行乳健同行2012活動,Bernice會以大使身份帶同兩愛犬參與,人狗同樂喚起市民關注乳癌問題,她說:「乳癌患者年輕化,工作壓力大都會影響身體,應該要正視呢個問題,每個人都有自己責任,檢查好重要,我都試過有次摸到個胸同平時有啲唔同,即刻去做檢查。個步行活動,主人可以同寵物扮靚靚一齊參加,等多啲人關注,同樣都係一個有意義慈善工作。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()