《路透社》圖片

句句金

句句金

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

趟式芝( GiGi)跟同性密友楊如芯早前宣布已於法國結婚,事後其父趙世曾發聲明否認婚事,又說動用 5億招婿。日前 GiGi接受英國《獨立報》訪問,就坦言:
「我爸爸唔想我出櫃,想我同男人結婚,提高社會地位。」
係咯,講嚟講去咪為錢為面子啫!都係見慣豪門恩怨嘅 GiGi心水最清。




王祖藍成為今年十大傑出青年之一,周日( 30日)帶埋家人和女友出席頒獎禮,他有感而發:
「嫲嫲、阿媽同佢(李亞男)都喺度,今日呢件事嘅重要程度可媲美結婚!」
又話重要又講結婚,但就係唔講女友個名喎!大方啲啦,祖藍。 




中秋節當日,陳豪同女友陳茵媺齊齊出席《天梯》宣傳活動,有個遊戲係揀「命中注定情人」,陳生居然矇查查揀咗羅蘭姐,佢即刻話:
「好彩揀羅蘭姐,唔係就大件事!」
從呢句說話,我哋分析到兩件事,一係陳茵媺嘅醋勁應該唔細,二係陳生怕女友,會發達囉! 




早前吳卓羲同人妻梁靖琪( Toby)到三亞拍戲,被影到在泳池攬錫, Toby回港即時俾老爺照肺。但吳生日前仲死撐話:
「我哋識咗十幾年,一向都係咁玩,總之下次會小心啲。」
嘩,仲想有下次?阿吳生,你就話個 file花晒唔差在啫,但唔係想搞到人哋家變吓嘛? 




憑《那些年,我們一起追的女孩》一片成名的台灣作家九把刀,日前被影到單拖去買碟兼食鐵板燒,女友全程無影,佢神情落寞。不過九把刀就話:
「我蠻喜歡一個人出門,孤獨但不寂寞。」
作家即係作家,用字都精警過人!但孤獨而唔寂寞呢個境界,睇怕唔係常人可以做到喎。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()