好男好女

【好男好女】Rick Chin商台開咪 踩過界娛樂大眾

Rick Chin 踩過界

與 Rick Chin走入商台,幾乎每個人都認識這位第一代星級化妝師,熟絡地與他打招呼,畢竟在化妝行業打滾了廿年,經常拎住化妝箱陪着歌星、明星開工,算是電台、電視台的熟客。
當日做完電台訪問的許志安、楊崢也問他為哪個藝人化妝而來,「好多 artists見到我,以為我仲做緊化妝師,即刻想 book我幫佢哋化妝。」沒有人估到, Rick已經封筆唔化,由幕後走到幕前做藝人,「我唔係想做明星,只不過係喺娛樂圈工作嘅人,希望可以娛樂大家。」

送上門

當 May姐講雞汁可以做足半年,好明顯,這個娛樂圈已經唔使跟規矩,更何況是陳志雲主動找 Rick主持電台節目,「之前森美放假,我試過頂佢同小儀拍檔做節目,陳生話反應好好,覺得我講靚、講愛情幾好笑,就搵我開咪接王喜做節目,佢話佢都唔驚,我驚乜喎。」今個月開始,他會與吳千語主持商台節目《起來,大龍鳳!》談性說愛,「主題圍繞 beauty、 eat、 play、 love,將扮靚 apply落食同 dating,其中一日仲會 phone in,聽眾可以打嚟講感情問題,我就好似做南宮夫人。」
除了聲演,何麗全又睇好 Rick做幕前演出,將會在 now開一個類似「盛女愛作戰」的節目由他主持,「呢個係 lifestyle形式的愛情節目,我教人點樣溝仔、溝女,我最叻係幫人扮靚, dating都要扮靚、食嘢嘛。」 Rick當化妝師期間,結識了無數歌星、藝人,一向抵得諗,做嘢冇托手踭的他,別人問他哪些化妝品、護膚品好用?他總會話:「得啦,我幫你買!」而他儲落的人情卡,現在正是碌卡的時候,「好多明星、歌星知道我做主持,都應承上我節目做嘉賓。」
做幕前,對 Rick可以說是雙贏,既為他開拓新事業,又能提升他的知名度,幫助宣傳他自家的美容生意。去年他在海港城開「美學肌研」( esthetique LABO),主要做醫學美容,開業不足三個月,就發生 DR醫學美容毒血針事件,認真唔好彩,「我哋一向只賣四樣 laser,打五樣針,所以 DR事件對我哋冇乜影響。」為免殃及池魚,即使新鋪開張,他也未有大事宣傳,「嗰陣你做任何廣告宣傳,都係掟錢落海,我哋決定暫時只做熟客,靠口碑。」當時,他反而沒有搵一班有錢又貪靚的名人阿太幫襯,「 Yvette(榮智健姪女榮文蔚)都問使唔使幫手,但我唔想借助啲名人個名,因為依家打針、醫學美容咁敏感,我唔想影響到朋友;但我唔介意第一個企出嚟講,打針同 laser唔係整容,最緊要係有管制。」


繼今年初與吳千語在 now合作做主持,二人又經陳志雲安排在商台做拍檔,週一至週五晚凌晨十二點半開咪一粒鐘。 

(《蘋果日報》圖片) 

Rick曾是很多明星、名模御用化妝師,當中張國榮在《號外》封面的 smoky eye妖妝,亦是他手筆。

搵到大水喉

有傳 Rick的自家護膚品和美容中心,是他的好友張栢芝出過百萬投資, Rick聞言即耍手擰頭,「呢樣真係要澄清,百幾萬點夠搞一個品牌?我哋要喺瑞士研製美容產品,成本過千萬,出錢同我合作嘅係明輝國際( 3828),唔係栢芝,不過佢同兩個囝囝真係成日幫我試 product做白老鼠,出小朋友護膚品,係因為栢芝扯住話冇嘢啱佢個仔用。」
「美學肌研」美容中心開業至今年多已經 break-even,但 Rick坦言曾衰到貼地。他自○八年起已沒有靠揸(眉)筆賺取生活費,喜歡旅遊的他,為旅行社做帶團做星級旅遊,又出旅遊書,「嗰個 moment想做旅遊,帶人去買靚嘢,食好嘢,點知因為長期彎腰化妝,腰骨出咗問題。」碰巧當時在國內生產美容產品的明輝國際,找他合作生產自家品牌的美容產品,他又要攞苦嚟辛,「我唔想淨係掛個名,我驚有記者問我點解可以出護膚品,所以想去讀書,有學歷支持自己。」○九年,他去了英國、美國修讀有關天然草本護膚療法,及醫學美容課程。


美容中心有醫生駐場, Rick就為客人做顧問,美容、化妝、形象一條龍服務。 

當日 Rick在銅鑼灣開鋪賣洗頭水、沐浴露,陳小春和林心如亦有到場恭賀。 

唔識做生意

當時 Rick一心想轉行做生意人,踏足商界首個項目是生產洗頭水、護髮素和沐浴露,此舉差點令他永不超生。「當時我最錯係喺銅鑼灣、旺角開地鋪,單是租金每個月要四十萬,一支洗頭水賣七十蚊,要賣幾多先夠交租?」試過公司流動資金只剩五位數字,多次想過放棄,但又給他找到一線生機,「大陸有個酒店集團,竟然同我買咗大批洗頭水,救咗我一命。」
當時 Rick經常飛來飛去讀書、做研究,生意又點會好?但因與業主簽了兩年死約,只有硬着頭皮繼續做,「業主唔肯放過我,唯一出路就係破產,當時我真係諗過㗎!」想不到,十蚊一塊的 super moist paper mask令他逃過一劫,「由設計到推出只用了兩個月,三個月就已回本。」
至此,他才明白自己是個有審美眼光,但不懂做生意的人,「以前我好幼稚,成日覺得要變 business man,但其實 Rick Chin始終係一個只識扮靚嘅人。」於是他撬了連卡佛的銷售團隊做營運,他就負責 R&D,為客人做美容顧問,「我同研究員一齊去南極研究冰川水,智利睇蝸牛,南美搵火山泥。」他甚至在亞馬遜與當地土著同住個多月,「我成個森林野人泰山咁,住喺佢村入面的草屋,研究佢哋嘅草藥 dragon blood秘方。」


冰川講到冰川, Rick興奮地說:「我真係瞓喺嗰度,研究冰川水。」 

 

 


亞馬遜為了研究亞馬遜土著的草藥 dragon blood(小圖),他去了當地三次。 


智利Rick參觀智利的蝸牛養殖場,「嗰度啲蝸牛真係好大隻。」

同栢芝神交

這段期間,他就似人間蒸發,只偶然以張栢芝好友身份出席活動,代她回應緋聞是非,「我同佢同一間經理人公司都幫咗我,呢幾年如果唔係有張栢芝,佢一有新聞就有人請我出活動,好似 speaker講吓嘢,人哋以為我死咗,仲帶咗啲收入俾我。」
Rick與張栢芝識於微時,夠膽什麼也代她回應,以為二人乜都傾、成日見,點知 Rick話:「我哋感情好好,但就一啲都唔恨見,亦冇乜傾心事,我哋可以喺屋企騎樓,一人一支煙坐喺度無嘢講,好似神交咁,呢啲友情係甩唔到。」所以,縱使全世界都話張栢芝不是好母親, Rick依然義無反顧地撑話:「佢係一個 super稱職的媽媽。」

完美句號


Rick十分疼錫栢芝兩個兒子,問他怎不正式上契?他笑話:「嘩!做佢哋契爺,淨係買禮物都買到破產。」 

由化妝師到形象顧問,生產自家品牌護膚品到成立美容中心, Rick自覺還有一個缺口,「我好似少咗一班徒弟。」他決定招收入室弟子,將所有化妝技巧傾囊相授,索價三萬多元的十二堂化妝課程,仲要過五關、斬六將先有機會讀,「我只開一班,仲會親自面試,做埋呢件事,就好似為我化妝師嘅生涯,畫上完美句號。」


撰文:李美媚 
攝影:黃志明 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()