入行只有一年,但年尾已有望同 Rihanna、 Beyoncé等阿姐級歌手,爭奪最佳女聲的 Lana Del Rey,今年出盡風頭,剛出任 Versace及 H&M代言, Mulberry仲以佢個名出咗個 Del Rey Bag, Jaguar推出新車系 F-Type,亦邀請佢出席撐場,剛剛仲獲《 GQ》選為「 Women of the Year」。
上月推出新曲〈 Ride〉 MV,以歌女、不良少女同印第安女郎,四處兜搭男生,當大眾嘩嘩聲話佢激之時,佢卻話:「 It's a way to feel free again,我真係會咁做,所以新碟至會叫做《 Paradise》!」

Lana Del Rey's Profile

原名: Lizzy Grant
年齡: 26歲( 1986年 6月 21日)
成名作: Video Games
所得獎項: Q Awards及 NME最佳新人
偶像: David Bowie及 Prince

 

〈 Ride〉的 MV長足十分鐘,你喺入面周街識男仔,仲有好多床上戲,係唔係親身經歷?

係呀,我知我唔算係最出名嘅歌星,但當我想感受自由同 creative時,我會好似 MV咁飛車,周圍識男仔,哈哈哈!

新碟點解叫《 Born To Die The Paradise Edition》?

Paradise係我最喜愛嘅字,我將「 Paradise」呢個字紋喺左手。
《 Paradise》亦係對上隻碟《 Born to Die》嘅回應同反思。
仲有,新碟嘅歌好有南太平洋風味,因好多歌都喺 Malibu錄,所以好有熱帶天堂感覺。

新碟最愛邊首歌?

我最愛〈 Bel Air〉, Bel Air係加州嘅一部分,亦代表咗我同 Daniel Heath嘅友誼。
佢幫我監製咗〈 Blue Jeans〉等歌,我識咗佢 10年,佢係我最好嘅朋友。
〈 Bel Air〉段鋼琴旋律出自佢手筆,入面嘅小朋友笑聲、雀鳥歌聲同雨水聲,都係佢嘅神來之筆。

你啲歌好多關於時裝,〈 Every Man Gets His Wish〉提及戴心形太陽眼鏡,仲有〈 Blue Jeans〉,你自己又代言 H&M,你有咩打扮心得?

嗯……由 7歲開始,我已經鍾意將花放喺頭髮,我鍾意男仔着皮褸,大個咗鍾意白色、復古皮草同金飾。
我喺 Brooks Brothers買咗好多藍色恤衫用嚟襯短褲,平時喺屋企就鍾意着 Topshop。

入行一年多,你掀起過好多回響,如呢個 MV嘅性感演出啦,《 GQ》嘅全裸相啦!突然成為傳媒焦點,你點睇?

其實我作為 artist,唔覺得有新聞就係好事,我個人好自閉,過去 10年,我只在紐約安靜地生活,得閒寫寫歌,突然咁多人留意我,真係好唔慣。

𠵱家出街係唔係好易俾人認出?

Depends啦,喺美國雖然大家都會播我嘅歌,但路上唔會有人認得我,倫敦會引起少少騷動,喺巴黎行街我會忙住同人簽名影相,不過,如果我唔化妝、紮起頭髮,冇人會認得我。 

 

 
  •  
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()