鄧智偉今年作了超過 30首歌,包括《天梯》主題曲〈一生一心〉、《 On Call》主題曲〈連續劇〉及《雷霆掃毒》的〈幼稚完〉等。

2012得番 1個月,好快又到各頒獎禮開始分豬肉。每年除 咗想知邊個攞男女歌手金銀銅呀,金曲金獎又仲係咪林峯呀?上年有〈那誰〉同〈那些年〉獨霸,但今年到目前為止,你噏得出有真正金曲嗎?
本刊邀請了幾位在 12年勁多產嘅音樂人,親自揀 hot picks,不過重量級如鄧智偉及舒文,竟然都唔知今年有乜金曲,惟有勁 hard sell揀番自家作品。香港樂壇真係要振作呀!

無綫音樂總監鄧智偉:用乜歌做鈴聲就知 hit

36歲已是 TVB音樂總監的鄧智偉,近年 hit歌一首接一首,由 07年的〈講不出聲〉、 08年〈愛不疚〉,一直到今年的〈連續劇〉、〈幼稚完〉等,幾乎包辦所有電視劇主題曲,今年 5月更舉行首個作品展《平行回憶》。作品首首 K到唔 K,但原來鄧智偉係 band仔出身,同流行曲完全扯唔上關係,「我 16歲同朋友夾 咗隊 band,叫 Primary Shapes,主要係唱英文歌,當年都有得去高山劇場同大會堂出騷,後來我哋自資出碟,仲去英國流浪 咗幾個月,逐間唱片公司派碟,希望有人肯簽我哋。」

 

重視網上 feedback

最後當然做唔成歌星,山窮水盡下見 TVB請配樂指導,鄧智偉即刻見工,順利加入 TVB,後來遇上樂易玲(製作資源總監)同陳佩華(前無綫藝員發展科經理)肯畀機會,開始埋首作主題曲。「由〈講不出聲〉開始,公司覺得我成績唔錯,但其實之前我已經喺 TVB捱 咗 6、 7年,唔係外面所諗咁平步青雲!」
成為 TVB主題曲 keyman,鄧智偉完全冇諗過喺頒獎禮爭獎,「對於所有獎項,我已經拋開晒,你唔會相信其他電台會無端端頒個獎畀我哋 啲主題曲,而我哋自己亦冇一個主題曲 嘅獎項。所以我好重視網上 嘅 feedback,大家心水清就知道咩叫 hit,其實街邊一個妹妹用〈幼稚完〉(《雷霆掃毒》主題曲)做鈴聲,我已經好滿足。如果有個「小妹妹鈴聲排行榜」,我諗我先會有獎攞! Neway老闆前排同我講,話《 On Call 36小時》 1月出街,但隻主題曲霸住個 No.1去到 7月,我聽到都好開心!」

 

平反林峯吳卓羲

觀眾熱捧自己作品,但成日圍插林峯、吳卓羲唔配做歌手,鄧智偉即刻幫自己友辯護,「首先,佢哋係被安排、第二係佢哋好努力,好似卓羲除 咗〈別怪她〉之外,其實〈紅蝴蝶〉(《巾幗梟雄》主題曲)都令好多觀眾改觀,但好多人覺得佢係因為 TVB出身先有得唱,呢樣嘢就唔公平!而阿峯係好勤力,又係讀聲樂出身,所以會參與好多創作上 嘅事,每首歌 嘅曲詞又會畀意見,連舞步都會親自研究,呢 啲努力係大家睇唔到!」

鄧智偉 5大

1.容祖兒〈連續劇〉《 On Call 36小時》主題曲
2.鍾嘉欣〈最幸福的事〉《護花危情》主題曲
3.林峯〈幼稚完〉《雷霆掃毒》主題曲
4.莊冬昕〈怪叔叔跳古怪舞〉
5.薛凱琪〈此時此刻〉《名媛望族》主題曲

C AllStar Hit歌難做

出道 3年的組合 C AllStar,上年一首〈天梯〉爆出, hit爆 K場學界,更簽約東亞旗下的寰亞唱片,今個月 23號又有第一個演唱會,終於捱出頭。
但未泊到好碼頭前, 4個成員都經歷過低潮,「當時完全唔敢同同學食飯,我唔想聽佢哋講 𠵱家有幾風光,明明嗰 啲成績差過我都賺得多過我,我真係唔想面對!班同學一出 嚟做嘢已經有 2萬 8一個月,莫講話我做新人時搵唔到,今時今日我都仲未追到佢哋 嘅人工!而且作為新組合唔會有太多 budget做碟,惟有買少件衫、用少幾轉保母車,留番 啲錢去做好 啲歌!」
新人難捱,但點都難唔過 keep住有 hit歌留粉絲,「其實當年〈天梯〉都係監製咁 啱搵到一個咁感動 嘅愛情故事,幾樣嘢配合晒先有呢隻好歌,我哋又唔會刻意要做第二隻〈天梯〉出 嚟,話晒我哋仲係新人,想試多 啲唔同曲風。我哋當然想每年都有金曲,但 hit歌唔係想做就做到 㗎!」

 

C AllStar 5大

1.林二汶〈 Wanna Be〉
2. Gin Lee〈今天終於一人回家〉
3.陳奕迅〈重口味〉
4. RubberBand〈睜開眼〉
5. C AllStar〈少數〉

 

《叱咤》又早洩

每年商台頒獎禮的得獎名單都會外洩,根據「商台女員工」透露, Eason、古巨基及方大同會包辦男歌手金銀銅;而女歌手則是容祖兒、薛凱琪同吳雨霏。其實年年都係得嗰幾個歌手玩晒,邊個攞都冇所謂啦!

 

容祖兒御用監製舒文:香港唔應該有樂壇!

作為陳奕迅、容祖兒等天王天后的御用監製,舒文多年來監製無數 hit歌,上年的〈花千樹〉、〈那誰〉橫掃各個頒獎禮,去年更獲得「叱咤樂壇監製大獎」。不過身為其中一位本地最多產監製,舒文竟然認為香港唔應該有樂壇!「香港咁細,根本唔應該有樂壇,你睇同香港一樣咁大 嘅新加坡有冇樂壇?佢哋所有 artist係去台灣發展 㗎! 80年代香港 support晒全東南亞 嘅娛樂,但呢幾年呢啲國家自己開始發展,唔需要再聽香港 嘅歌,單靠香港市場,根本撐唔住!」

勁愛 K-Pop

近年廣東歌式微,舒文話係香港人一手造成,「香港人都唔 proud of自己係香港人,我哋冇當香港藝人係寶,你睇好多傳媒鍾意挖苦 artist,但台灣從來冇講衰周杰倫、蔡依林喎,你估佢哋冇嘢俾人撩咩?一樣有 㗎,但台灣寧願排斥黎智英,唔畀佢撩自己偶像!台灣人冇 ruin班藝人,反而希望班歌星喺大陸 make it big嘛!」取代 J-Pop、 Canto-Pop而起的 K-Pop,舒文原來都勁 like,「韓國 嘅唱片公司好有系統, 13歲開始 train,又有 budget拍個靚 MV,出到 嚟自然效果勁 啲! Pop嘅 artist需要一出 嚟就聲色藝俱全,以前有梅艷芳,但 𠵱家冇。」

 

舒文 5大

1.古巨基〈初初〉
2.古巨基〈戀無可戀〉
3.吳雨霏〈我願意〉
4. MR.〈昨天〉
5.陳奕迅〈重口味〉

 

過江龍贏晒

廣東歌 hit唔起,反而非本地歌手勁多人 like,中國歌手曲婉婷(上)及韓國歌手 PSY(下)極速在港彈起,人氣撼贏本地薑。
長居加拿大的 29歲曲婉婷,憑住《春嬌與志明》內的插曲〈 Drenched〉、〈沒有目的地愛了〉及〈氾濫〉 hit爆,連楊千嬅都喺微博熱捧,網友更當佢女神狂讚!曲婉婷今年 8月推出專輯《我的歌聲裡》,曾長期佔據 HMV排行榜第一位;而「韓版肥 Wil」 PSY仲勁,一首神曲〈江南 Style〉搞到全港仔師奶都識跳外國有人集體跳騎馬舞, YouTube點擊率更累積到 6億幾,破晒紀錄!

 

仔唔聽香港歌

本刊在將軍澳街頭訪問了 50位 90後中學生,其中竟然只得 10個講得出今年的廣東歌,其餘一係話〈江南 Style〉最 hit、一係就話直頭唔聽廣東歌!而在 10首庶民版推介歌中,「 Chok王」林峯佔了 3個!唉,其實講民意,林公子確係堅㗎!咪話唔諷刺!

 

放大圖片
Elvis<br/>周柏豪〈無力挽回〉

Elvis
周柏豪〈無力挽回〉

最強民意支持  YouTube才是王道

頒獎禮愈來愈冇公信力,好在仲有 YouTube點擊率夠客觀。以下係今年 10大高點擊率的廣東歌(以點擊率最高之版本為準),估唔到最高係連詩雅的〈到此為止〉,有 4百幾萬,但比起〈江南 Style〉有 6億,仍然係小巫見大巫喎!
民心所向,最慘係歌王歌后如陳奕迅、方大同和薛凱琪等,統統冇影!睇嚟 Eason除咗不斷巡唱搵錢之外,係時候做番多啲好歌喇喎!

 

莊冬昕:香港樂壇好核突!

憑住〈食軟雪糕〉同〈怪叔叔跳古怪舞〉被網友恥笑的莊冬昕,唔理作品被封膠歌,講明唔會妥協繼續膠!
「我唔係成日唔開心 嘅人,所以我做歌係盡量唔理商業元素。有幾個前輩都叫我唔好再搞呢類音樂,佢話再搞就令人對我 嘅風格定型,會減少好多機會,但我唔認同 㗎!我一定要做番自己先開心,我唔識做佢哋鍾意 嘅嘢,佢哋鍾意就自己做啦!」

風格不被聽眾接受,莊冬昕直斥香港樂壇已經 out晒!「我覺得香港樂壇好核突!由 80年代到 𠵱家,流行 嘅曲風都係一樣!我有 啲外國音樂人成日會 send啲作品畀我聽,但廣東 K歌我真係唔敢 send畀人,首先佢哋唔會明,同埋呢種曲風喺其他地方已經好落後!相反韓國好夠膽試新嘢,佢哋 10年前同 𠵱家 嘅音樂完全係兩個 path,但香港就永遠都要穩陣,其實係惡性循環。」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()