雖然洪永城成日扮單身,但記者亦在 Emily的 facebook中發現唔少佢同洪永城 嘅拍拖照。據知 Emily港大畢業,學歷比洪永城好,上年二人仲齊齊去咗北海道旅行。

自余詠珊由有線電視跳槽無綫,出任無綫非戲劇科製作總監後,一眾曾經 喺有線跟過佢搵食 嘅舊部亦相繼跟隊,黃翠如拍劇做女一、陸浩明又開始 喺 J2紮根,但要數最得寵的,係由 now過檔、專門主持旅遊節目的洪永城。洪永城一入無 綫即安排主持台慶黃金時段旅遊節目《走過烽火大地》,年底更會拍劇做主角。
幕前洪永城係旅遊王子,但背後原來係溝女王。據知,洪原本跟任職金融界嘅圈外女友拍拖多年,最近卻因多次被揭發背住女友溝女而致分手收場,洪的密友更形容佢對外形唔差嘅女性都會即刻起痰,名副其實鹹濕仔。

30歲洪永城( Tony)有線出道, 08年轉投 now,今年因余詠珊關係轉投無 綫,即被安排拍攝台慶重頭節旅遊目《走過烽火大地》,得寵程度可見一斑。據知 12月底洪永城更會同陳茵媺、林夏薇拍攝新劇《單戀雙城》。

 

同裸女爆房

09年洪永城為 now到西班牙拍攝旅遊節目《一個地球》,介紹畢加索名作,洪永城應導演要求全裸上陣扮畢加索名畫造型,更同外籍 model肉搏。做旅遊節目都要全裸上陣,認真搏命。

 

扮單身溝女

做過 3間電視台都係旅遊主持,洪永城係正宗旅遊王子。雖然洪永城唔算特別靚仔,但憑陽光男孩外表,加上口齒伶俐又玩得,身邊一直不乏女性朋友。
Tony的身邊人透露,他最近同拍拖多年的女友 Emily分手,原因就係衰花心。「佢同 Emily拍 咗好耐拖,經常都會孖住出去夜蒲,佢哋都有一班共同嘅朋友。
不過 Tony份人就好鍾意撩女仔,身邊亦有好多異性,佢試過多次背住自己女友約會異性,仲同對方講自己冇女朋友,即使對方結咗婚,佢都會纏實對方,食得唔好嘥。」

 

提 黄婉曼興奮

因為衰溝女,洪永城女友 Emily於是主動提分手。事實上洪永城亦不是第一次衰花心激嬲女友。
今年初,他與「 32F」 黄婉曼因為主持 now節目《撳錢》而傳撻着, Emily亦曾大興問罪,不過最後亦被口甜舌滑的洪永城氹掂冇事。之不過洪永城夜蒲時,曾與新相識嘅女性朋友打開話題,亦會提起 黄婉曼,「佢提起 黄婉曼就好開心,當時佢同 黄傳緊緋聞,佢就話對方冇男友囉。而當時佢同女朋友即使一齊出去蒲都各有各玩,開始冇乜交流,都估佢哋唔拍得幾耐。」
本刊曾致電洪永城,但洪因身在英國工作,至截稿前仍未聯絡得上。

黄婉曼:唔會吼佢囉!

洪永城雖有固定女友,但對身邊女性都超嗒糖。據知做有線期間就對黃翠如有興趣,而 喺 now做主持時,亦傳過佢力追 F cup黃婉曼。

 

《撳錢》撻着

洪永城 喺 now期間同黃婉曼經常主持《撳錢》,有傳洪永城力追,不過黃婉曼當時就爆洪永城有固定女友。記者週一致電 黄婉曼,提起緋聞,她就說:「我當佢細佬嚟㗎咋,唔會吼佢囉,不過佢都冇追我。」

傳聞洪永城自 05年認識黃翠如後便想力溝,可惜女方唔過電,最近二人都加入無 綫,更一齊到英國拍攝旅遊節目,黃翠如更上載二人合照,但就寫住「兄弟」,週一 黄翠如表示:「我當佢好兄弟,我知佢啱啱散咗,但理由你問番佢啦!」

 

主持變男一

TVB花旦小生買少見少,加上有余詠珊提攜,洪永城於今年年尾會正式由主持跳到拍劇,零拍劇經驗竟升呢做男主角。

收視高過《男主角》

洪永城一加盟無 綫即被派去拍攝《走過烽火大地》,仲喺台慶月檔期播,有余詠珊(小圖)撐住係唔同 啲。首週平均收 24,最高更有 27,仲高過《最佳男主角》 2點添。

洪永城拍完新旅遊節目後, 12月底將會拍攝劇集《單戀雙城》,劇中有陳茵媺同林夏薇,他處女拍劇竟空降做男一。

家道中落

洪永城於家中排第二,屋企曾經富貴過,住過羅便臣道,亦有 Benz出入,洪亦被家人送到新西蘭留學。不過家境突然喺 02年變差,洪永城回港工作。 09年成 27歲,才透過 HKU SPACE完成澳洲 Curtin University嘅學位課程,更 喺灣仔君悅酒店行畢業禮,媽媽、兄長及女友都有撐場支持。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()