對於《議事論事》幾乎變死蟹,連河蟹都冇得做,柳俊江笑言:「如果係因為話主持做得差就話 啫,呢個節目冇 咗係社會 嘅損失,對關心社會 嘅人 嚟講係打擊!」

如果 cut咗《議事論事》好可惜!因為討論議會政治 嘅時事節目只此一家,好多媒體同老百姓都同我講,要睇實唔好俾政府做傷害公義 嘅 嘢。其實《議》比 TVB新聞部更少政治考慮因素、更有自由,我 喺港台可以發表自己分析 嘅 嘢, TVB連用詞都限制,好似只可講「內地」唔可以用「國內」,港台就冇所謂。
飛哥(另一主持李鵬飛)覺得今次係政治打壓,呢點我唔猜測,但一定引起好多人去質疑同變成另一個計時炸彈,令港台 嘅威望、處長 嘅路途都變得崎嶇。

 

我有留意近期「港獨」 嘅事,陳雲 嘅「城邦論」只係講港人治港、高度自治,唔係「港獨」;共產主義對呢 啲 嘢好敏感,非友即敵,夾硬為香港人戴上「港獨」呢頂帽!佢 哋唔知市民爭取緊乜 嘢,家政府對於反對聲音好似一 啲都聽唔到,令我好驚訝!最後又提番 23條 嚟傷害大家情緒。香港連民族組織都冇,何來獨立?香港根本冇人搞「港獨」。
有時我都幾傷心,見到移民台灣 嘅條件我都有留意吓,有日同新西蘭籍老細傾偈,都問佢移民當地要幾多錢,萬一有事係咪後備方案呢?同老婆傾生唔生 BB,亦考慮到呢個社會係咪會令佢( BB)辛苦?「點好呢?」呢三個字經常浮出 嚟,亦係港人最想問 嘅問題!

 

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()