喜愛日蒲:歐潔瑩 Jelly Au  膽生毛 


攝影:林德雄

模組合MI55的21歲新成員歐潔瑩(Jelly),今年由學生身份全職轉為模特兒。講到入行經歷,認真令人覺得她大膽,她說:「有一日喺小巴,遇到家公司嘅一個同事,佢問我有冇興趣做modeling工作,跟住叫我上去佢公司試鏡,我又唔知點解跟咗佢上去,就咁開始咗我嘅模特兒生活。」
第一次見面便上公司,似乎有點不知天高地厚!Jelly即笑說:「我之前知道有呢間公司,我又想試,所以去試吓。」

媽咪支持

Jelly續說:「其實以前都有星探搵過我,但我冇同佢哋返公司,可能因為好多公司都未聽過,反而呢間公司我有朋友做,又知道有呢間公司。」不過她最希望有多元化發展,她說:「家努力學唱歌同做戲,但我最鍾意拍戲,好似愛情片同鬼片。」




能夠瞓身做模特兒,背後都要有家人的支持,Jelly說:「全部人都好支持我,我阿媽話佢以前都有星探搵佢,不過佢冇去,搞到佢家都鬼死咁後悔,佢話咁後生,試吓都無妨。」
採訪:何慧斯



Profile

姓名:歐潔瑩(Jelly)
年齡:21歲
三圍:32B、22、33
簡介:被星探發掘而加入模特兒行列,曾為不少周刊擔任模特兒,她希望多元化發展。

歐潔瑩Jelly Au @Mi55 - unwire.hk訪問

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()