同你吟一吟

黃智賢搞喊蘇基

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》

傳今年視后暗盤會俾徐子珊,搞到楊怡嗌腳痛,唔肯去台慶。上星期三(十一月二十一日),《萬千星輝頒獎典禮 2012》入圍名單揭曉,腳痛完,踩住四吋高踭鞋嘅楊怡 set行晒到,仲任由徐子珊攬住合照,扮晒冇事。

今年無綫搞觀眾一人一票選視帝視后,不過,公布入圍角逐嘅候選名單,率先引起外界不滿,連馬德鐘都憑《飛虎》入到,但話題作《心戰》嘅鄭少秋就食塵,連提名都冇。
活動當日,無綫竟然嗌舊年攞最佳男配角、今年百無嘅阿 Ben黃智賢,上台公布男配角入選名單,但阿 Ben EQ高,仲盛讚有份憑《巴不得媽媽》爭獎嘅「蘇基」古明華,係一個默默耕耘下得到成果嘅好例子,搞到對方即刻流馬尿,獎未到手就感觸到喊晒。
有獎冇獎,存在無限變數,楊怡瞓晒身拍《名媛望族》,點知反應唔 OK,莫講話頭敵有姣神徐子珊,《大太監》嘅米雪,同樣大有資格咬你楊怡一啖;愈想得愈唔得,倒不如順其自然,情況好似閣下個鼻,本來已經夠高夠挺,何必貪得無厭,物極必反。


今年冇提名嘅黃智賢,讚古明華入圍爭男配角係默默努力嘅成果,人肥但皮薄嘅蘇基,即刻喊。


廢噏!(設計想法)
左起:周麗淇、徐子珊、楊怡都有份入圍「我最喜愛的電視女角色」,楊怡講感受時,徐子珊嘅表情正到呢!


專登撲返嚟香港出席台慶同公布頒獎禮入圍名單活動嘅黎耀祥,有祥嫂貼身夾餸服侍。


一人一票選視帝, fans多嘅林峯表面佔優,但黎耀祥同陳豪一樣有唔少師奶票。

做主持嘅 Do姐,當日攞住部 Casio EX-TR150「自拍王」係咁影,之後又向草蜢係咁 sell,部機都出咗半年有多, Do姐仲係玩得咁開心,三千蚊有找嘅玩具,真抵玩。





撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()