陳茵媺 捱冷 搵真銀  布置 聖誕樹 冧 陳豪

陳茵媺捱冷搵真銀



■陳茵媺認真敬業,前晚天氣轉冷,但仍以露肩裝亮相。

陳茵媺前晚到尖沙嘴擔任以朱古力砌成的聖誕樹亮燈嘉賓,雖然天氣轉冷,但陳茵嫩仍然以露肩裝亮相,捱冷搵真銀。陳茵媺坦言最喜歡聖誕節,今個聖誕節未知能否與陳豪一齊過,但會送禮物給他。
有傳陳豪以原價續約無綫換視帝,陳茵嫩說:「吓?我唔知佢工作嘢,自己幾時約滿都唔知,不過會支持佢攞視帝,我哋唔會將攞獎放好大,唔想為獎做戲。」
採訪、攝影:卓寶花

陳茵媺布置聖誕樹冧陳豪

陳茵媺(Aimee)前晚穿單肩連身裙出席活動,問如何與男友陳豪過聖誕時,Aimee即冧笑表示:「我未諗到今年送咩聖誕禮物畀佢,今個聖誕要睇吓工作安排,但我今晚會返屋企布置聖誕樹。(同陳豪一齊布置?)如果可以都開心o架!」對於男友被指續約換取視帝,Aimee稱不清楚,但百分百支持陳豪:「最欣賞係佢嘅工作態度。」問到若男友奪視帝會否結婚慶祝?Aimee沒好氣說:「兩件事完全唔同!」她又稱沒想過自己會奪視后,能入圍已覺開心。提到日前華姐張慧雯涉嫌藏毒,Aimee說:「聽過吓。(有冇試過被撩試毒品?)我比較靜,未試過被人撩。」



每次提到男友,陳茵媺即露出一副冧樣。

Aimee拒嫁陳豪贈興

無綫小花陳茵媺(Aimee)前晚出席活動時,被問到如何與男友陳豪慶祝聖誕?她說:「要睇工作安排,未諗到送咩禮物畀佢,不過慶祝好重要!(有指陳豪續約換視帝?)唔清楚,不過我支持佢拎,最欣賞係佢嘅態度!」若陳豪稱帝會否結婚?她竟耍手擰頭說:「兩件事完全唔同!」

陳茵媺(Aimee)


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()