個人覺得,呢隻 Game屬必買之作!如果你以為我係被兩個好多肉色嘅封面,又或者以為我好冧兩個靚女主角所以買 Game?咁就錯晒!隻 Game係 Atlus名牌作《女神異聞錄》班底製作,而且遊戲充滿三角戀、一夜情、噩夢幻境等元素,所以我先覺得過癮吸引啫;咦?點解打打吓稿流鼻血嘅?文:阿洛

男人都會犯嘅錯

算啦,我認喇,係!我未睇隻 Game玩咩就已經被兩女一男嘅主角設定引咗去;不過錯有錯着,隻 Game的確有啲料到,《女神》班底有保證,個故事仲好吸引!主角係一個無論工作同戀愛,都抱消極態度嘅 32歲男人(我已經投入咗半個身喇),而且佢仲有個拍咗 5年拖,就快結婚嘅 OL眼鏡娘女朋友—— Katherine(呢個樣我又好 Buy喎)!最正係某日佢喺酒吧識到件同女友個名讀音一樣嘅 Catherine,忍唔住就發生咗一夜情……喂!我明喎!你睇見佢食 Pizza個樣都忍唔住打電話叫外賣啦!不過之後, Vincent就晚晚發噩夢,喺夢境中被折磨……!

放大圖片
男主角 Vincent

男主角 Vincent

放大圖片
OL舊菜 Katherine

OL舊菜 Katherine

 

避開恐怖 BB 放大圖片
■色字頭上一把刀,兩個女主角咁索,直情係開山刀。

■色字頭上一把刀,兩個女主角咁索,直情係開山刀。

咁隻 Game玩咩呢?原來佢居住嘅城市有一個傳聞,如果夢見無盡掉落嘅夢,唔馬上彈起身就會無命。於是動作部份就係要喺每晚發夢嘅世界中操控男主角,一邊避開來襲嘅恐怖怪物 BB,一邊移動向上爬到頂點咁就過關;但係要留意,喺踏足點嘅石塊會一路崩壞,爬得唔夠快跌落嚟,你就 Game Over!

放大圖片
■遊戲有好多解謎要素,唔識日文都幾濕滯。

■遊戲有好多解謎要素,唔識日文都幾濕滯。

放大圖片
■點解我個 Catherine會變成咁 o架?

■點解我個 Catherine會變成咁 o架?

放大圖片
■成隻 Game個氣氛都好詭異!

■成隻 Game個氣氛都好詭異!

放大圖片
■拍咗 5年拖嘅女友,好難揀呀!

■拍咗 5年拖嘅女友,好難揀呀!

 

羔羊吹水站

冒險元素都好強,男主角會喺日常同夢境中穿梭收集情報,好似日常收工就會去「迷途羔羊酒吧」,一支啤酒一班老友吹吓水;而喺夢境之中,亦會喺迷宮中同班羔羊人對話,咁先能夠推進劇情。除跟隨劇情嘅遊戲部份,仲有考智力嘅小遊戲,就係要主角推動或拉動石頭,砌出踏腳階梯,計時鬥快向上爬,而石塊仲會有不同效果;例如突然生刺拮你,又或者踩上去會爆炸,非常大整蠱;不過有時爆炸效果,又有可能會炸出通道……嗱,係咪聽落都覺得好玩先?唔係淨係得兩個靚女 o架!

放大圖片
■現實中男主角嘅朋友,分擔男主角煩惱。

■現實中男主角嘅朋友,分擔男主角煩惱。

放大圖片
■巨型波士?點解係 BB?唔通佢會叫爸爸?

■巨型波士?點解係 BB?唔通佢會叫爸爸?

 

Profile

主機: XB360/PS3類型:冒險動作廠商: Atlus推出日期: 2月 17日

放大圖片
XB360版

XB360版

放大圖片
PS3版

PS3版

 




酒吧新菜 Catherine

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()