房祖名與薛凱琪這對拍足五年拖的「情侶」,曾屢傳分手、復合、第三者介入,更有指祖名拍新歌MV時與台模雪芙一吻傾情,但絲毫無損他與薛凱琪關係。拍照當日,兩人好自然地情侶feel上身,輕易擺出親密甫士,所以他們口中所謂的「冇拍過拖」,似乎有點兒hea答!


被祖名攬住,薛凱琪笑得又甜又冧,兩人十足熱戀情侶。

自電影《早熟》後,房祖名與薛凱琪(Fiona)的名字便緊緊扣在一起,雖然期間經過一段冷靜期,但最近又隨住電影《分手說愛你》,兩人的感情世界再度受關注。曾先睹為快欣賞該片的觀眾,無不認為兩人戲假情真,無奈兩位主角堅決否認,不過紙本來就包不住火,僅從他們相處態度,便能感受那份內在的情感。


祖名被薛凱琪深情睥住,即刻硬晒軚。

主動挑逗搣面珠

畢竟相處了幾年,兩人戲裏戲外甚有默契,Fiona說:「有一場戲講我同祖名嗌交,但佢啲Grammer錯晒,佢仲要覺得自己好有道理,無喇喇彈句『男女平等』出嚟,不過我Get到佢想表達啲咩!」那現實生活中又有否想過當情侶?祖名說:「都未開拍《早熟2》,咪繼續傳住先囉!」Fiona亦大表贊同。

雖然死口唔認拍拖,但當要求擺甜蜜甫士時,兩人沒有忸怩,只是祖名初時有點尷尬,輕攬Fiona纖腰時動作騎呢,被Fiona取笑似排隊,及後更要Fiona指導他從後擁抱,認真搞笑。之後Fiona還主動以手指挑逗祖名下巴,祖名即以呆滯眼神來迎合她。一輪熱身後,兩人更為投入,當Fiona瞓於祖名大腿上時,祖名還肉緊地搣Fiona面珠,甜蜜非常。

傳緋聞意見不一

一對情侶爭拗一定有,他倆亦不例外,Fiona承認兩人經常意見不合,還投訴祖名永不認輸:「佢一定要拗贏,就算知自己唔啱都要贏,你要我舉例就難,因為成日都發生。」祖名則反駁:「辯論都係一門藝術,有時我都讓佢o架!」Fiona聞言即呱呱叫:「邊有呀!係佢一定要贏咋!」

雖然戀情早已被外間受落,但這數年間兩人仍分別與其他男、女星傳緋聞,Fiona有方大同、周柏豪、外籍黑人高層、同性好友等,而祖名則有戴佩妮、蕭亞軒、李毓芬及雪芙等。問到當中哪些緋聞是真,祖名則大賣關子,Fiona就斬釘截鐵謂:「都唔係真,人哋以為我真係男、女仔都啱、咩人都鍾意,下次就會話我同動物嘞!」對於同是緋聞纏身,兩人卻有不同睇法,Fiona說:「我唔鍾意,雖然有緋聞係會快啲畀人識,但唔代表有幫助,例如我好辛苦出咗隻碟,點知咁啱我畀人影到同女仔去街,記者會就變咗回應呢啲嘢。」相反祖名卻認為緋聞沒有令他感困擾:「好過畀人屈醉駕、強姦、打架,呢啲嘢分分鐘要坐監。」


祖名肉緊地搣薛凱琪面珠。


祖名與薛凱琪咁啱擺出個長頸鹿look。


房祖名直言身為名人之後深感壓力。

拍拖各自有憧憬

Fiona更指現階段要拍拖甚艱難,因每次出外均成狗仔隊追訪目標,故會選擇與男友於家中看DVD,笑言想闖情關,但不心急:「我要搵個好男仔,唔係玩玩吓,拍親拖我都希望係一世,結婚我一定想公開,不過我prefer對象唔係圈中人,咁會簡單啲。」

鍾情台灣妹的祖名,大讚她們溫柔得很,有別於港女的強勢,不諱言以往拍拖有憧憬將來,結果戀情未有開花結果,所以現時拍拖不會想長線,更謂:「可能我依家未遇到一個值得我去觀察嘅對象啦!我又鍾意女仔聰明,以前都會喜歡大過我嘅對象,因為教到我,依家如果細我小小都可以接受。」


薛凱琪曾拍拖四次,笑言每次都很認真。

Fiona家教嚴打到16歲

獨生女Fiona則從小受萬千寵愛,被安排入讀國際學校,不過家教「超嚴」,她說:「中學時期唔畀出夜街,同學放學去『麥記』當娛樂,我就要返屋企,直至大學先間中去吓夜街,我都畀媽咪打到16歲,仲試過沒收手機,又唔畀我聽電話同睇電視。」

祖名揀女友阿媽做辦

祖名於傳統家庭成長,有個國際巨星父親成龍及已息影的母親林鳳嬌,由於父親長年累月出埠工作,故他全由母親照顧,難怪祖名表示若有人傷害母親,他會不惜一切保護對方。

回憶兒時百厭點滴,祖名直言從小被打大:「阿媽用藤條打我手掌,16、17歲仲打緊,打到佢自己喊,我好心痛,之後就要乖唔想佢再喊,依家佢淨係睇我嘅戲先喊,因為感動個仔終於大個囉!」身為名人之後,祖名不諱言壓力大,自言不能行差踏錯,就連成就及女友也很重要,他說:「阿媽話唔可以醜過佢,但我阿媽咁靚,所以都幾難。」


薛凱琪得閒就做孝順女陪媽咪行街。 (資料圖片)


祖名表示畀阿媽打到大。 (資料圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()