近排忙緊拍新劇《情越海岸線》嘅陳茵媺,開工已經唔夠瞓,仲要分身幫《心戰》做宣傳,上個星期六(二日)原定要孖住男友陳豪去將軍澳谷劇,點知前一晚响錄影廠暈低,搞到要停工休息。


星期一(四日),唞咗兩日嘅陳茵媺復工,大熱天時仲著住件大冷衫嘅豪嫂話已經好番好多:「嗰日都唔知咩事,開開吓工突然眼前一黑暈低,班工作人員即刻扶起我,其實我瞓咗兩日已經好番好多,雖然我係鬼妹,不過都有睇中醫,都係疲勞過度啫,唔使body check咁嚴重。」
女友捱到冧廠,遲吓要上橫店拍《金枝慾孽貳》嘅陳豪,唔擔心就假!「咁都有好多人關心我嘅!」我信!想取代陳豪做閣下男友嘅肯定大有人在,快啲做陳師奶啦! ####


瞓足兩日兩夜,陳茵媺終於開工,仲發微博叫大家唔使擔心,但佢件又大又厚嘅冷衫,有啲得人驚。


上個星期六陳豪帶埋媽咪一齊宣傳《心戰》,可惜未來新抱仔病咗冇到。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()