對於蔡楓華歌迷過檔支持自己,胡渭康表示歡迎,更強調歌迷可與他一齊做公益,慳荷包又有意義。
舊年三月在九展舉行一連三場復出演唱會後,蔡楓華正式回歸樂壇,收起昔日瘋言癲行,瘦身keep fit做正常人,無論開騷抑或出席公開活動,幾十歌迷總是前呼後擁,瞓身支持。但近日有指蔡楓華歌迷會出現內訌,矛頭直指會長掠水兼獨霸偶像,部分人因為睇唔過眼,在歌迷會開設的社交網站群組內留言互相「開火」,甚至有人對偶像心灰意冷,紛紛改投當年同蔡楓華前後腳出道的胡渭康。歌迷變節,蔡楓華留言嚴重指責「叛將」,至於成為「收容所」的胡渭康,則擺出一副勝利姿態表示會「門常開」,歡迎任何人加入:「歌迷同偶像又唔係一夫一妻制!」

零回報
蔡楓華回歸樂壇,無大財團無唱片公司背後泵水,初期到電台電視台做訪問宣傳,甚至落廣告谷個唱,原來全靠身邊中堅粉絲集腋成裘,出錢出力撐偶像。「其實阿Ken出番嚟唱歌,大家都好開心,所以會長每次叫夾錢,冇人會say no,演唱會更加場場真金白銀俾錢買飛。呢年幾以來,我自己都使咗萬幾銀,聽講有部分經濟環境比較好嘅fans,都使咗幾萬蚊幫阿Ken。」一名蔡楓華歌迷說。個個出錢出力,蔡楓華不負眾望,於今年四月初踏上紅館舞台舉行個唱。當日歌迷會在場外擺賣「偶像福袋」,內附T恤、記憶卡、滑鼠墊等禮物,雖然叫價三百多元,但為撐偶像,歌迷心甘命抵「慷慨解囊」。到四月尾,蔡楓華在觀塘一間酒樓筵開十席搞歌迷聚會,過千人報名參加,無非想近距離見到偶像,就算每人要俾三百多元入場費,「楓迷」也在所不惜,但去到現場,才發現墮入「掠水騙局」。「我哋去到想同阿Ken合照簽名,會長Carman即刻阻止,話要俾錢買福袋先可以埋身,其實個福袋同演唱會嗰個一樣,但價錢要四百幾蚊,足足貴咗成嚿水,入面啲嘢根本唔值呢個價,都唔知啲錢最後去咗邊。」一名蔡楓華的歌迷說。

隔空罵戰
自此,便有人在歌迷會開設的社交網站群組內留言,狂插會長Carman,甚至有部分人拉隊過檔胡渭康歌迷會。龍顏大怒的蔡楓華,於是發出內部聲明,下聖旨要同叛徒割席:「任何群組組員遊(游)說、慫恿及煽動任何本人之歌迷或支持者到其他歌迷會,等同分裂一個國家,本人將視此人為公敵。」蔡楓華口中的公敵除了變節歌迷,還有胡渭康。對於歌迷過檔一事,胡渭康表示不知情:「其實我冇一個正式歌迷會,亦唔知有件咁嘅事,不過近排啲活動,好似多咗歌迷參加。」至於蔡楓華發聲明指責,胡渭康有另一番見解:「歌迷同偶像冇法律管束,唔係行一夫一妻制,可以同時愛好多個人,希望阿Ken唔好唔開心啦。」之後胡渭康以勝利口吻硬sell做他歌迷的好處,除會定期安排做義工回饋社會,亦不收歌迷會費,更不用買福袋撐偶像,暗寸蔡楓華歌迷會掠水當歌迷老襯。


曾在演唱會門外發售,定價三百八十元的福袋,內附CD、T恤、卡片形USB、滑鼠墊及毛巾,之後在另一次歌迷聚會上重售,但足足貴了一百元。

瘋楓語雨
自從兩年前應《勁歌金曲》邀請,以經典主持人身份亮相熒光幕,蔡楓華便開始部署復出,昔日《勁歌》拍檔盧敏儀更出錢出力助他開演唱會,點知有人打完齋唔要和尚,兩人最終反面收場。

2010年10月
《勁歌金曲》踏入30周年,蔡楓華以經典主持人身份亮相做嘉賓,獻唱經典作品《倩影》時忽然高舉手指指上天:「希望肥姐在天之靈保佑我。」九唔搭八,但台下的盧敏儀居然睇到流晒眼淚。

2011年3月
在盧敏儀幫助下,蔡楓華在九展舉行了一連三場《全心支持蔡楓華All 4 Ken演唱會》,場場爆滿,重踏舞台的蔡楓華又有金句:「我企得喺度係神蹟!」乜唔係肥姐保佑咩?

2011年4月
九展開三場騷袋走30萬歌酬的蔡楓華,因多番暗示開騷冇錢收,最終觸怒盧敏儀夫婦,雙方反面收場,之後蔡楓華自己做埋經理人嗰份,擺明過橋抽板,但他反駁:「我份人有情有義。」

2012年2月
終於氹掂張耀榮幫手搞紅館演唱會,可惜門票滯銷,開一場都賣唔晒,但蔡楓華依然好有信心:「我好多朋友都未買飛,同埋賣飛唔關我事,我只會俾心機唱歌!」

2012年4月
戴住假髮在紅館舉行《蔡楓華情陷紅館演唱會2012》,等足31年,蔡楓華台上又有金句:「好多人問我點解係都要响紅館開騷?我係為尊嚴、名譽同地位。過去十幾年,我嘅生活慘絕人寰、痛不欲生!」更自爆當年講完「一剎那光輝不是永恒」後,係佢選擇自動請辭,並非遭無綫炒魷。 ####


被歌迷指獨霸偶像的Carman(紅衣),有傳她強逼歌迷會會員購買貴價福袋,才獲批准接近蔡楓華。(《蘋果日報》圖片)


蔡楓華歌迷經常出錢出力,除集資落廣告、搞大型聚會等,連偶像甩鞋帶,都肯跪低代綁,任勞任怨。


不少昔日「楓迷」過檔撐胡渭康,還定期與「新偶像」做義工,唔使再俾人掠水。


歌迷變節,蔡楓華發聲明譴責,將會視叛徒為公敵。


(《Face》圖片)


(《蘋果日報》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()