每天返到屋企,三隻小狗(左起)Quirky、比卡超和 Tengo便會黐住 Cindy,各自爭寵。而在籠中的金剛鸚鵡是仔仔,已養了七年,由於發起惡唔係人咁品,所以經常被罰「坐監」。

星悅居

愛心禽獸屋 李思雅

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

都市人忙碌完一天,總希望回到安樂窩,遠離繁囂。熱愛運動的李思雅(Cindy),就選擇與家人同住元朗錦繡花園,不過家中依然熱鬧非常。
熱鬧,只因她在家中養了兩隻鸚鵡、五隻狗,父母加自己及傭人,唔嘈就怪。「媽咪本身好鍾意養小動物,我同家姐由細到大俾佢薰陶,所以細個到依家都養過唔少動物。」一屋動物再加全屋上下過百隻毛公仔, 26歲李思雅,愛心童真滿瀉!

互動片段

愛心禽獸屋





金剛鸚鵡仔仔曾經試過咬人,現時只有 Cindy媽咪敢與牠親吻。 Cindy媽說:「唔使驚㗎,當佢小朋友咁呵下、錫下就得啦!」唔……伯母都係唔使客氣啦!


有陌生人入侵呀!
另一隻鸚鵡 Honey,品種為白葵,幾個月大便來到 Cindy家中,今年剛滿 4歲。 Cindy說:「佢好乖、好純,佢依家個冠撐開咗,比平時仲靚,但就表示佢呢一刻好驚囉!」


今年 26歲的 Cindy,雖然大個女,睡房卻滿布公仔,牀單和窗簾都鍾意花喱碌款式。「我細個鍾意比卡超,依家就鍾意叮噹,係超級叮噹迷。」


叮噹南瓜車,是海洋公園×哈囉喂特別版,「呢個用咗好多錢玩遊戲,先擲到返嚟!」


專人訂做的玻璃櫃是為存放過百隻叮噹擺設而設, Cindy表示因為家中有狗所以不能養貓,惟有狂儲叮噹呢隻機械貓。


長期住在屋外花園的另外兩隻寶貝,左邊松鼠叫 Toby,右邊史納沙叫叮噹,雖然從不入屋,但仍很受 Cindy寵愛。「因為佢哋响舊屋跟過來,所以唔習慣新環境,請都唔入屋。」


Cindy把叮噹和大雄等逐件細心掛在睡房吊燈上,令本來普通的燈飾多添了一份稚氣。


購自日本大阪的玩具手信。先入錢,然後自行揀公仔,再把自己相片安在公仔頭上。不消十分鐘, Cindy就化身靜香了。

「歡迎」交響樂


Cindy由於曾代表香港參加國際網球比賽,因此 05年參選港姐後,無綫便安排她連續兩屆擔任奧運主持。

錦繡花園去得多,有齊禽獸科動物的家還是第一次。第一秒踏進李思雅的獨立屋,穿過大閘到車房,屋外兩隻小狗已向記者狂吠,宣示主權。甫進屋內,雀鳥聲和狗吠聲此起彼落,只見一個足足有六呎高的大鐵籠,放在大廳當眼處,記者恍如置身在迷你動物園。
當兩隻鸚鵡知道陌生人是主人的朋友,便乖乖停止叫聲,眼仔睩睩留意眾人一舉一動,十分八卦!李思雅說:「佢哋怕陌生人,先會嗌得咁勁,平時好靜㗎!不過兩隻鸚鵡就惡啲,我試過俾大嗰隻咬過,依家係媽咪先治到佢哋咋!」 




元朗錦繡花園空氣清新怡人,每戶均有兩個車位。 Cindy家擁有兩部車,爸爸駕房車,自己則駕型仔開篷 Mini。


除了酷愛叮噹, Cindy全屋都擺滿不少卡通毛公仔,就連樓梯都有,咁行上行落都見到可愛公仔啦!

小型高球場


昔日是港隊網球女將、贏過多個大獎的李思雅,自 07年瘋狂迷上高爾夫球後,隨即在家騰出空間設置小型高球賽道,真係唔講得笑。
李思雅所住的三層獨立屋,自從早年家姐結婚搬出後,二樓全層 700呎便全是她的小天地。除了將家姐房間,變身衣帽間外,更有一個專供她打室內高球的私家房。在房中,放置用來練習推桿的長地氈,側邊更放滿近百支高球球桿,儼如小型高球場。「有時落雨出唔到去或臨瞓前,我都鍾意喺屋企自己練習下,唔好令自己生疏。」
由打網球到半途出家轉打高球的李思雅,是近年業餘高球好手,在各大比賽中獲獎無數,運動細胞如此發達,只因她出身自運動世家,媽媽陳艷蘭及姨媽曾是香港保齡球代表,至於爸爸及家姐也是網球好手。


Cindy近年瘋狂迷上高球,二樓全層是她的高球小天地。平日她在家練習推桿,父母和傭人都不敢打擾她。


知唔知呢樣係乜?愛狗如命的 Cindy,專程從美國訂購狗狗造型的四呎高高球球桿套,盛惠二千港元。「講真算平啦,千金難買心頭好嘛!」


天份加實力,染指高球只有五年的 Cindy,幾乎打親都贏。「可能我對啲好專心嘅運動特別有興趣,如果要開工打唔到波,我會周身唔舒服。」


Cindy經常離港參與高球公開比賽,並屢獲殊榮,看她英姿,有姿勢有實際。


Cindy在網球界都經常獲獎,要數最珍貴的冠軍獎項,是這個「全國新聞界網球邀請賽」,她說:「嗰次要鬥全國嘅勁人,呢個獎打得好吃力。」


當年只得 12歲的 Cindy,已初嘗網球公開賽亞軍滋味。亦因為此獎的鼓勵,她更放棄赴澳洲升學而轉為全職運動員,不時為港出征。


由於獎項太多,她將獎盃放滿了客廳兩個大櫃,有些更因空間不足而要放在儲物箱中。



採訪、撰文:石子青
攝影:陳偉強
錄像:湯文峯
協力:李梓軒

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()