眼藥水催淚
「拍嘢時間長,雙眼會好攰,眼藥水可以補濕雙眼,拍喊戲可以滴眼藥水。而平時會用 hand cream搽手腳,可以令 skin上鏡時更有光澤。」

小特搜

美麗法寶

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

女藝人頻頻出鏡,要 sharp醒過人,點少得化妝品,女藝人總有一個精簡輕便 嘅化妝袋傍身。好似香香公主岑麗香、江若琳同何傲兒,三個化妝袋都有唔同 嘅美麗法寶。姊妹們,學 嘢喇!

岑麗香帶糖傍身


「我比較慳,對化妝袋要求唔係好高,呢個紅色玫瑰花圖案 嘅都係朋友送俾我,實際啲囉!除 咗化妝品,我仲會帶定一兩粒救命糖,補妝之餘亦補下血糖!」




Bobbi Brown唇彩
「因為我好鍾意食 嘢,所以化妝袋一定要有唇彩,我一日要補好多次色,我最鍾意係粉紅色。」不過唇彩蓋上面有唔少污漬,香香公主真係要注意下喇!


Make Up Forever眼線液
「我鍾意自然啲嘅眼妝,所以眼影化一次就好少會補,最多只會用眼線液補少少眼線, sharp啲。」


防油粉底
「粉底一定要有,經常補下可以令塊面冇咁油光,又可以當鏡用。」

江若琳護唇三寶


「化妝袋除 咗有粉盒、眼影,最緊要就係護唇產品。我習慣搽唇膏前,用 Kielh's潤唇膏打底,夠滋潤。試過喺北京,個嘴乾到爛、流晒血,都係靠佢。跟住就係唇膏,最 top再加 lip gloss,等個嘴 juice啲。」




Ipsa遮瑕膏
「有時甩粉、遮暗瘡都要用 Concealer。就算唔化妝,遮咗黑眼圈已經爭好遠。我仲好有心機鑲咗我英文名 Elanne個 E字上去㖭。」




Dior唇膏
「我會準備兩支唔同色唇膏,一支較粉紅(左)、一支較 cool(中),方便襯衫用。」

Sparitual指甲油
「我好論盡,有時出 咗去先知冇搽指甲油,又或者粗魯整花咗,可以即時補救。」 

何傲兒留名防遺失


「我好大頭蝦,拍劇成日唔見 嘢!有啲化妝品用一次就唔見,所以我每件都會黐個名,就算喺錄影廠唔見咗,其他人見到都識俾番我,身邊朋友話我好似小學生。」




何傲兒喺遮瑕膏盒右上角貼咗有自己名嘅 label。


自製遮瑕膏
「呢盒遮瑕膏夾雜 咗好多個牌子,我見唔同色就放落去,仲有無綫化妝間師傅幫我溝咗啲色,方便用喺唔同位置。」




Victoria's Secret唇彩、香水
「好多唇彩睇落有色搽就冇色,我揀呢隻就好上色,視覺上會精神好多!噴香水係禮貌,所以要跟身。」

Crabtree& Evelyn潤手霜
「出活動好多時都要同人握手,每次洗手之後都要搽番!」 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()