家陣啲o靚模為咗上位,有知名度真係無所不用其極,好似余文樂前緋聞女友王璐瑤(LuLu)咁,日前又到書展宣傳寫真時,就自稱被龍心箍頸摸背,表現得如受害者一般。但好衰唔衰,同正個癲佬龍心合作,早前龍心就把當日合作過程的片段放上網,片內就見龍心不停喝令LuLu幫他拿著自己的裝備,之後他們再會合另一o靚模Naomi,齊齊到售賣寫真攤位前做宣傳。

 

LuLu早前話自己於書展上,不幸遇上多手龍心,表現得如受害者一般。

 

勢估唔到龍心把整個合作片段上載到網上,更見LuLu為咗要龍心乖乖地幫手宣傳,更沿途幫他拎裝備。

龍心一見到另一o靚模Naomi,又出言非禮,話Naomi好面善,她應該曾跟他一起宿一宵。

LuLu扮畀龍心抽水博宣傳,但原來係有人揾龍心幫手Sell寫真至真。

LuLu在拍寫真前,被爆指和余文樂四年前因合作電影《第一誡》而認識,其後更開始互傳情慾短訊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()