U Spy

無王管 小學雞霸住理大班房

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

正值暑假,大學校園夜晚靜過鬼,不過有同學同 Spy爆料,有人趁週末及暑假走入理大偷用課室教日文,「向來學校都中門大開,到晚上已有班鍾意跳舞嘅非理大同學走入校園跳舞,但週末見到有非學校教職員,竟狼到偷用理大課堂教日文,仲一教 10幾個學生,連租場錢都慳番,兼又有 7、 8個小學雞在課室溫書!」

Spy實地視察,直入事發校園 B座 6樓課室,其間並沒有任何關卡或保安要求出示學生證,而全層走廊嘅四間房室都中門大開,仲可以開冷氣開燈,逗留 10多分鐘仍未有人理會。
Spy向校方查詢,佢哋話校園已安裝閉路電視,而今次事件,亦已經加強保安巡邏,如果發現有可疑人物,就會翻查電視紀錄。咁點先叫做可疑人物,真係理大自己先知喇!


Zoen
生物系 Yr. 2
「都曾經見過好多唔係 Poly學生用我哋啲課室,就連小學生都有,真係當正呢度係自修室!」


校園 B座 6樓的課室中門大開,真係喺入面鎖埋門做咩都冇人知,睇嚟理大真係要加強保安喇!


校園變舞場
早前 Spy都直擊到不少非理大同學在校園跳舞。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()