我對審美眼光有要求!(真實對白)
寫真戰開鑼時, Phoebe寸爆 黄榕本寫真,不留情叫對方讀多兩年書先, Phoebe話:「我係藝術學院文學士,對審美眼光有一定要求!」眼光果然獨到!《蘋果日報》圖片

污糟嘢

班房呻吟賤雪糕  Phoebe淫風污染校園

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

Phoebe(許穎)的寫真集《 Real Me》挑戰終極尺度,盡地一煲前後全裸出擊,可惜寫真內甫士露骨兼意淫,最終搞到要俾淫審處審查完先可以再推出。
豪放 Phoebe唔只寫真去盡,連大學畢業作品都貫徹意淫歪風,以性玩具加雪糕做作品,挑戰道德底線。她今年在香港藝術學院藝術系畢業,據同學爆料, Phoebe在學期間,唔只濃妝艷抹,試過在班房傳出呻吟聲,還與校內男教師關係「非一般」!淫風吹校園,要正視喎!


指定動作
Phoebe今次本寫真玩全裸,唔禁至奇。

34D許穎( Phoebe)自上年的「肢解」寫真成功引起話題,今年去盡玩全裸,惹嚟全行圍插及禁賣風波,搞到一身蟻。不過原來 Phoebe連校園生活都一樣爆!

師生關係曖昧


傳聞一:攬仔搓泥
同學指稱 Phoebe當時同男友打得火熱,兩人喺課室搓泥時,男友從後攬住 Phoebe,四手搓陶泥,似足《人鬼情未了》!《忽然 1周》圖片

23歲 Phoebe在香港藝術學院攻讀藝術文學士課程,早前在灣仔舉行畢業展,以塑膠黏土及性玩具造成雪糕,作為畢業作品,不過據知作品惹嚟同學反感,嫌佢低俗兼核突,其中更有 Phoebe同學爆料,指 Phoebe在學校作風大膽。知情者說:「佢( Phoebe)成日化埋啲大戲妝返學,五年前佢仲讀緊 Dip(文憑課程),經常喺課室傳出呻吟聲,但奇在只聽到女人聲冇男人聲,一聽就知係佢把聲。有個阿 sir(英文名以 J開頭)次次都畀佢零舍高分,有同學覺得佢好嗒 Phoebe糖!」


傳聞二:課室呻吟聲
有同學指稱放學後,曾聽到課室傳出呻吟聲。上年 Phoebe被拍得爆乳 look返學,連返學都搏到盡,抵佢畢到業!《忽然 1周》圖片

雖然同學勁投訴, Phoebe週日( 22日)回應時仍死撐:「啲成人玩具只係作品其中一啲元素,我啲同學好支持,有啲仲話向我認購,叫我擺完展覽賣畀佢哋!(有人話你同校內一位阿 sir關係非一般,聽佢以前嘅同學講,所以特別高分喎?)哈哈,我覺得好好笑,高分係我一直都好勤力,我用好多時間喺功課上,我盡量有返齊我嘅堂,好多老師都對我哋好好,好似朋友咁,我對大年紀冇乜興趣,我其他科都好唔錯。(但有同學話你淨係發阿 sir姣?)冇咁嘅事,佢係我老師,有好多嘢都會問佢意見!(寫真有畀意見?)咁又冇,又唔係功課上嘅嘢!」
如果 Phoebe本寫真一早有問阿 sir意見,可能唔使被禁咁慘豬啦!

嚇人作品


Phoebe連畢業作品都以性做題材,以塑膠、黏土做材料造性雪糕,再插上假陽具、假乳頭等性玩具當 crossover,難為 Phoebe題名為「奇趣筒」,咁嘅雪糕你敢唔敢食?









Phoebe淫審免責


Phoebe寫真因太鹹濕而被逐出書展,而首賣日未包膠袋已觸犯法例,雖然 Phoebe之後又踩入書展,又扮自殺谷銷量,但已難追回銷情。
資深律師 黄國桐表示:「審裁處已可控告該出版社及發行商,最高可罰款 100萬及監禁 3年;至於 Phoebe只是被拍攝者,送檢不是她的責任,可以避免刑責。」





18/7逐離場


《蘋果日報》圖片

Phoebe的寫真集「 REAL ME」因尺度太出位,勁多全裸照僅以手遮點,在書展開賣當日就被貿易發展局收書禁賣,寫真集更要送往淫審處評審,搞到連各大書店攤都無得賣,嚴重影響銷情。

21/7扮自殺


《蘋果日報》圖片

Phoebe上週五( 21日)又突然割傷左手手腕,血流如注要入院睇急症,雖然她自言是在家中心神恍惚時遭愛貓抓傷,但惹來自殺傳聞,但翌日又鬼咁精神去書展踩場,總之見咗報先講。

高海寧封胸變才女


Phoebe被逐出書展,查實今年書展模幾乎全死,不過都唔代表正統作家可以抬頭,只因一批女星亦繼續喺書展搵食,其中又以副學士畢業、忽然識寫作的高海寧最受歡迎。其次就係不死傅穎繼續有死忠 fans百人空巷,其實 fans懶理本書有乜睇,最緊要個樣好睇就得啦!


平價首飾
高海寧雖然包到實去書展,仲要帶埋阿媽女人街檔啲平價首飾撐場,不過仍然有成班宅男排隊攞簽名。




唔提男友
高 Ling本書話寫自己感情生活,不過同旅行社太子爺的拍拖就提都冇提,反而書內啲高 Ling舊相仲好睇。

傅穎繼續扮慘


傅穎年年書展都有搞作,難得班 fans繼續帶齊「架生」撐到行,傅穎本書繼續情情塔塔扮淒涼。可能佢自己都覺新鮮感唔夠,所以今次傅小姐唔玩「 UFO走光」,自動波大執新樣見人。


年度聚會
幾乎成年冇喺香港露面,但一到書展傅穎就生晒, fans亦做足一年一度盛事齊集,當正周年 fans club聚會。


自從被羅仲謙打鑊甘後,傅穎弱者形象深入民心,今年亦繼續扮慘,一時話受騙,一時話受傷,但係已經唔敢再提羅仲謙。

林峯新書呃錢


女星以高 Ling同傅穎最受歡迎,男嘅就要數諸葛亮林峯,不過佢本書《 It's LF》只係將啲舊劇照同 poster結集成書,內文仲要係口述,不過班 fans都唔理,實行買咗博個簽名,峯哥確係勁。


上週四( 19日),林峯親臨書展,百多名 fans排隊攞簽名,仲要清一色全女,勁!




林峯全書都係舊相,兩張舊海報就當一版,不過啲變樣前嘅超舊相就欠奉,有都縮到超細張,堅係 fans先好買。

模氣勢弱


剝模今年氣勢弱,有啲連會展都唔畀入,但班女為宣傳,點都要谷埋最後一啖氣,到下年仲有女肯剝?肯定有囉!

李蘊清貨尾


今年都有份出寫真的李蘊,除咗循例去書展造勢外,更順便清埋上年本寫真貨尾,買一本仲搭 E cup Baby寫真,盛惠 100蚊兩本,不過都係少人買。





新八模零關注




想當年周秀娜公司旗下 8模出場時氣勢如虹,到今年的澳洲新八模則完全相反,去到書展竟然零 fans關注,唔通澳洲妹太重口味?

黄榕除泳褲


《蘋果日報》圖片

黄榕本寫真書展禁賣,不過話晒 30歲熟女出寫真,所以週日( 22日)個造勢活動上,竟然即場除泳褲送畀粉絲,仲話:「有我體溫值錢啲!」 Cheap爆!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()