自稱 5呎 7吋高的黃芷晴真人細粒,但皮膚白滑兼冇象腿,而且上圍有番咁上下,絕對有條件做明星。

後生可畏

黃金海岸直擊 沙灘嬉春 隊酒過夜  黄日華女爆房斷正

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

魔童王維基投資 50億大搞城市電訊電視,未獲政府發牌已經高調簽人開劇,曾經發火狂噴 TVB的黃日華,月初更帶埋 22歲、剛剛理工大學應用社會科學系畢業的囡囡黃芷晴( Adrian)簽約,父女檔入「魔」宮。
有老豆睇實,明星夢達成的黃芷晴卻未能擺脫少女慾火。早前,本刊就發現她孖住男友去屯門黃金海岸酒店宿一宵,兩人先到沙灘曬太陽兼隊啤;夜晚出動去超市掃啤酒返房歎,背住父母作反。
爆房斷正,黃芷晴堅稱只係煲碟,「我哋喺房睇《 Harry Potter》咋!」呢句對白仲有創意過陳七爆房女 Emily,話喺酒店房「冇事發生」喎!



自細跟住藝人老豆黃日華出入的黃芷晴,生得標致又見慣大場面,加上由不少圈中前輩睇到大,要入行易過入大學。不過黃芷晴天生老牛聲,又唔夠高做模,惟有拍電視劇,兩週前與父親一齊簽約 CTI三年,正式由星二代過度成藝人。


見到有記者,黃芷晴仍然識笑笑口對住鏡頭,反而男友嚇到呆咗,雪糕溶晒都仲未識笑。


黃芷晴與母親梁潔華(左)一個餅印,梁由無綫姐仔轉做保險,大把時間湊女。《蘋果日報》圖片

三點式隊啤


未有劇開,黃芷晴早前玩盡最後一個暑假,前週六( 14日)同激似韓仔的男友去酒店過夜。兩人放低行李後,即去酒店隔籬的黃金泳灘曬太陽,起初着住白色 tee的黃芷晴,見冇人認出自己後,便除剩三點式開始曬,反而男友仔全程着住短袖 tee短褲,守身如玉。
二人邊曬太陽邊隊啤酒,自信爆棚的黃芷晴不停用相機同電話自拍,又擺晒 pose叫男友幫手影,玩足個半鐘。其間兩人未有親熱舉動,比起當年章子怡同 Vivi Nevo在沙灘狂啜狂摷,呢對小情侶算檢點。


黃芷晴一時拎相機周圍影、一時又要執好隨身物品,但男友竟然全程成座佛咁趴低曬太陽隊啤(紅圈),由朝劈到晚。當日撞正戲中做過黃日華女兒的陳嘉桓喺隔籬,兩個華女同場曬。



醉爆週末


貪靚的黃芷晴大部分時間掛住影相,反而男友不停自隊,唔夠兩個鐘已飲了幾罐啤酒。飲到㷫烚烚,黃芷晴與男友上房小休,到夜晚 8點先再落樓,男友不斷捽眼打喊露,明顯剛 瞓醒。而換了一條粉藍色連身裙的黃芷晴,同男友手拖手漫遊跳蚤市場,再到附近西餐廳撐 枱腳。飯後冇落沙灘吹海風,反而去超市買零食,兩人在酒櫃前左揀右揀,最後掃了大批酒返房過醉爆週末。
玩足兩日一夜,黃芷晴同男友食住雪糕 check-out,雖然過夜斷正,但黃芷晴面對記者非常淡定。

F:《 FACE》 黃:黃芷晴
F:男友係咪同學仔?爸爸媽媽有冇見過?
黃:係呀,有見過。
F:今日係咪生日收花?
黃:都係 嘅,都開心吖!
F:尋晚喺房有冇其他朋友?
黃:冇,睇《 Harry Potter》囉!

本刊亦曾聯絡 黄日華,但至截稿前仍未回覆。其實都 22歲女啦,你話睇《 3D肉蒲團》都冇人鬧啦!


拖手上房
曬夠太陽,兩人踢住拖行返酒店,男友比黃芷晴高半個頭,唔算大隻,但同芷晴係大學同學,拍拖兩年幾感情穩定。


去到超市,男友仔一手攬實,黃芷晴即刻成個身挨埋去,冧爆!


飲足全日
男友一支箭行去酒櫃,揀足幾分鐘,反而黃芷晴企埋一邊冇落手揀,明顯陪飲,最後男友買了幾大罐喜力同盧雲堡啤酒返房。


自己找數
又買零食又掃啤酒,埋單由黃芷晴負責碌咭。

阿媽幫接 job


黃芷晴同父親黃日華一齊簽畀王維基, 8月會開拍新劇《開腦儆探》。現時芷晴由媽咪梁潔華暫代經理人,早前芷晴出席唔少日牌活動亦是由梁代接。有父母做左右護法,唔驚俾人呃!


王維基(中)重金請黃日華加盟,華哥亦識做將個女簽埋畀魔童,父女檔拍劇。《蘋果日報》圖片


十幾歲黃芷晴未識打扮,短頭髮加黑框眼鏡,同現時簡直兩個樣。


最近幫日牌 Snidel行騷,芷晴衰在唔夠高,華哥又唔准佢做模,只好入行拍劇。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:娛樂突發組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()