宋芝齡(左)約埋 Reggie去 Edison新店開張,原來係有私心,想傾生意。

FBI File

Fiona黑人男友 伴遊宋芝齡

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

上週三( 18日),大攝影家陳冠希新店開張剪綵, FBI撞到熟人,之唔係澳門賭場黑人高層 Reggie Martin,不過唔係同緋聞女友 Fiona,係同宋芝齡孖住到賀。

FBI之後打畀宋芝齡問吓搞乜:「我 哋識 咗三、四年啦,係個美國朋友介紹,我去澳門得閒會搵佢聚一聚。我都有笑佢㗎,話佢成日上香港娛樂版,不過就真係無問佢 𠵱家單身定有拍拖,女朋友係唔係 Fiona……我 哋係普通朋友咋,咁 啱佢 嚟香港,咪一齊食完飯去 Edison度囉。我最近同朋友搞韓國報紙,都想趁機問吓佢可唔可以擺份報紙 喺佢酒店派咋……」
FBI八八卦卦多兩眼, Reggie雖然同宋芝齡確係似普通朋友唔算親熱,不過成晚都好受歡迎,好多熟女搭訕。男友都算係筍盤, Fiona小心被港女撬牆腳呀。


Fiona被《 FACE》多次影到同 Reggie拍拖行街,但佢始終唔肯承認同佢情侶關係。


多女埋身
同 Fiona傳過緋聞, Reggie喺派對上好多中女埋身交換咭片。


色字頭上一把刀,難得返港開工, Edison明顯小心,唔敢埋女身,最多同人妻阿徐及何超儀吹吓水。


Edison雖然多負面新聞,但潮人形象依然 keep得住,當日由佢同拍檔 Kevin Poon(左),仲有徐濠縈開設嘅時裝店剪綵儀式, Edison亦係企中間。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()