技能引仔
電影一開場,就係小肉彈明星登「車」拜訪電影監製杜汶澤,誠意兼主動打動杜監製一試其爆炸絕技。

激戰連場

DaDa車震口戰杜汶澤

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

𡃁模書展起風雲,露點被禁出口術, 34D寫真前輩 DaDa(陳靜)今年就隔岸觀火,升呢出書做錯字才女。
DaDa封胸宣傳新書,話請大家以後敬請轉移視線留意其電影表現。其實 DaDa冇講錯,轉戰影壇大解放,在彭浩翔話題電影《低俗喜劇》拋胸爆粗扮三級女星,為得到角色不惜出動絕招「爆炸車震」慰電影監製杜汶澤,比起紙上談兵 嗰班𡃁模, DaDa呢 啲實幹型,抵升呢囉!

DaDa話搞到喊




下月九日才正式上畫,由彭浩翔執導、杜汶澤、陳靜主演的三級片《低俗喜劇》,因為是億元彭大導繼《春嬌與志明》後又一部三級片,賣港產口味粗口連場,以及連場優先場爆滿成為城中熱話,女主角 DaDa一早預言書展封胸、電影解放,果然在戲內扮演潛規則三級女星,露骨性感演出。


狂隊爆炸糖
爆炸口戰絕技女星原來真人真事改編, DaDa話落口埋牙前必隊爆炸糖,睇落輕鬆,其實場場都要隊十包八包,佢苦笑話要專人訓練呀。


賣身上位
含住滿口爆炸糖埋牙,果然令到杜監製欲仙欲死,借位拍攝都擺到咁嘅表情,阿澤絕對係演技派。


爆炸係一個技能囉!真實對白
退出寫真戰場, DaDa去到片場更搏,繼多款心口開窿 cosplay造型後,原來還有車震床戲真人肉搏。



獨門口技


曾經在《喜愛夜蒲》內肉搏連場嘅 DaDa自稱,今次意識比以往更大膽。

本刊獲得首批最露骨劇照, DaDa為得到演出機會,向電影監製杜汶澤在停車場主動獻身車震。此車震不同彼車震,飾演三級女星「爆炸糖」的 DaDa,以個人響朵絕技自隊滿口爆炸糖後再施口技,令戲內有妻有女的杜汶澤高潮迭起。由於舒服過頭快過閃電,杜汶澤都尷尬打圓場:「我平時好耐㗎!」
週日( 22日),車震女主角 DaDa出席電影分享會,向記者自爆,拍呢場口戰拍到喊:「唔係尷尬,係第一日開工,第一場戲就係呢場,又係即場收到劇本,我背唔好又拍唔好,成日 NG,先至會壓力大到喊 啫。」

真人真事


《低俗喜劇》內電影人衰鹹濕、女演員不自愛, DaDa都話導演彭皓翔親口話,所有故事都係圈中真人真事:「呢個圈 啲潛規則同娛樂圈黑暗面都聽好多,導演講過畀我聽,我呢個用爆炸糖做絕招嘅女演員都係真人真事 嚟 㗎!係個愛攀導演、攀監製,用身體去換取角色嘅女仔,咁佢係用爆炸糖呢個特別技能去吸引人。」
爆完大鑊,被記者追問 DaDa即刻縮沙:「我都有問導演真人爆炸糖係邊個,佢冇講我聽,淨係話朋友嘅朋友囉。其實呢 啲 嘢我 喺雜誌報章睇唔少,都有人講過畀我聽『某某人』都有做過呢 啲 嘢。但係我只相信眼睇唔相信聽番 嚟 嘅 嘢囉,某某人係邊個,我就唔想 喺度話人啦……」真人真事?特別鍾意食爆炸糖?係唔係阿邊個呢?


開始拍到喊嘅 DaDa,話愈拍愈進入狀態,連彭浩翔同阿澤都讚佢上手快。


DaDa仲會 喺戲中扮演艷星始祖邵音音,重拍邵音音經典色情片《官人我要》。

識計數


《低俗喜劇》被評訂為三級片實情係粗口橫飛,並不是因為 DaDa食爆炸糖或者娛圈潛規則。杜汶澤 喺戲中扮演一名一事無成嘅電影監製,為 咗威畀離婚妻女睇,結交廣西勢力人士,獲得資金拍戲,但先決條件係指定要重拍勢力人士偶像邵音音套 1976年嘅《官人我要》,仲指定要邵音音露點先肯畀錢…… 8月 9日至上畫,但係《低俗》賣港產粗口零刪剪,率先在香港國際電影節放映,又玩週末試映場,未上畫已經話題多多口碑極高,今個暑假爆硬!


分享會
週日( 22日)旺角午夜優先場後,彭浩翔就帶埋阿澤、 DaDa殺入戲院開分享會見記者見觀眾。


國際電影節
除了 4月在香港國際電視影率先播放外,上週三(18日),阿澤再同 DaDa齊齊飛去台灣,宣傳參展台灣電影節 嘅新戲。


試映會
大病初癒 嘅阿澤落力唱好新戲, 喺 facebook爆粗晒全院滿座威水相。



採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()