柯有倫同小鬼黃鴻升兩個陣頭家族最後化敵為友,一齊jam鼓呢一幕,成為電影重頭戲。
由《海角7號》到《那些年》,證明台灣電影終於徹底復活。冇大卡士冇大製作冇3D冇AV,講父子情講友情嘅《陣頭》,埋單收3.15億台幣(約8,200萬港元),情與義、值億金。鐵定6月21日登陸香港,上畫前電影公司到大學中學路演,請學生免費睇《陣頭》,影響票房事小,教育年輕人堅守信念事大。

膽搏膽
勵志片,講親情友情,故事穿插台灣傳統祭祀儀式陣頭,男主角只係柯受良個仔柯有倫唔係周杰倫,邊個諗到會收3億幾票房。導演馮凱,電視台出身,停工兩年籌備《陣頭》,冇收入冇飯開仲要搵朋友投資再加埋自己銀行成副積蓄,嚇到阿媽日日問個仔:「你會不會輸到脫褲?」大步𨂾過,卒之全台大收,但馮凱依然記得電影第一日上畫,諗住去戲院謝票,點知由開場到散場,成間戲院得一個觀眾:「我追着那位觀眾,送上禮物和緊緊握着他的手說謝謝!」

打真軍
由兩袖清風,突然成為億萬導演,加埋香港星馬賣埠進賬、DVD周邊商品收入,冇人會嫌錢腥,但馮凱唔想俾勝利衝昏頭腦:「我很想趕快忘掉這件事,怕原本的馮凱會不見。」導演有heart,演員亦唔例外,片酬收得平,仲要額外花半年時間學打鼓,所以無論係戲入面,抑或响公開場合表演,全部演員都可以「打真軍」,唔使接shot搵替身播帶扮打,嚟緊嘅香港首映禮,聽講柯有倫成個月前已經練定鼓,準備同大家表演,台灣演員就係咁認真,香港,睬你都傻!

《陣頭》講乜?
取材自九天民俗技藝團真人真事改編,男主角柯有倫只愛音樂,不愛陣頭,自小與父親關係惡劣,後來代父出任陣頭團長,統領一班來自不同背景嘅問題青年,更要面對另一邦陣頭死敵,但最後兩隊人化敵為友,合力到世界各地宣揚陣頭文化。

房祖名搵命搏
繼續台灣電影系列,今次輪到由房祖名孭飛嘅《寶島雙雄》。
老豆成龍係「地上最好打」,做佢個仔更加唔可以失禮,戲中所有危險鏡頭,房祖名全部親身上陣,現場stand by嘅成家班兄弟,想話幫吓少爺仔都唔得。

邊個係雙雄?
在北京做保安員嘅夏雨,參加抽獎贏得台灣6天豪華遊大獎,當佢跟旅行團嚟到故宮參觀,突然出現兩個女賊偷去國寶,於是夏雨聯同另一位職業保安員房祖名一齊捉賊,最後更無意中發現一個國際盜寶集團大本營。電影於6月14日開畫。 ####


咪睇小個鼓,足足有17公斤重,孭住佢四圍行,體力少啲都唔掂。


任何電影點都會有男女感情線,柯有倫會同林雨宣有一段情,不過着墨唔太多。


電影入面,重點刻畫柯有倫同資深演員陳博正嘅父子情,老豆思想傳統,個仔做乜都唔順眼,其實大家屋企都有個咁嘅老豆!


導演馮凱(箭咀)孤注一擲拍《陣頭》,冒住一鋪清袋風險,純粹為理想,冇票房壓力可以俾心機拍出好戲。


從地盤鋼架頂部跳落地下之後仲要跑,房祖名前前後後跳咗八次導演先肯收貨。


飾演女賊嘅Jessica C.,拍攝期間發生櫃員機失竊事件,不過佢心情冇影響,個胸一樣咁低。


陳漢典都有份拍,戲中飾演導遊,顧住逼旅客買紀念品,唔見咗團友夏雨都唔知,男版導遊阿珍。


天后蔡依林男友錦榮初登大銀幕,又係做奸角,會同夏雨對打。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()