倪震同老婆周慧敏為酒吧做生招牌,無本生利。

無本生利 分別在灣仔及尖沙咀開設Joe's Billiard & Bar的倪震,發大嚟搞開第三間,新店地點在旺角西洋菜街,食埋MK仔市場。倪震無本生利,投資有入無出,三間酒吧都有幕後老細科水,倪震掟個名同出面,便有免費股份。唔使出本有錢收,倪震亦冇慳力,搬出老婆周慧敏同老豆倪匡,為本週四(七日)開幕禮,總動員造勢!

收股份
有慳妹周慧敏做老婆,倪震安枕無憂,投資方面,亦同樣精算。已先後在○六及○九年,分別在灣仔王子酒店及尖沙咀諾士佛台投資開酒吧,作為兩店老闆之一,他一個崩都冇出過。「阿Joe都係老闆之一,但幕後其實另有老細俾錢,佢唔使攞錢出嚟投資,只係用自己個名幫手吸客,就有百分之三十股份,好好賺。」倪震身邊好友說。

老細加碼
○六年王子酒店的波樓開幕,倪震搵嚟當時仍是女友身份的周慧敏,一齊落場篤波宣傳;之後再開尖沙咀分店,已升任倪太的周慧敏,更拉埋好友古巨基落場,幫手宣傳。事隔幾年,幕後老細再加碼,在旺角西洋菜街開第三間分店,新店上月底已開始試業,當晚倪震滿場飛,又邀請了八位日本鏢手示範表演。

做埋按摩
「Joe’s Billiard & Bar」專攻美式桌球,天王黎明同樂基兒亦曾幫襯拍拖篤波,郭富城、側田更是常客。09年4月,再於尖沙咀開分店,更加入腳底按摩,多元化吸客。不過10年5月,卻被拍得新店內有賭局及無上裝表演,引起不少是非。本月於旺角開第三間新店。據了解,倪震、周慧敏得幕後老闆送股30%,相當和味!

想買車
早兩個星期六(五月二十六日)晚七時,倪震駕着與老婆聯名持有的黑色Benz外出,會合朋友到跑馬地的Car City睇車。睇完林寶堅尼再睇勞斯萊斯,並對一架三百多萬的Benz跑車尤其有興趣,在車行磨了近半小時,倪震無自己揸車,坐上友人的法拉利過海。

請埋老豆
去到旺角新鋪,倪震第一時間篤波止癢,見到有朋友前來捧場,他即上前招呼,陪飲陪傾偈。「每次有鋪開,倪震一定搬老婆周慧敏同埋老豆倪匡嚟聲援,雖然話唔使出錢,但阿Joe差唔多每日都落去新鋪實,仲要開會請嘉賓,好落力!」

賺過大錢
曾被稱「才子」的倪震,91年與邵國華合資創辦《Yes!》潮流雜誌,寫埋專欄,深受當時年輕人歡迎,雜誌銷量最高達15萬,倪震曾表示當時每月收入數百萬計。95年,倪震將股份賣給其他股東,套現近千萬,並在樓市高峰期,將手上物業售出賺過千萬;97年,他與周慧敏移居溫哥華,開始退休生活,直至03年回流香港,復出主持電台節目及寫專欄,06年開始沾手酒吧生意,自己做生招牌,印印腳有錢收。 ####


26/5 唔出錢要出力,倪震經常在新竇出現,落場飲酒social。


倪震親自邀請多位飛鏢手由日本來港坐鎮。


王子酒店的波樓,由於地點隱蔽,黎明、樂基兒、側田也曾在此拍拖篤波。


旺角新場有啤酒妹駐場。


○九年周慧敏碌咭搵古巨基、狄波拉做開幕嘉賓。


過海去新鋪前,倪震先與友人到車行睇車。


當日倪震駕駛一○年以六十多萬購入的Benz外出,倪太並冇同行。


年事已高的倪匡夫婦回港定居,方便兒媳探望。


○六年復出後,周慧敏不時出席活動賺錢,去年以性感造型到澳門新濠天地行fashion show。


周慧敏一度成為《Yes! 》的閃咭女王。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()