So Comment 蘇施黃

 

邊有咁大隻蛤乸隨街跳?!
就係有。新開兩個月,食意大利餐叫「AL MOLO」。由尖沙咀碼頭行去海運,唔好上石級,靠左邊路仔入,或駛車入太子酒店轉出海皮,直駛到篤篤,可在那個多層停車場停車。好食夾大碟又平到死!超值!超值!超值!!!

裝潢
整齊,全木,頗年青。我最欣賞那些燈。餐廳分幾部分,大部分是普通四方枱,近open kitchen有幾張卡位。
另一邊,要上一級,近pizza爐係高枱、bar櫈,年青一點,去到尾,係另一出口,出海皮,面對維港景,好靚,露天位又有三幾張小枱,Nice!

老闆
聽聞係位印度人,出身於Grand Hyatt,係位打工仔,起初在SOHO開餐廳曾慘敗,又從頭嚟過,現在有二十多間餐廳在港、九各處,叻仔!

Michael White Returns!
大廚叫Michael White,來自紐約,我企在他身邊好開心,突然變得好瘦,更加要話我病重啦,死得㖭,by the way,我好好!老虎都食得落一隻,八卦週刊令大家掛心我,但唔係啲八卦週刊寫我病重,我又點知你哋咁關心我呢?! Hea, Hea!
9月19至22,Michael特地來港煮幾日,$568 tasting menu包一杯酒,真係抵到爛。

Tasting Menu
Astice︰波士頓龍蝦加burrata cheese salad,burrata cheese普通,龍蝦當然雪藏啦,但好食,而且唔係兩、三嚿,係叉極都係龍蝦,以為可以叉吓第二樣,又係叉到龍蝦,一客有半隻!

Tortellini En Brodo︰在餐廳入口處,有間小房,房內有女廚在搓麵粉,自製pasta,大家可從大玻璃看整個過程,豬肉餡的小意大利雲吞固然好吃,最正的是那清湯。朋友們吃不完雲吞,但一滴湯也不淨。

Bistecca︰Grilled Beef Tenderloin,生平最憎食牛柳,因為又冇牛肉味,又冇牛肉texture,冇𡁻頭,但這牛柳我都會給頗高分數。最正乃係旁邊的三幾粒用balsamic和紅酒燴的小洋葱。

Fusilli︰朋友不吃牛,Michael預備了一個vegetarian pasta,小螺絲粉in basil pesto,上碟已很美麗,非常彩色,有黃色zucchini flower又有紅色番茄,食落味道更一流,既清,又燦爛!! Portion好大,是「COVA」的size 3倍,但只售$168!又抵又好食!正!正!正!

AL MOLO
地址︰尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈G63
電話︰2730 7900

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 ####


Astice


Tortellini En Brodo


Bistecca


Fusilli

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()