21歲的 Angelababy(楊穎)擁有大把青春和甜美的本錢,可塑性非常高, Baby工作以外都喜歡穿 casual wear,自言是 T恤狂的她衣櫃有幾百件收藏。刻下她也開始成為 Valentino的粉絲,更以擁有一襲 Valentino紅色晚裝裙為目標,現在率先為本報示範 Valentino初秋新裝及最新的蕾絲配飾,望梅止渴。

想不到 21歲的 Angelababy竟然是 Valentino的粉絲,更揚言每位女性都希望擁有一襲 Valentino紅色晚裝裙, Baby說:「我都好希望可以擁有一條 Valentino紅色晚裝裙,其實今次本寫真集中一個造型係着 Valentino vintage紅裙,係出自 Mr.Valentino的手筆,不過條裙係 stylist借畀我着,我都想叫佢賣畀我,不過俾佢拒絕咗。」

襯 Bra高腰裙

雖然現正暑天,但 Baby已急不及待開始入冬季的新裝,她說:「今季入咗唔少有 lace嘅冬天衫,我覺得 lace好高貴又性感,黑色 lace襯黑色 bra top再襯高腰裙會好靚,今次 Valentino新推出嘅蕾絲手袋同水靴就好青春,好啱我。」形象多變的 Baby日系形象深入民心,大概 fans們最想知道 Baby的衣櫃,最多是甚麼衣服?她說:「衣櫃最多應該係牛仔褲同 T恤,我係 T恤狂,衣櫃應該有幾百件,因為成日飛日本工作,趁大減價就會入貨,反而喺香港就好少買衫。」

放大圖片
黑色蕾絲長水靴$6,800<br/>蕾絲 Boston手袋$8,800

黑色蕾絲長水靴$6,800蕾絲 Boston手袋$8,800

放大圖片
蕾絲可摺 tote bag$5,800

蕾絲可摺 tote bag$5,800

放大圖片
黑色 lace top$12,100<br/>黑色蝴蝶結短裙$14,100<br/>灰色蕾絲中水靴$2,200<br/>蕾絲蝴蝶結手袋$8,800

黑色 lace top$12,100黑色蝴蝶結短裙$14,100灰色蕾絲中水靴$2,200蕾絲蝴蝶結手袋$8,800

放大圖片
蕾絲可摺 tote bag$4,700

蕾絲可摺 tote bag$4,700

蕾絲數碼化

Valentino最新推出的蕾絲配飾系列,包括有手袋、銀包、化妝袋及雨季必備的水靴,全個系列以深灰色尼龍和 PVC打造而成,貫徹品牌浪漫的 DNA,糅合了經典優雅格調和無窮技術,以創新重叠技巧將防水物料、蕾絲及尼龍拼合一起,最後輔以 PVC及融入新物料 Chantilly,是實驗性與數碼化、結合 high fashion及 high tech的概念,同時注入 Haute Couture的工藝。

放大圖片
蕾絲銀包$3,900

蕾絲銀包$3,900

放大圖片
蕾絲索繩手袋$9,900

蕾絲索繩手袋$9,900

放大圖片
蕾絲 Boston手袋$9,100

蕾絲 Boston手袋$9,100

放大圖片
(左起)蕾絲長帶 camera bag$2,200<br/>蕾絲 camera bag$1,700<br/>蕾絲銀包$3,700<br/>蕾絲化妝袋$3,300

(左起)蕾絲長帶 camera bag$2,200蕾絲 camera bag$1,700蕾絲銀包$3,700蕾絲化妝袋$3,300

採訪: Jessica Ngan攝影: Chan Chi Lam化妝: Candy髮型: Carr of Pop Salon場地提供: Valentino(置地廣場)


肉色 lace top$18

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()