貿發局勒令禁o靚模在書展灑鹽花,自稱寫真純過蒸餾水的「百果園咪神」陳靜(DaDa)怒踩勁敵「浸大E神」楊梓瑤(Carol)似出鹹書,暗指Carol佗衰家令自己絕迹書展!


DaDa明寸浸大E神Carol出寫真如出鹹書,佗衰家害到一眾o靚模絕迹書展。

書展推出寫真是o靚模吸金的黃金機會,貿發局決定不接受品味低俗及意識不良的簽名活動,變相令一眾o靚模絕迹書展。今年有份推出寫真的DaDa以清純自居,如今有可能被其他o靚模拖落水,「興過火屎」的她即把矛頭指向同樣擁有E Cup上圍的死敵Carol。


浸大E神Carol的比堅尼照,的確令人想入非非。

「擺鹹書甫士」

昨日DaDa與「動漫Maggie」李曼筠出席《apm6.25懷念米高積遜逝世一周年紀念活動》時,深感自己是代罪羔羊,並說見過某o靚模的寫真照,覺得內容極之「過分」,初時含糊其詞不想開名:「唔知邊個呀!只見到有人將粒冰擺喺個胸度!」在寫真中含冰、舔波板糖的Carol登時呼之欲出,DaDa亦點頭承認所指的是Carol,還暗示有人佗衰家:「係呀,我係女人睇到都覺得好肉赤,佢(Carol)話係睇鹹書學番嚟,咁呢啲係咪鹹書呢?我好尊重大會,對我冇乜影響,我本書冇比堅尼冇內衣,大家會見到乜係健康性感。」

DaDa對於貿發局的行動覺得十分無奈,一心諗住一見支持者:「我本書唔會好似某啲人咁着廿幾件內衣,又話公司教話擺埋啲鹹書甫士,我覺得應該照顧吓啲小朋友,我會尊重大會決定。」


袁彌明

「佢有幾清純」

對於被DaDa無限上綱,Carol在電話中反駁叫無辜:「佢都未正式睇過我本寫真,就畀啲咁嘅觀點,唔通佢本寫真冇比堅尼就代表唔意識不良?我唔覺佢有幾清純囉,據知我本寫真都通過淫審處,佢嘅指摘好有挑釁性!我仲後生,對擺甫士冇乜經驗,撇除鹹書意識不良,人哋啲甫士真係擺得好靚。」

袁彌明(Erica)對o靚模被下封殺令,認為是好事,建議眾o靚模集合起來另覓場地搞簽名會,是否覺得o靚模寫真意淫?她說:「唔一定着比堅尼就係低俗,係啲甫士囉,記得有個o靚模着校服故意走光,意識不良囉!」矛頭直指冬甩的胡心諾(Rainbow)。Erica又說暫時不會參與有線世界盃節目,因嫌衣着太性感,眼濕濕地向節目負責人提出不想參與。

DaDa狂插含冰似鹹書

o靚模變相被貿發局禁足書展,「百果園咪神」陳靜(DaDa)直指「浸大E神」Carol似出鹹書佗衰家,Carol卻反駁DaDa扮清純,一對「E Cup宿敵」隔空互片,好睇過寫真大戰!

貿發局勒令書展嚴禁灑鹽花,決定不接受品味低俗及意識不良的簽名活動,變相令一眾o靚模絕迹書展,自稱寫真純過蒸餾水的DaDa深感無辜被牽連,昨日她出席《apm6.25懷念米高積遜逝世一週年紀念》活動時,自爆最近見過某o靚模的寫真照,更以「過分」來形容寫真極其露骨,問到所指是誰?DaDa起初說:「唔知邊個呀!只見到有人放粒冰喺個胸度!」問所指的是否在寫真中含冰、舔波板糖、勁擺誘人甫士的Carol(楊梓瑤)?DaDa大力點頭說:「係呀!我係女人睇到都覺得好肉赤,佢話係睇鹹書學番嚟,咁呢啲係咪鹹書呢?我好尊重大會,對我冇乜影響,我本書冇比堅尼冇內衣,大家會見到乜係健康性感!」


Carol的寫真集玩冰,引誘宅男。
Carol的寫真集玩冰,引誘宅男。


Carol早前特地飛到峇里拍攝寫真,她笑言過程只着三點式,大呻「冇衫着」。
Carol早前特地飛到峇里拍攝寫真,她笑言過程只着三點式,大呻「冇衫着」。



放大圖片



Carol反擊:唔覺DaDa清純

對於貿發局的行動,DaDa大嘆無奈:「我尋日先知,覺得好突然,一心諗住可以見吓支持者,我本書唔會好似某啲人咁着二十幾件內衣,又話公司教擺埋啲鹹書甫士,我覺得應該照顧吓啲小朋友,我會尊重大會決定。」



被DaDa插得體無完膚的Carol,接受電話訪問時隔空開火,並反駁說:「我覺得好無辜,佢都未正式睇過我本寫真,就畀啲咁嘅觀點,唔通佢本寫真冇比堅尼就代表唔係意識不良?我唔覺佢有幾清純囉!據知我本寫真都通過淫審處,佢嘅指摘好有挑釁性!而我仲後生,對擺甫士冇乜經驗,撇除鹹書意識不良,人哋啲甫士真係擺得好靚。」火藥味絕不比下月舉行的寫真戰遜色。



第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》

專案組
DaDa不屑Carol的寫真集以玩冰作招徠,出言勁踩。
DaDa不屑Carol的寫真集以玩冰作招徠,出言勁踩。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()