本周日( 20日)下午,大隊在 Taj Palace Hotel影泳裝,羅仲謙同身邊的 8號彭慧中齊齊露肉,巨胸謙見有記者在場不時縮埋一嚿,但彭慧中卻不避嫌愈企愈埋。

娛樂頂點

揮低馬明成港姐湯丸 巨胸謙喪冧 8號彭慧中

2010年06月25日

去年港姐外景搵咗胡杏兒同陳倩揚隨團,即時跌 watt冇話題。今年去印度拍外景終於改搵男嘉賓,除咗奉旨有份嘅曾志偉外,仲有近期憑巨胸人氣急升嘅大隻男羅仲謙同怕醜仔馬國明。
羅仲謙此行真係搶晒鏡,爆肌不特止,仲揮低近期人氣強勁嘅馬國明,成為港姐湯丸,極受歡迎。當中最冧佢嘅係「港姐咪神」 8號彭慧中,兩人在 9日的外景中玩得特別埋。大隻謙,小心正印女友傅穎扭耳仔!

上周一( 14日)港姐出發去印度進行一連 9日拍攝外景之旅。當日中午,羅仲謙在電視城舉行拜神儀式時,和佳麗相處仍然生疏。當時羅仲謙表示:「我早過馬國明同志偉見啲女仔,因為我哋之前要排定舞。」問他睇好邊個,他只說因為認識莊思明家姐莊思敏,所以對莊思明較有印象。
去到印度,擁有 42吋巨胸的羅仲謙話咁快就同班佳麗混熟,拍攝期間經常同各佳麗有講有笑。相反身為師兄的馬國明,同佳麗不但零交流,就連企埋一齊都表現得好生硬,同《談情說案》裏面的花弗警察「 Lo Sir」判若兩人,因此班佳麗更加主動跟生鬼又活潑的羅仲謙玩埋。

 

玩昆蟲<br/>上周二( 15日)大隊到達紅堡和甘地墓拍攝時,羅仲謙在身上發現小昆蟲,即捉起與身邊 9號李雪瑩一齊研究,向來木獨的馬國明只識在旁陪笑。
玩昆蟲
上周二( 15日)大隊到達紅堡和甘地墓拍攝時,羅仲謙在身上發現小昆蟲,即捉起與身邊 9號李雪瑩一齊研究,向來木獨的馬國明只識在旁陪笑。


 

扮領隊<br/>識搞氣氛的羅仲謙,面對成班佳麗即時領隊上身,得身後的佳麗好 happy,馬國明就淨係顧住向前行,冧女技巧高下立見。
扮領隊
識搞氣氛的羅仲謙,面對成班佳麗即時領隊上身,得身後的佳麗好 happy,馬國明就淨係顧住向前行,冧女技巧高下立見。


 

被空姐圍照<br/>憑巨胸出位的羅仲謙,近期成為女士新寵,出發前在機場被空姐圍着合照,睇嚟 Theresa真係要睇緊啲啦!
被空姐圍照
憑巨胸出位的羅仲謙,近期成為女士新寵,出發前在機場被空姐圍着合照,睇嚟 Theresa真係要睇緊啲啦!


 

私下交換電話

外景拍攝第 4日,即爆出羅仲謙和 2號張莉莎「失蹤兩小時事件」,羅仲謙堅決否認事件,此後對 2號張莉莎表現避忌,亦唔敢再同佳麗行得咁埋。不過失蹤事件擺明煲水居多,拍攝後期羅仲謙亦放下防線,重拾港姐湯丸本色。本刊發現,羅仲謙與擁有 34D上圍、被封為「港姐咪神」的 8號彭慧中特別好傾,兩人更不避嫌當眾講笑。有同行幕後爆料話:「羅仲謙真係好受班佳麗歡迎,不過講到最有交流都係 8號彭慧中,謙仔成日都同佢講笑, 8號亦好冧佢,私底下仲交換咗電話㖭!」
港姐湯丸又點會只係冧一個呢?羅仲謙對被指內定冠軍的大熱「的骰湯唯」 11號李文煊亦相當照顧,埋位拍攝時李文煊飲完水,羅仲謙即幫佢丟掉水樽,非常細心。對於成為港姐湯丸,令彭慧中和李文煊冧爆,羅仲謙笑說:「幫啲女仔都係舉手之勞,我諗我都係衰太 gentleman!」謙仔出發外景前先被本刊踢爆與傅穎拍拖兩個月,唔知女方睇完會否打翻醋。

 

冧 8號咪神<br/>出手教企位︰本周日上午大隊到著名的泰姬陵拍攝,埋位前羅仲謙同 8號彭慧中行埋一邊密密斟,羅更出手教彭慧中企位,兩人傾到郁晒手,旁若無人。
冧 8號咪神
出手教企位︰本周日上午大隊到著名的泰姬陵拍攝,埋位前羅仲謙同 8號彭慧中行埋一邊密密斟,羅更出手教彭慧中企位,兩人傾到郁晒手,旁若無人。


 




 

隔空講笑<br/>本周日晚大隊到達 Kingdom of Dreams出席派對,坐在前排的羅仲謙依然冇放過機會,不時轉身跟後排的 8號彭慧中講笑,得女方好開心。
隔空講笑
本周日晚大隊到達 Kingdom of Dreams出席派對,坐在前排的羅仲謙依然冇放過機會,不時轉身跟後排的 8號彭慧中講笑,得女方好開心。


 




 

偷偷冧女<br/>本周日無綫清場為羅仲謙與佳麗影合照,以為沒有記者在場,巨胸謙即時使出冧女絕招,與身邊 8號彭慧中(紅圈)有講有笑。
偷偷冧女
本周日無綫清場為羅仲謙與佳麗影合照,以為沒有記者在場,巨胸謙即時使出冧女絕招,與身邊 8號彭慧中(紅圈)有講有笑。


 

冧 11號的骰湯唯<br/>避忌騎象︰上周五( 18日)晚,剛傳出跟 2號張莉莎齊齊失蹤兩小時的羅仲謙,被安排跟 11號李文煊騎大象時,表現得特別避忌,笑容也較為牽強。
冧 11號的骰湯唯
避忌騎象︰上周五( 18日)晚,剛傳出跟 2號張莉莎齊齊失蹤兩小時的羅仲謙,被安排跟 11號李文煊騎大象時,表現得特別避忌,笑容也較為牽強。


 

大熱出冧功<br/>本周日,失蹤事件淡化後,羅仲謙即不避嫌細心照顧大熱 11號李文煊,眼見對方嘟起個嘴要求他幫手掉水樽,羅仲謙即刻照辦。
大熱出冧功
本周日,失蹤事件淡化後,羅仲謙即不避嫌細心照顧大熱 11號李文煊,眼見對方嘟起個嘴要求他幫手掉水樽,羅仲謙即刻照辦。


 




 

志偉奉旨女

出任過無數次港姐司儀兼外景嘉賓的曾志偉,今年只參與最後兩日的拍攝工作。由於今年港姐質素明顯上升,閱女無數的他表現得份外興奮。在現場他不單身兼導師教佳麗擺甫士,還可以奉旨女,難怪他每年都很樂意做嘉賓啦!

 

近睇<br/>向來口水多過茶的志偉,對住成班靚女更加講到無停口(右圖),之後又斜各佳麗,吃盡冰淇淋。
近睇
向來口水多過茶的志偉,對住成班靚女更加講到無停口(右圖),之後又斜各佳麗,吃盡冰淇淋。


 




 

遠<br/>佳麗影泳裝照,本來唔關志偉事,不過睇得唔好嘥,離遠女變成志偉此行的指定動作。
遠
佳麗影泳裝照,本來唔關志偉事,不過睇得唔好嘥,離遠女變成志偉此行的指定動作。


 

露股罅搶灘

「脹爆王祖賢」 15號張秀文拍攝期間無乜新聞,惟有靠最後一日探訪兒童院時搏盡。她明知所有記者在她後面,依然踎低同小朋友傾偈,露出股罅,標番個尾會。

 




 




 

波霸 VS排骨精

今年外景拍攝,佳麗着了兩套泳衣, 8號彭慧中就以巨胸成為大熱人選,至於身材平平的排骨一族,即時被睇低一線。波霸一族包括 3號張藝婷、 8號彭慧中、 15號張秀文,至於排骨精則由 7號何樂翩、 9號李雪瑩(右圖)包辦。

 




 

7號何樂翩
7號何樂翩

 

9號李雪瑩
9號李雪瑩

 

拿督媽好戲

5號莊思明不單有個模特兒家姐莊思敏,亦有個做過麗的藝員的拿督媽江玉珠,所以拿督媽每次出現都交足戲。繼上周一( 14日)帶埋思明孖生家姐 Mona(左圖左一)送機後,本周二( 22日)接機時更摸住在印度曾發燒的莊思明額頭,問阿女有冇事,好識搶鏡。

 




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()