唔想再提呢個人!(真實對白)
第三者 o靚模 DaDa︰當日與關楚耀玩地下情的 DaDa,以為等對方跟衛詩分手後,男的會專心一意對她,豈料原來同時還有第四第五者,自感被玩的 DaDa惟有忍痛與關斬纜。上周二( 15日),她更向本刊直認被關玩弄感情。

娛樂頂點

踢關楚耀一腳踏四船  DaDa認被人玩

2010年06月25日

早前 o靚模 A.Lin(裴殷)慘遭曾志偉兒子曾國祥一腳踏三船騙情,引致情緒抑鬱要睇心理醫生,當時其好姊妹 DaDa代 A.Lin出頭,在微博鬧爆花心賤男:「玩弄感情的人無資格談情說愛,……是玩家就不要裝作情聖。」
DaDa鬧得比當事人更咬牙切齒,全因與好姊妹同病相憐,更比 A.Lin早一步「中招」。原來去年 9月,她跟曾在日本涉藏毒的關楚耀( Kelvin)暗暗撻着,其後才發現關楚耀當時一腳踏四船,除了正印女友衛詩外,更與台灣 Mika及一時裝店 Sales拍拖, DaDa在飽受情傷下決心斬纜,結束三個月戀情。上周二( 15日) DaDa重提賤男,除直認被關楚耀玩弄感情外,更不屑說:「我唔鍾意同人 share男友!」


去年 2月,阿倫契仔關楚耀與女友衛詩在日本涉嫌藏毒被捕,變成毒鴛鴦。經歷一場大教訓,男的返港後表面上閉關思過,但查實半年後已忍不住夜蒲溝女,思過變思春!去年 9月,跟衛詩未完全斬纜的關楚耀,在中環 Volar出席朋友派對時識了 o靚模 DaDa,關即時埋身喪溝,二人即晚撻着。知情者說:「關楚耀一見 DaDa已經喪撩佢傾偈,之後佢兩個一齊跳辣身舞,飲大幾杯仲當眾打車輪,之後佢哋成日拖住見朋友。」

 

我識佢囉!(真實對白)<br/>本周三( 23日),被踢爆玩五角戀的關楚耀,只一味擠出牽強笑容但唔識點答,最後要經理人解圍拉走他。
我識佢囉!(真實對白)
本周三( 23日),被踢爆玩五角戀的關楚耀,只一味擠出牽強笑容但唔識點答,最後要經理人解圍拉走他。


 

寄情事業出寫真<br/>DaDa與好姊妹 A.Lin同感情騙子,兩個惟有化失戀為力量,今年一齊拍攝性感寫真銀。圖為穿三點式拍攝的 DaDa。
寄情事業出寫真
DaDa與好姊妹 A.Lin同感情騙子,兩個惟有化失戀為力量,今年一齊拍攝性感寫真銀。圖為穿三點式拍攝的 DaDa。


 

正印毒后<br/>去年初衛詩與關楚耀因在日本涉藏毒,大好事業被毀,兩人返港後雖然不常見面,但並未分手。直至去年 10月男的被爆搭上台灣辣妹 Mika,衛詩才決心與關楚耀斬纜。《蘋果日報》圖片
正印毒后
去年初衛詩與關楚耀因在日本涉藏毒,大好事業被毀,兩人返港後雖然不常見面,但並未分手。直至去年 10月男的被爆搭上台灣辣妹 Mika,衛詩才決心與關楚耀斬纜。《蘋果日報》圖片


 

第四者台灣豪放女<br/>去年 10月,關楚耀撇下 DaDa同衛詩,飛去台灣密會前黑澀會美眉成員王義廷( Mika),共度四天偷食時光。事後女方把多張與他在酒店房影的親密照放上網,令戀情曝光。
第四者台灣豪放女
去年 10月,關楚耀撇下 DaDa同衛詩,飛去台灣密會前黑澀會美眉成員王義廷( Mika),共度四天偷食時光。事後女方把多張與他在酒店房影的親密照放上網,令戀情曝光。


 

第五者時裝 sales<br/>死性不改的關楚耀除了 DaDa、衛詩、 Mika外,原來還同時搭上一名年僅廿歲,在中環任職 sales的圈外女子。
第五者時裝 sales
死性不改的關楚耀除了 DaDa、衛詩、 Mika外,原來還同時搭上一名年僅廿歲,在中環任職 sales的圈外女子。


 

死性不改

因毒品賠了事業的關楚耀,原打算潛水洗底,卻鬧出與台灣 o靚模緋聞。蒲性難改的他,今年夜蒲攬女相繼續被公開。

 

醉攬翻版薛凱琪<br/>今年 1月,關楚耀被踢與 28歲、拍過電影《無間道 3》的 o靚模吳慧冰,在夜店頭貼頭影親密照。
醉攬翻版薛凱琪
今年 1月,關楚耀被踢與 28歲、拍過電影《無間道 3》的 o靚模吳慧冰,在夜店頭貼頭影親密照。


 

約舊愛師妹夜蒲<br/>本月初,關楚耀又與新 8模成員 Jeana(左)夜蒲,愛蒲的他真係換女換得快。
約舊愛師妹夜蒲
本月初,關楚耀又與新 8模成員 Jeana(左)夜蒲,愛蒲的他真係換女換得快。


 

吸仔力強

DaDa與 21歲的港男羅天宇(左圖),去年 7月因合作電視電影《南華夢飛翔》而撻着,二人更被發現在元朗一間餐廳撐枱腳。不過一個月後, DaDa火速換畫,與《南》另一男主角何浩文(右圖)十指緊扣,溝仔確有一手。

 

《 FACE》圖片
《 FACE》圖片

 

《 FACE》圖片
《 FACE》圖片

 

拍拖一月見家長

老竇無奈回應<br/>關楚耀父親關維麟,在電話中得知兒子一腳踏幾船後,即無奈說:「佢嘅感情生活我管唔到。(佢帶過其中女友 DaDa見你?)邊個 DaDa?唔記得有無見過喎!總之佢知道依家事業為重,其他嘢我管唔到咁多。」《壹週刊》圖片
老竇無奈回應
關楚耀父親關維麟,在電話中得知兒子一腳踏幾船後,即無奈說:「佢嘅感情生活我管唔到。(佢帶過其中女友 DaDa見你?)邊個 DaDa?唔記得有無見過喎!總之佢知道依家事業為重,其他嘢我管唔到咁多。」《壹週刊》圖片


 

關楚耀跟曾國祥一樣,為了隱瞞一腳踏幾船,減低女方疑心,均出動帶女見家長一招。知情者說:「其實當時 Kelvin同衛詩未甩晒拖,只係契爺阿倫及唱片公司施壓,唔准 Kelvin再見衛詩,否則唔使旨意復工。 Kelvin怕無運行,所以一直只同衛詩傾電話,佢成日同衛詩講好掛住佢。但另一方面, Kelvin同 DaDa講,佢同衛詩就快甩,所以 DaDa先唔介意做短暫第三者。兩個拍拖一個月, Kelvin就帶 DaDa同阿爸阿媽見面食飯, DaDa仲以為 Kelvin對佢好認真!」
雖火速見家長,但關楚耀堅持約會要夜晚,拍拖場地亦清一色在私竇夜場或朋友屋企,永遠不見天日。起初 DaDa不以為然,以為男友怕被狗仔隊影相才拍得顧忌,直至去年 10月,台灣辣妹 Mika王義廷將二人「床照」及啜面照放上網,才令 DaDa醒覺男友是情場散戶。

向來痛錫關楚耀的契爺阿倫,曾公開訓示契仔在涉藏毒後要生性做人,免再闖禍。但他卻當契爺說話耳邊風。《蘋果日報》圖片
向來痛錫關楚耀的契爺阿倫,曾公開訓示契仔在涉藏毒後要生性做人,免再闖禍。但他卻當契爺說話耳邊風。《蘋果日報》圖片

 

知情人士說:「 10月頭 Kelvin同 DaDa講去台灣傾唱片嘅嘢, DaDa以為環球幫 Kelvin喺台灣發展,所以無為意。直至 10月中報紙踢爆 Kelvin搭上 Mika, DaDa先醒覺。不過經 Kelvin幾,話嗰次純粹玩吓,唔會有下次, DaDa咪心軟繼續同佢一齊。不過 DaDa自此對 Kelvin起疑心,經常 check佢手機,又託朋友查佢行蹤,結果發現 Kelvin除咗有衛詩同 Mika外,之後仲溝掂一個中環時裝店做 sales嘅女仔。 DaDa嗰刻簡直晴天霹靂,即使好傷心,依然即刻同 Kelvin攤牌主動提分手。 DaDa同佢攤牌時, Kelvin對唔住都冇句,只係話『反正我哋性格唔啱,分手都係時侯。』一啲悔意都冇,令 DaDa好激氣。」

關楚耀:我識佢囉

上周三( 16日),復工出碟的關楚耀頻頻出席公開活動,之後發現狗仔隊跟蹤,即走入琴行買結他線,企圖製造專注事業的正面形象。
上周三( 16日),復工出碟的關楚耀頻頻出席公開活動,之後發現狗仔隊跟蹤,即走入琴行買結他線,企圖製造專注事業的正面形象。

 

上周二( 15日), DaDa被記者問及與關楚耀拍拖一事,她想了兩秒才直認:「係一齊過!(聽講佢帶你見家長?)佢成日都帶啲女仔見家長 o架啦。」記者指她發現男方一腳踏幾船,她除直認外,還寸前度男友:「可能佢未定性啦,但我就唔鍾意同人 share男友!(有冇再聯絡?)冇,我唔想再提呢個人!」
本周三( 23日),記者找關楚耀回應,他一聽到「前度」 DaDa個名,已經不知所措,對記者關於他一腳踏四船的提問,更加呆若木雞。此時身旁的保母即刻將他拉走,並說:「邊個 DaDa呀?咁多個 DaDa!唔係關於工作唔會答。」記者繼續追問關楚耀,避無可避的他才勉強拋下一句:「我識佢囉!」說罷即被保母拉入後台。至於舊愛衛詩,她透過 Rapper朋友 K-Chek回覆記者,稱不想回應。
曾志偉同譚詠麟情同手足,估唔到佢哋嘅親生仔同契仔都一樣咁啱 key,男女關係七國咁亂。

同病相憐

同為周秀娜師妹的 DaDa(右)及 A.Lin(左),可謂同病相憐。 DaDa俾關楚耀玩弄感情, A.Lin同樣被曾國祥瞞住偷嗒另一 o靚模好友 Ivy蔡瑩瑩。 A.Lin失戀當日得 DaDa支持同安慰,故今日 DaDa被揭遭關楚耀玩, A.Lin一樣撐:「我同 DaDa從今起都要帶眼識人,日後識男仔,我哋都話要互相幫吓眼。」

 




 

曾國祥
曾國祥

 

蔡瑩瑩
蔡瑩瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()