簡寶瓊
專業教育學院旅遊及會議展覽高級文憑 Yr.2
雖然我音樂知識比其他 3位成員算淺,不過為咗有機會畀人認識及演出,我將僅餘認識的結他技術及歌藝同大家分享。

Main Camp

《一分鐘》 IVE妹發星夢:除露點咩都做!

2013年02月06日 ~~ 第298期 Face

重金搵李克勤回無綫主持的遊戲節目《決戰一分鐘》,獎金雖少,卻令多位參加者彈起,繼恒管女神梁嘉琬( Whitney)後,最近穿白色熱褲的簡寶瓊( King),再次俘虜高登男。
被高登仔封做「翻版高海寧」的 King,例牌要被起底,連環揭發她參選中國小姐奪季軍、甚至在三級片《一路向西》飾演夜店金魚缸小姐,實在現仍於香港專業教育學院( IVE)讀書的 King,除組街頭樂隊,接 job亦奉行大小通殺博機會,全因一心入娛圈,「做娛樂圈十足小姐接客一樣,最緊要聽話,個客要咩就畀咩,咁先多嘢撈!」

King在音樂騷認識現時 Neighbros各成員,難得他們都是一群想入行的年青人,所以一夾即合,雖然他們現時並未成功圓入娛圈夢,不過每星期 4人都會在街頭表演,希望有伯樂賞識。


姜逸
香港專業教育學院資訊科技高級文憑 Yr.2
其實好多 Beatbox人都唔識樂理,但為可以同多啲人夾到,我特登趁放學去學樂理,雖然好攰,但都值得。


羅啟聰( Kris)
香港知專設計學院數碼音樂及媒體高級文憑 Yr.2
我試過去 studio同唱片公司做打雜,貼錢打工,但可以識到好多音樂人,呢樣嘢比錢更緊要!


黄健強
全職音樂導師
我曾經寄過過百首 demo出去都石沉大海,又試過幫人出騷但收唔到錢,為夢想會繼續咬緊牙關繼續衝。


熱褲跑出
TVB錄影廠冷氣出名凍,但 King仍以熱褲上陣:「 TVB叫我哋着靚啲,咁當然要特顯自己嘅長處啦!」

為增加曝光機會,本刊約 King及其街頭樂隊 Neighbros做訪問,她一口答應之餘,更連隨追問:「你哋係咪有個靚女專訪欄目〈 U花 U草〉,可唔可以留兩版畀我!」態度超主動,絕對少見。 

做娛樂圈似接客


自《一分鐘》播出後, King被高登仔起底及成功上報,短短一星期已有不少 model工作與她接洽,「第一步策略算成功,其實我同樂隊成員都想透過不同方法識人,低至 PA、高至音樂監製,我都會主動介紹自己,呢行人脈好緊要!」
除了人脈, 19歲的 King做了兩年 model,知道要多 job一定要聽話,「做娛樂圈十足小姐接客一樣,最緊要聽話,個客要咩就畀咩,咁先多嘢撈,我身邊好多 model朋友,都因為揀 job,最後被人雪藏,呢行咁大競爭,所以為咗有得做,𠵱家除咗露三點外,基本上乜都肯做,不過如果將來有好好劇本,我唔介意條底線再 set低啲!」
King心口掛勇字入行搏盡,還是學生的她,就選擇性接收評語,「入呢行係我夢想,但我都畀條後路自己,繼續讀書,其實我知好多高登仔踩我,話我老積又唔靚,不過我會當唔知,就算紅到似楊怡都有人批評你啦!所以我會自動熄機當睇唔到聽唔到,最緊要我知自己做緊咩!」問到父母有否介意, King則淡淡的說:「佢哋成日返大陸做嘢,間中先返香港,佢哋只係知道我做 model,我甚少畀佢哋知我工作有幾性感,就算男友反對,我都唔會放棄夢想!」


《向西》做妓
《一路向西》中 King飾演夜店小姐,只屬過鏡,不過她沒放鬆,狂睇電影參考,「雖然係大配角,但我狂煲相關短片,到演出時更諗住自己係真正小姐,希望更像真!」


選美博出名
King上年參加中國小姐選舉,更奪得季軍:「模特兒的 portfolio好緊要,有頭銜就更易接 job,我選美之後都多咗好多 job,都以中國小姐做賣點!」

即揀器材


《一分鐘》的 5萬元獎金仍未落袋,但他們已急不及待去琴行睇心頭 keyboard及擴音器,主音 Kris(今屆 FACE UStar校草五強)說:「之前我哋要四周問朋友借 keyboard,現在終於可以有自己樂器,可以隨時練習同表演,好開心!」


買 1萬蚊琴
Kris話:「 Keyboard對街頭表演好緊要,難得有獎金,我哋打算用大約 1萬元買較好質素的,所以我哋唔會慳。」


揀淘寶貨慳錢
記者見他們不斷在琴行揀樂器,其間看中兩款擴音器,但最終仍沒有扑鎚購買, Kris說:「淘寶會平得多,所以都係慳啲,𠵱家睇吓算喇!」


借場創作
Neighbros還在起步階段,資源有限,全靠 Kris老師,著名音樂監製方樹樑願提供場地,令他們可專心創作。

陳奐仁大讚


陳奐仁聽過 Neighbros重新編曲的〈 Last Christmas〉都大讚他們有潛質。

佢哋編曲唔錯,新鮮又有膽識,有啲似我初出道嘅編曲,如果演奏同演唱基本功再紮實會更完美! 

中大女作小學雞歌多人 like




King成功在《一分鐘》上位成為高登紅人,另一位來自中大英文系 Yr.3的 Serrini就以搞笑歌,令高登網友狂賜酒( like)!最出名以她的〈粟米六粒飯〉及〈蘇菲亞的波霸珍珠奶茶〉,她說:「歌唔一定好複雜,生活小事都可以好得意。」她的唱歌風格十足歌手 Pancake般勁小學雞,不過一樣好多粉絲支持,由 3年前開始創作,至今她的 YouTube頻道已過 15萬人瀏覽,素人算受歡迎! 

〈蘇菲亞的波霸珍珠奶茶〉歌詞節錄


有一日 我想飲波霸珍珠奶茶
點知個哥哥話:「小姐冇珍珠啊!」
嗰一刻我心諗:唓!不過冇珍珠之嘛!
咁你係畀波霸我都冇所謂啦!
我要波波波波波波波波波波波霸
就算你冇你冇你冇你冇珍珠奶茶

Main Camp: Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。 

撰文:校園組
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()