Beauty Hunt

Robynn& Kendy 正能量

2013年02月06日 ~~ 第298期 Face

紅爆網絡的唱作女子組合 Robynn& Kendy,上年正式出道後,去年尾在樂壇頒獎禮攞到唔少新人獎,算交到功課。
Robynn(葉晴晴)與 Kendy(孫曉慧)默契十足,還以為兩人自細相識,但原來兩人由認識至合作,只有兩年時間,合拍只因大家都是外國留學背景相近。
Robynn& Kendy夠人氣,但兩位女生就話有時啲人仲未分到各自的名字。「其實好易記咋嘛,短頭髮係 Robynn、長頭髮係 Kendy。」記住啦!

Profile




葉晴晴 Robynn
年齡: 26歲
學歷:美國西北大學,主修心理學
最愛音樂人: Jason Mraz、盧廣仲 

Profile




孫曉慧 Kendy
年齡: 26歲
學歷:英國倫敦經濟學院,主修經濟系
最愛音樂人: Eva Cassidy、 Lisa Ono 




最初 Robynn與 Kendy各自活躍於 YouTube分享自己的個人作品。最近放上 YouTube的新作,翻唱了梅姐的〈似水流年〉亦有 12多萬點擊;最勁的一首〈思念是一種病× Where Is The Love〉點擊率更高達 130多萬。 

兩個女生一動一靜,短頭髮的 Robynn反而文靜, Kendy卻開朗,不過兩女的音樂造詣同樣相當高,由鋼琴到結他全部精通,閒時兩女愛在家中寫歌多於行街 shopping。「平日我哋鍾意去 cafe,同朋友傾吓偈,諗吓靈感多過行街,創作靈感來自生活上題材。對於我哋創作嘅每一首歌都好似一篇日記,記錄當時嘅心情!新一年希望有更好成績,創作更多可以打動人心嘅歌啦!」

治療自閉兒童


短頭髮、眼大大的 Robynn, 15歲獨自到美國升學,直至 08年先返港擔任兒童行為治療師。
Robynn話:「我喺美國讀大學時主修心理學,畢業後返嚟喺一間自閉症兒童訓練中心做咗 3年行為治療師,之前一直都有喺 YouTube分享自己作品。識咗 Kendy後,發覺好難搵到個有共同理念、性格、聲線都好夾嘅 partner,所以一齊放低身邊所有嘢,專心製作我哋嘅音樂!我最想同閻奕格合作,本身同佢已經係 friend,加上我哋一早講好,有機會我會為佢作一首歌!」




Robynn& Kendy喺今年樂壇各大頒獎禮上獲得不少新人獎,其中商台頒獎禮上更奪得叱咤「生力軍金獎」。 

作曲紀念男友




而每次笑得好燦爛、留長髮的 Kendy,同樣 15歲就到英國留學,更試過在街頭賣唱。
Kendy說:「大學時期我修讀經濟科,之後半年轉讀音樂課程,嗰時喺倫敦好悶又冇朋友,買了支結他自學,憑住支結他識到好多朋友,後期我就一路 keep住喺倫敦街頭賣唱,之後做過經濟資料搜集員,不過最鍾意都係音樂。入行前我都有拍拖,不過最後因為大家嘅理念唔同,加上我冇時間陪佢而和平分手,之後寫咗首歌〈或許〉,用嚟紀念呢件事!」 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:范仲良
場地提供: http://www.lab:collector.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()