面對面

幸福摩天輪 傅穎

2012年07月18日 ~~ 第269期 Face

其實都幾唔公平,男人打女人,被鬧做新聞被雪藏的是女方,男方繼續做大胸男主角,話咁快又有新女落叠,仲要係當家花旦;其實都幾唔公平,無論你有幾多寃屈氣,公司一聲令下「唔准講」!
鬼叫你兩個份屬同一間公司,經理人一到場已經話明:
「手心係肉、手背又係肉,你話我哋幫得邊個?」
被打的、被雪的、被封口的都是傅穎,粉絲們一定心痛爆,不過被放逐北京拍完戲寫完書過完冷河的傅穎女神叫大家慳番,無謂肉赤,去年 8月與羅仲謙情變被打事件以後, 27歲的她終於看清娛樂圈運作法則:「我從來未試過目標咁清晰,知道自己應該搵一個咩人做另一半;我亦從未試過咁錫自己,識得氹自己開心;每一段過去嘅經歷,我都心存感激,就好似坐摩天輪一樣,低潮過去,一定有更好嘅風景等緊你。」
其實女人心智,何嘗唔係同傅穎新書《在摩天輪上》一樣,時高時低時清醒時沉溺。下一次,遇上下一個,但願你還能保持心清眼又明。

一時衝動




09年與金牌大風解約後,傅穎轉投新經理人公司星皓,與同公司藝人羅仲謙的緋聞,也在加入新公司不久後就傳得沸沸揚揚。緋聞傳足年半,當事人次次迴避死口唔認,去年 8月,傅穎卻突然在微博公布戀情、順手公布大波謙花心暴力真面目,更帶着傷痕登上雜誌封面。此舉惹來公司不滿、甚至被老闆點名批評:「私人事要私下解決!」,結果,傅穎的工作暫時抽起、全面雪藏,更要在生日當天公開發布懺悔千字文平息事件。
無可否認,嗰次,我真係太衝動。我有一樣嘢,喺呢個圈十年都未搞清楚嘅嘢,唔好俾人估估吓、唔好留有伏線、唔好俾記者左右,提都唔好提。 𠵱家再出去面對傳媒,深思熟慮啲。


新書《在摩天輪上》是傅穎連續六年在香港書展推出的個人散文集,剖白去年從事業低谷走出來的心路。

有啲嘢,係要人跌落低處,先至可以睇到好多以前睇唔到嘅嘢……我見到有啲人包容晒我嘅缺點、比別人甚至比我自己更加明白我、每晚輪流嚟我屋企一直陪我度過難關……我見到有啲人露出真面目、趁機抽水……換着以前,我會覺得受傷?會問點解, 𠵱家,我只會更明白呢個圈係點樣運作。呢年幾兩年,我跟咗個師傅學佛,我睇嘢角度唔同以前, 𠵱家我會明,我唔係傷害人嗰個、我亦唔係抽水嗰個,踩多兩腳再講埋風涼話嘅人,傷害嘅唔係我,受嘅係佢哋自己。而呢件事,老實咁講,最大得益係我自己。

沉澱北京


所謂得益,不是做了幾次封面、接了幾套新戲,傅穎說的,是心態。所謂人在江湖身不由己,想停的時候停不得、不想停的時候被迫停下來,反而意外獲得一個自醒吾身的機會。
事業低潮唔算係第一次, 09年轉公司前都唔好過,每日心情好差,好容易喊,朋友個個叫我去睇醫生,我唔想,我覺得一個人要靠藥物過活好恐怖。到舊年被雪嗰段時間,個個都覺得我實會好亂,反而我好享受……因為從來冇試過。我每日早睡早起睇書煲劇、其至可以去睇埋日出;年頭復工去北京拍電影《 3D詭婚》,更加專心,住喺北京市郊五、六環外嘅飯店,冇新聞冇雜誌又冇狗仔隊,每日返工拍戲、返酒店煲碟,然後肚餓去超級市場買嘢煮飯,入行十年,從來未試過咁靜,從來未試過有時間問吓自己,點解做咗廿幾年人要做得咁唔開心……


去年 8月,傅穎突然公開承認與羅仲謙戀情,力數對方一腳踏四船,還在雜誌公開被打傷勢。


自爆被打,原定在北京拍戲計劃擱置兼被雪,經理人公司老闆王海峰亦公開批評傅穎不聽話:「私人事應該私下處理。」《壹週刊》圖片

我今年寫呢本書,係因為舊年我經歷咗人人眼中所謂嘅最低潮。我正想講,當你處於低潮時,咁就要恭喜你啦,你係時候轉上高潮。要變嘅唔係外在環境,而係你嘅心境,當你心境轉變,睇嘅所有嘢都會唔同。
喺嗰個階段我徹底改變自己,出街嘅時間多咗、見多咗媽咪、識多咗唔同界別嘅朋友、睇多咗書、返多咗佛堂。我終於搞清楚,人生得嗰幾十年,真係無謂搞到自己咁辛苦,人知道嘅嘢愈多,愈容易放低。你有冇聽過「吸引力法則」,一個人開心正面,發生嘅事同情緒自然會開心正面,吸引嘅朋友亦都會開心正面。你知唔知我哋諗嘢係可以控制㗎?每個人比你自己想像堅強,亦都比你自己想像脆弱。有時候,可能見到一張相、一個情景,一觸即發喊到崩潰,亦可能會遇到最壞最糟糕嘅嘢,一樣企喺度到屹立不倒……講真,如果真係最差最差嘅已經發生,我嚟緊仲有咩好驚?試過最壞,我嚟緊咪真正可以「歎」世界囉……歎世界,係用你嘅心境去歎。


傅穎圈中朋友不多,與前餅女隊友 Stephy及黨羽 Angela更是公開反目,年初 Angela微博鬧爆傅穎粉絲:「咩人跟咩偶像,影衰晒!」《壹週刊》圖片


02年加入女子組合 Cookies加入樂壇, 09年傅穎與前東家金牌大風解約,還哭訴開工不足食穀種。《忽然 1周》圖片

還信愛情


鋒芝離婚,網友呼叫:「再也不相信愛情了……」
大波謙打人,網友亦喊:「再也不相信愛情了……」
這句所謂潮語,其實用得濫,人哋分手情變關你咩事?在娛樂圈遇過愛情騙子、也遇過大波打手的當事人傅穎說:「我還相信愛情!」
點解要唔信愛情?做人一定要信!我相信我始終會遇到一個人,我可以喺佢面前做最簡單嘅自己,佢一定會畀到安心同幸福我。以前拍拖次次都係人哋追求我在先,我慢慢去發掘對方好處、被對方感動而開始,我話畀自己聽,下一次,我一定要搵一個真心喜愛、喺我眼裏面會發光、我真心崇拜、仰慕嘅男人。


年初復工上京,傅穎與電影《 3D詭婚》男對手陳小春傳出緋聞,後來當事人妻應采兒出聲澄清才平息風波。




一個表面上好美好嘅人、好美好嘅愛情,突然有一日變得陌生、恐怖,曾經,我覺得好驚訝、好可怕,其實過咗去,心存嘅真係只有感激,感激呢段經歷畀我睇清楚一個人、睇清楚一段感情,我嘅眼光,從此以後會變得愈嚟愈好、愈嚟愈準。唔係上一段感情,我唔會有一段日子可以靜落嚟,我唔會改變。唔係發生嗰件事,我唔會好似 𠵱家咁,咁清晰知道自己希望搵一個咩人。唔係發生嗰件事,我仲係以前嘅我,凡事感覺行先,唔識得錫自己;一段感情,我唔識得享受,而係沉溺其中,咁樣做人、拍拖又點會開心?愛情,唔係擦身而過嘅火花,係兩個人堅定不移嘅成果。做人最緊要信,你信,佢一定會來臨。


09年出書自爆在圈中遇過愛情騙子, 11年又被拍拖年半的羅仲謙暴打:「我多謝每段經歷,令我睇人愈嚟愈準。」《忽然 1周》圖片



會改變的


這次見面,我覺得信了佛的傅穎變得不一樣了,跟在她身邊的經理人也說,傅穎真的變了:
「佢以前耳仔軟,信念好容易動搖,人哋講兩句、記者氹幾句,話咁易就左右到佢;佢以前亦都好唔信人,所有嘢要攬晒上身自己做,親力親為唔放心交畀人。
今次出書佢叫我唔好太緊張:『人哋嘅工作你就放心交畀人哋啦,自己攬晒上身會死㗎!』」
改變是好的,有信念也是好的,我真心希望,信的,就真的能來臨。


去年 8月,傅穎與羅仲謙前後腳開記者會,被打的要認錯,打人的則自圓其說。《蘋果日報》圖片



撰文:朱小博
攝影:范仲良
髮型: Linfa@IL Colpo
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Rosebullet, Y&Y

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()