唔係大就好囉!(真實對白)
JJ自稱靠玩瑜伽同獨門秘方 7日可以豐胸,但佢死都唔肯透露太多豐胸療法,只肯講其中之一就係飲靚湯,擺明焗人買佢本書啫!

FBI File

JJ瑜伽豐胸

2012年07月18日 ~~ 第269期 Face

未入行前讀中醫 嘅 JJ賈曉晨,今年書展唔出寫真,話要出本工具書教班姊姊扮靚喎!

不過最吸引,就係佢有一套獨門 嘅 7日豐胸療法, JJ仲好有自信話︰「其實呢套秘方,我細細個已經有用,不過我覺得唔係大就好囉,要個型靚先得,我就好滿意自己個(胸)形。」今次出書,原來係 JJ入行之後,有好多藝人問佢心得,所以佢覺得可以出書同人分享,「每次拍劇都有人問我點樣 keep住咁瘦,我學 咗 3年瑜伽,其實配合埋其他 嘢一齊,可以有好大功效 㗎!」


奸得出色
喺《飛虎》做性感女奸角,雖然暫時出得一集,不過已經有好多網友讚佢索, JJ到大結局會再現,大家實。


JJ受無 綫力捧,又安排佢同視帝黎耀祥出活動,家下仲出書做才女添!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()