Girl in Summer

無添加 葉熙祺

2012年07月18日 ~~ 第269期 Face

靚女難求,要搵全天然無添加索女更難。
難得今年 25歲的葉熙祺,天生索樣隻身勇闖東洋,最近更成為時裝㗎誌《 Can Cam》首位中國籍專屬模。
成功馴服㗎仔,難怪連成龍仔房祖名都嗒糖。








姓名:葉熙祺( Anna Kay)
年齡: 25歲
出生地:廣州
身高: 165cm
體重: 40kg

完全日系


以為索女一定高竇,尤其有個緋聞男友房祖名兼成功空降日本雜誌做專屬模,但葉熙祺就好親民,拍照時主動又配合,自動波擺日系少女 pose零難度,一個女仔勇闖東洋,葉熙祺說:「其實我好獨立㗎!我由小一到 14歲都係住宿舍,爹哋媽咪好放心。」
最近與房祖名傳緋聞更為人熟悉,但女神竟然自稱單身:「我話冇人追就真係好神奇,不過我工作太忙,冇時間拍拖,但我 𠵱家係單身,哈哈!」花弗祖名要再努力啲喇!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()