FACEweekly

轉行寫愛情小說 杜如風

2012年07月18日 ~~ 第269期 Face

飛足日本、英國、美國、中國多地,以喪玩冇厘正經姿態在 now TV介紹旅遊節目, 5年間冇時停舟車勞頓,自認又癲又喪的杜如風( Helen),今年終於要做隻有腳的雀仔,留在香港休養身體。
留在家中也擋不住過度活躍的細胞,趁明天書展開鑼出旅遊散文書,還首次落筆寫愛情,大家到時要放長雙眼睇 Helen點寫呢個蕩氣迴腸愛情小說!

五癆七傷造就新節目


旅行喼 5年冇執過,只因要周圍飛,上年試過連食 5隻大閘蟹過涼病倒杭州入院。訪問前還要去身體檢查, Helen自知身體弱,「唔想飛,但要講旅遊,於是諗到講日本文化怎影響香港。」講日本飲食、音樂、攝影,題目來得正經,但落在 Helen口中還有得正經?「所以碌爆人情咭,搵專業老死傍住。」先有蔡瀾講食、又搵柏豪去銅鑼灣世貿夾公仔,前幾日仲搵埋杜汶澤「爆房」,「佢帶我去香檳大廈講相機,之後就去酒店私影。」不過最 sweet,就係夾住爸爸講日本藝能界,「爸爸係老行尊,之前寫日本藝能界專欄,佢會晒冷自己珍藏,不過我就好冇癮,冇得玩佢,話晒都養咗我咁耐!」


《風行風語 3》可以話係 Helen粉絲必備,講旅遊外,仲會重溫電視節目中的爆笑位,圖為上年去杭州蘇堤扮詩人蘇軾着唐裝!


Helen最近家裏添丁,養了兩隻分別 3及 10個月大的芝娃娃 River及卡斯拿斯,改呢個名,因為 Helen超級鍾意西班牙國家隊門將卡斯拿斯!



過度活躍造就爛命倫


節目還在錄影中, Helen更披露親上旺角好景講 AV,「四樓四仔冇格仔!」偷拍喎, Helen話使乜驚,「之前去上海唱〈上海灘〉,引來成班阿嬸合唱,公安懷疑我非法集會,我驚都未驚過。」節目唔爆肚誓不罷休,原來 Helen堅被診斷過患有過度活躍,「小學已經冇時停,仲係校隊精英,籃球、陸運乜都玩!」到大個發現自己開始失眠先出事,「試過三日兩夜冇瞓過喪唱 K,到一個做醫生的朋友幫我診斷先知。」試過食藥控制自己活躍細胞,「但做節目爆唔到肚就唔係我,結果食了 3個月藥就停, 𠵱家已經康復。」不過身體質素更要緊,回港休養不忘做運動 keep fit,落街同新養狗仔來個 night running!

車撞男友愛情狗咬狗


新書《風行風語 3》附送愛情小說《狗咬狗》,連封面都疑似無印, Helen日本風入血喇!

精力控制得宜,現已推出第 5本書的 Helen,新書《風行風語 3》除了集合自己在雜誌的專欄外,還有講台北、中國旅遊爆史,最破天荒,係首度寫愛情小說,「媽咪教中國文學,屋企有好多小說,小學 3年級已走去睇亦舒的愛情小說。今次終還心願寫。」名為《狗咬狗骨》的愛情小說隨書附送,「係講我 18歲初戀有幾癲。」自認「待」人不淑,初戀在加拿大的時候,就試過開車撞男友,「佢同我嘈交,我好嬲開車走,佢諗住截停我,咁就撞傷手。」我問 Helen如果要繼續寫下一本小說,最想寫甚麼,「親情。上年爸爸(杜惠東,前嘉禾電影宣傳部經理)腎衰竭入院最難忘,趁住家吓在香港休養,就會好好陪佢!」咁應該好快推出《狗咬狗骨 2》喇,因為杜爸爸現已退休全職歎女福!(笑)

撰文:陳家豪
攝影:謝耀恆
化妝: Kathy Chow
髮型: Heibie Mok@ Hair Culture
場地: Hair Culture中環擺花街一號 6樓

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()