於 MK街頭賣唱紅咗,隨即被網友起底,放了聲稱是她真身的相片上網,不過小菌一直懶理:「都冇一個係我,人哋想點咪點囉!」

搜尋氣

龍小菌全職尋夢

2012年07月18日 ~~ 第269期 Face

龍小菌,龍年街頭出道,自覺渺小,卻又能像細菌一樣可在惡劣環境下生存。
她狠狠減掉一半體重,不要臉 MK笠頭賣唱,本來給二百磅脂肪活埋的歌聲,重見天日。

 

殺入台灣



其實我唔覺自己係一個歌手,一個歌手應該有公司 backup,有人畀錢我去出碟,可以上電視唱歌,但係我冇,所以我惟有用賣碟花(於官網及旺角街頭唱騷時籌款,歌迷以 100元預先購買未製成的唱片)方式籌錢出碟,現時加埋自己出嘅 8萬,總共籌到 17萬,雖然有人話我呃錢,但係我唔會理呢啲嘢,時間可以證明,如果我 𠵱家放棄,就真係呃錢喇!
啲人以為我紅咗,有騷唱可以搵錢,其實我好多都係義唱,最多都係得封利是仔。 𠵱家我用啲積蓄去出碟,生活要更加簡單,連行街買衫都要諗過,好多人問我,既然有唱片公司想簽我,點解仲堅持要喺街頭賣唱,我只可以話因為我好享受呢種感覺, 𠵱家我每次都有幾十人支持,已經好開心,就算日後真係簽唱片公司,我都唔會放棄街頭表演。
我唔係因為唱歌而辭職,就算冇龍小菌,我都會離開呢間學校,因為我同校長唔夾。冇咗份工當然擔心,雖然有幾間學校叫我去見工,仲話唔介意我一路教書一路唱歌,不過我都唔敢見,怕俾人知道我係邊個。

龍小菌檔案


蒙面歌手龍小菌,前某中學中文老師,現無業。去年因在 YouTube翻唱神劇《天與地》的插曲〈年少無知〉為人認識,並於本年四月第一次被邀請到聖公會白約翰會督中學擔任表演嘉賓,其後到旺角行人專用區唱歌,於網上爆 hit!

殺入台灣




上週五( 13日),龍小菌被台灣邀請參加海洋音樂祭,小菌更以「真身」綵排。除唱到台灣,她現在正忙於錄碟,預計 10月推出,小菌說:「 𠵱家有 3間唱片公司同我傾過,不過未揀到,因為我想繼續蒙面唱,但佢哋唔肯。」

唱好皇上




雖然小菌曾說過套衫有啲恐怖,但她說:「套衫係我朋友設計,咁叫得人幫我,就要信佢。」所以小菌依然着住佢四圍表演,早前做 黄洋達棟篤笑嘉賓,連皇上都讚佢造型「好特別」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()