李思捷認醉酒抽水

噚日有報道話李思捷試過借醉抽水,待嫁嘅岑潔儀仲話係受害者之一。李思捷噚日喺電視城出現,佢話:「對上一次見岑潔儀已經係四年前嘅事,如果我真係有做,我諗我真係好醉,不過我覺得我冇做過,如果有真係非常 sorry。」但李思捷不忘質疑岑潔儀點解今時今日先講出嚟。高層樂易玲就話酒都係少飲好,如果岑潔儀仲覺得唔舒服,會向佢了解。

李思捷摸Pat道歉 岑潔儀鬧敗類

李思捷被指在夜店向台灣歌手陶喆前緋聞女友岑潔儀,以及落選港姐曾愛媚有身體接觸!昨日李思捷在電視城指上一次見岑潔儀已是四年前拍劇:「當時情況我唔記得,斷晒片!我覺得冇做過!如果真係有做過,真係Very Very Sorry!當時應該即刻指住我嚟鬧!(女友王宝宝訓示?)我自己同自己交代。」而身旁的無綫製作資源部總監樂易玲說:「男、女都應該避免去夜店,如果佢(岑潔儀)咁多年都放喺心,可以同我傾吓釋懷,我會打畀佢了解吓!」至於岑潔儀則指被李思捷摸臀部:「唔知佢真醉定假醉,佢行去曾愛媚度,跟住走嚟我度摸我,斯文敗類。佢有同曾愛媚Say Sorry,但冇同我講,好唔尊重我。」

被問到與岑潔儀有否身體接觸時,李思捷翹晒手說:「唔記得!」並作出道歉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()