個 print好立體!(真實對白)
姚子羚有 3個︰繼啡色同桃紅色之後, TVB小花姚子羚最新嘅 Banane Bag就係呢個粉紫色。
博乜呀
$590窮虛榮 女星愛瘋山寨 Hermes
2011年03月02日
近年潮界掀起一股「致敬」風,其實即係山寨,只要有明星肯追捧,山寨貨都變致敬潮貨囉!
近排班中港台女星一窩蜂狂迷台牌 Banane Bag(嬌蕉包),自用送禮亦可,個個一收到即上微博晒新寵!所謂 Banane Bag,之唔係將大劉最愛囤積嘅 Hermes仿抄上帆布袋加新標籤,但只賣$590,只係原裝百分一,窮得虛榮,點會唔愛?
Banane Taipei係成立了近 5年的台灣本地品牌,去年愚人節推出仿 Hermes帆布袋 Banane Bag後,被台灣女子組合 S.H.E揹完即時爆紅,大、小 S、梁靜茹跟揹。
呢股山寨潮,去年尾傳到香港,台灣新抱應采兒送禮自用、商台 DJ雲妮大量團購後,熱潮席捲埋電視台。忠實 fans姚子羚就有 3個,最新紫色剛剛到手:「我第一個啡色嘅,係 fans送畀我,用完好鍾意就搵佢幫我訂埋其他兩個。我都見到胡定欣同楊秀惠都有用,因為夠晒大擺到好多嘢,真係好啱我哋拍戲同出去影相用。其實我有朋友最想訂係情人節鮮紅色限量版,不過一早斷貨!唔只 printing立體好靚,又可自己裝飾增加個人特色,我買咗好多絲帶,嚟緊會同我啲袋大變身!」


最愛的情人節鮮紅色限量版一早被搶晒,姚子羚話桃紅色一樣靚。
 
靚靚平貴都有
Box Cals leather birkin$78,000( 30cm)
買得起 10萬、 8萬一個真 Hermes嘅袁靚靚,亦係山寨嬌蕉包 fans。《忽然 1周》圖片

共有多色 Banane Bag嘅靚靚,在微博拍埋真身同山寨貨一齊影,擺明話自己潮得起平玩山寨版,但真貨都買得起。


應采兒港星最早
嫁咗畀陳小春的台妹應采兒算係最早用 Banane Bag港星,每次去橫店開戲,都會帶畀同劇內地女星做手信。


1月生日嘅陳敏之,繼靚靚送袋,又有朋友送 Banane Bag做生日禮物。
 
靚靚搵台灣朋友代購 Banane Bag,有自用亦有送畀陳敏之,敏之即在微博晒貨。


 
杜汶澤諗縮數
搵商台 DJ雲妮代購的田蕊妮,新年期間拜年日日轉色,杜汶澤撐老婆話:「老婆不愛 Hermes是福分。」鬼咩!佢用正貨你想唔破產都幾難。

台灣幫 
梁靜茹跟
歌手梁靜茹去年收到 LV和 Banane Bag做聖誕禮物,睇個勢,鍾意山寨多啲喎。
 
S.H.E帶紅
S.H.E係台圈最早獲 Banane Bag贊助女星,一用爆紅,連大小 S、熊黛林亦跟風用。

給力致敬
Banane Bag話就話致敬,其實照搬原裝袋款,同馬車 logo,原創欠奉,百分百致敬。


其實用人哋 printing印上帆布袋,大袋內只有一個細電話袋,冇間隔, Banane Bag充其量都係環保袋而已。 
招牌改少少,照 dup原裝,仲用同款橙色,以假亂真度極高。

港台女星瘋狂追捧山寨愛馬仕 售價低窮虛榮

袁詠儀平貴都有
近年潮界掀起一股“致敬”風,其實即是山寨,只要有明星肯追捧,山寨貨都變致敬潮貨啰!

近期一班女星一窩蜂狂迷台牌Banane Bag(嬌蕉包),自用送禮亦可,個個一收到即上微博曬新寵!所謂Banane Bag其實就是模仿Hermes的帆布袋加新標簽,但是只賣590,只是原裝百分之一,窮得虛榮,怎麽會不愛?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()