Twins半裸谷碟
其他娛樂名人影片

組合 Twins日內推出新碟《 2-BE-FREE》,昨日舉行記者會,蔡卓妍(阿 Sa)和鍾欣桐(阿嬌)赤裸上身,以一隻鷹巧妙地遮蓋住胸部作為唱片封面,她們強調並非賣弄色情,只是配合唱片主題 be free。問到拍照時可感尷尬?阿 Sa說:「我哋做足安全措施,冇問題。」阿嬌則說:「影相當日經常要同阿 Sa身貼身,都好尷尬㗎。」問會否接受拍全裸照宣傳關注乳癌?阿 Sa坦言:「叫捐錢我會好樂意,全裸就唔好喇。」阿嬌就煞有介事說:「我諗佢哋唔會搵我囉,人哋搵親都係 model。」採訪:胡比 攝影:陳俊強


阿嬌(左)和阿 Sa笑言半裸拍封套是為藝術犧牲。

Twins飛鷹傍住終極半裸

經歷4年大風大雨的女子組合Twins,終於合體再出廣東碟!為突破性感底線,孖妹半裸上陣影封面,肉帛相見,只靠「飛甩雞毛」力保4點!

由鍾欣桐(阿嬌)及蔡卓妍(阿Sa)組成的Twins,最近再出廣東大碟,加上成軍第11年,為隆重其事,請來日本攝影師間仲宇操刀拍攝新碟封面,封面以鷹為題,大玩視覺上新突破,穿着牛仔褲的阿嬌及阿Sa赤裸上半身,只用鷹遮胸,阿Sa更大晒玉背,阿嬌則晒纖腰,令人睇到嘩嘩嘩!

拒為善事奉獻

Twins昨日舉行新碟發布會,大會以二人去年於頒獎禮的獎座堆砌成蛋糕山,然後由孖妹揭開蛋糕布,揭開序幕,其後大會拉低一張巨型海報,半裸性感封面曝光!她倆解釋鷹代表自由,阿嬌還打趣指封面中羽毛飛來飛去似「飛甩雞毛」!事後,她們表示拍攝時未感尷尬,阿嬌指並非「真胸」上陣,當時用Tupe Top遮胸,阿Sa則說︰「現場有男有女,不過攝影師想放啲,所以最後得攝影師同女助手留守!」阿嬌還披露二人胸對胸擁抱,非常火辣,問到可有被「頂」親?阿Sa即搶答︰「梗係有啦!(邊個頂邊個?)咁梗係我啦!」

阿Sa強調今次封面是「藝術品」,坦言已是性感極限,她笑說︰「唔會再性感,唔會再露肉,呢個係極限!」孖妹自嘲身材不出眾,阿Sa更指不會為慈善而再露︰「如果為慈善,我寧願捐錢囉!全裸就未必,唔想趕客呀!」阿嬌則暗示身材比人輸蝕,亦指防止乳癌廣告亦不會向她招手︰「唔會搵我,冇人會睇,佢哋多數搵Model,因為身材好啲嘛!」

逼男友交獎金

另一邊廂,提到男友陳偉霆(William)日前於公司春茗中抽到1萬元,阿Sa要他交出獎金,並透露當日未諗過即場捐錢:「嗰時見到祖兒話捐,我已縮兩步,不過都係走唔甩!」對於William可能於拍戲時整傷下體,她則不願多談:「唔好講佢工作方面嘅嘢!」不過阿嬌說︰「呢啲一定要保護!」

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android Apps

 

專案組

 

Twins以獎座堆砌成蛋糕山,相當有心思!

現場播放拍攝封套當日的花絮。

Twins以空前性感拍攝新碟封套,話題性十足,相信大家都嫌隻鷹阻碇囉!

Twins過往性感極都有件Top,點及今次玩半裸!(資料圖片)

Twins力保4點 毛遮毛掩

入行逾十年的Twins以半裸造型拍攝全新廣東碟封套相,一個露臍、一個露背,僅以「飛鷹」遮掩胸前「4點」,再加上羽毛飄落營造效果,藝術與性感共冶一爐。但兩女自覺與性感扯不上關係,全裸必定趕客。


阿嬌(左)與阿Sa笑言半裸上陣已是性感極限,全裸拍攝怕趕客。

Twins相隔四年再出廣東碟《2-BE-FREE》,昨日舉行記者會造勢。為慶兩女過去一年得獎無數,大會特別以獎座砌成蛋糕山,並進行揭幕儀式。Twins的半裸巨型海報亦首度曝光,相中的鍾欣桐(阿嬌)正面露肚臍,蔡卓妍(阿Sa)則側身晒玉背,並配以「飛鷹」遮掩胸部。另一輯相則是Twins胸對胸緊緊抱住,意態撩人。


Twins很滿意拍攝效果,性感得來不失藝術。

唔敢全裸怕趕客

Twins受訪時坦言拍照時非真空上陣,均穿tube top打底。攝影師為令她們拍照時更「放」,體貼地要求化妝及髮型師迴避,只留下攝影師及女助手。問到慣不慣半裸示人?阿Sa強調:「唔係露,係一件藝術嘅事。(會唔會再性感啲?)唔會,呢個已經係性感極限。」阿嬌透露和阿Sa半裸擁抱時抱得緊緊,問兩人可有被「頂親」?阿Sa笑謂:「梗係有啦!(邊個頂親邊個?)梗係我啦,仲使問?」

問到可考慮為慈善拍全裸照?阿Sa說:「我寧願捐錢,如果全裸就冇必要,都幾趕客!」提到不少女星曾為乳癌基金而全裸拍照,阿嬌謂:「唔會搵我啦!都冇人睇!係都搵model,佢哋身材好啲。」

阿Sa擸男友獎金

另外,阿Sa在英皇春茗任抽獎嘉賓,獲贈一萬元的幸運兒正是其男友陳偉霆,她說:「佢啲錢係楊生(楊受成)同大哥(成龍)捐出嚟。(錢歸你?)梗係啦!」提到男友拍新片將被人打傷下體,阿Sa拒回應,但阿嬌搭訕:「一定有保護,放心啦。」

文:音樂組

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()