葉山豪同雷凱欣孭飛嘅 3D情慾電影《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》已經做好後期工作,並將於下月 14日上映。原來《 3D肉蒲團》保留咗 91年由麥當傑執導嘅三級電影《玉蒲團之偷情寶鑑》唔少經典場面,當年《玉蒲團》有一幕講鄭則士幫吳啟華換上馬匹生殖器官嘅場面,令觀眾一看難忘,而《 3D肉蒲團》亦有呢場戲。葉山豪喺《 3D肉蒲團》演書生未央生,佢因為同新婚太太嘅性生活唔如意,就去咗寧王嘅「絕世樓」縱慾,其間佢發現原來係自己陽具太細,一直未能滿足性伴侶,於是就搵咗由田啟文(田雞)扮演嘅名醫幫佢換動物陽具,希望可以重振雄風。葉山豪換咗陽具之後,同由日本 AV女優原紗央莉演嘅美女瑞珠交歡時,立即達到滿足效果。

放大圖片
戲中嘅葉山豪(左)搵田啟文幫佢換陽具。

戲中嘅葉山豪(左)搵田啟文幫佢換陽具。

放大圖片
拍攝時田啟文用針錯手拮中葉山豪。

拍攝時田啟文用針錯手拮中葉山豪。

怕性無能

拍攝換陽具一幕前,葉山豪已戴咗護陰,不過拍攝時佢瞓喺手術床,田雞作狀縫針竟然錯手拮到葉山豪嘅重要部位,佢立即感受到男人最痛:「嗰刻真係由心痛咗出嚟,不過當時我怕影響拍攝進度,冇立即拆開護陰檢查,但收工拆開護陰就見到少少血迹,搞到我家有少少陰影,怕會性無能。」問葉山豪現況如何?佢哈哈大笑話:「唔知呀,仲未試,老婆唔喺香港,不過平日生活都冇事,我諗冇受影響啩。」


日本 AV女優原紗央莉同葉山豪有唔少情慾戲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()