難相處 樊少皇娶硬 JJ:唔想見佢啲仔女


唔想做人後底乸呀!(設計對白)
上週日( 9日) JJ賈曉晨在清水灣與袁偉豪拍攝新劇《好心作怪》一場結婚戲,穿 着婚紗的 JJ戲裏演得投入,戲外談笑風生,看來與樊少皇的感情非常甜蜜。

真面目

難相處 樊少皇娶硬  JJ:唔想見佢啲仔女


樊少皇 8月被踢爆搭上細 10年的賈曉晨( JJ)後,隨即遭揭露與前女友育有一仔一女,更被指有杭州女友, JJ慘由小三變小四。揹上拋妻棄子之名的樊,發聲明力撐 JJ唔係小三,據知他承諾一定娶 JJ為妻。
而恨嫁恨到發燒的 JJ雖然包容到男友,但她並冇愛屋及烏,對本刊斬釘截鐵話要同樊少皇仔女劃清界線:「關我乜事?唔想見佢 啲仔女!」


樊少皇早前發聲明澄清,與舊愛陳少霞已分手 4年,力證 JJ並非小三。《忽然 1周》圖片

自從樊少皇發聲明向女友賈曉晨( JJ)大派定心丸,又喺電視公開示愛話:「我……愛係堅定,我哋會繼續走落去!」苦情 JJ終於重拾笑容,兩人更日日用微信及電話談情,令剛踏入 30歲的 JJ堅信這段情能夠開花結果。據 JJ友人指:「好多報道都係阿霞(樊少皇前女友)爆 嘅,樊少皇仲同佢講有好多係老作添,目的係想拆散佢哋,但估唔到 JJ咁堅持,反而愛樊少皇多 咗。」 

繼續供養


《壹週刊》圖片

樊少皇一對仔女現時跟媽媽陳少霞住,但作為生父的樊,每月亦會畀生活費前女友,陳少霞安排不少課外活動給他們參加。 

30恨嫁




一向想結婚生仔的 JJ,拍完劇不忘攬住演花女的小演員,舉起勝利手勢表示奪得如意郎君。 

禁來港見面


據知樊少皇更已承諾娶 JJ過門,「 JJ好相信樊少皇唔會再同前女友阿霞一齊,樊少皇仲話一定會娶 JJ,叫佢唔使擔心;不過 JJ係好黐身 嘅女仔,家同男友分隔兩地令佢好唔慣,好想樊少皇多 啲 嚟香港陪佢。」
原本上月尾樊少皇打算來港與 JJ一聚,可惜戀情被踢爆,樊少皇經理人即勒令不准他來港,免得事件影響他聲譽,令 JJ自 7月尾北上會樊少皇後,已個多月沒有見面。

母親解愁




JJ媽媽專程由山東來港照顧女兒,聲言好擔心女兒被樊少皇呃,但經 JJ解釋後已安心好多。 

大陸掘金




樊少皇(前左一)現時在內地拍攝《盛夏晚晴天》,又忙於為新啟播的《新白髮魔女傳》宣傳,被經理人制止來港探 JJ。 




JJ與前男友沈震軒拍拖期間發現對方有小三,才怒飛對方,被指是樊少皇小三更令她精神困擾,日日以淚洗面。 

「有諗過結婚」


賈曉晨 03年來港加入阿叻旗下的 Snazz,唱歌兼拍無 綫劇,多年來公司都反對她拍拖,但紙包唔住火, JJ先後傳出與沈震軒和樊少皇的緋聞。

日前 JJ在清水灣拍攝新劇《好心作怪》一場結婚戲,穿 着婚紗的 JJ不時同工作人員有講有笑。她事後接受本刊訪問時話:「我工作上 着過好多次婚紗,今次感覺係有少少唔同咁啦!(樊少皇話會娶你喎?)呀,都有諗過 嘅!但家仲早,拍 咗兩個月拖之嘛。」
說到樊少皇仍要供養阿霞同一對仔女, JJ就好大方:「佢係個盡責任 嘅男人,呢 啲 嘢我一定包容。」但提到結婚後 JJ要做一對小朋友的後母, JJ就好苦惱:「其實關我乜事?都未見過,唔想見佢 啲仔女!現代人好多都係咁樣,人 哋處理得好咪得囉,我對住佢一個人就夠 㗎喇!」睇 嚟 JJ好快會做人妻啦! 

後母好易做


圈中有不少女星曾為人後母,婚後唔只生活愉快,同非自己所出的小朋友更關係良好, JJ唔使擔心咁多啦。

林青霞


《忽然 1周》圖片

林青霞 94年嫁富商邢李源,當時邢李源已跟前妻張天愛生了女兒邢嘉倩,林青霞與邢嘉倩關係甚好,邢嘉倩甚至鼓勵幾乎絕跡公開場合的青霞出席活動,找寫作靈感。 

葉蒨文


《忽然 1周》圖片

葉蒨文 97年與林子祥結婚,林子祥與元配所生的林德信最近進軍娛樂圈。兩人關係亦愈來愈好,葉倩文即將舉行演唱會,林德信坦言希望能上台同對方合唱。 

羅慧娟


《蘋果日報》圖片

羅慧娟患胰臟癌今年 6月去世,丈夫劉志敏與前妻生有兩名兒子,而娟妹跟兩名繼子感情要好,細仔劉鎮榮更為了替患病的娟妹沖喜,提早於今年 3月結婚,娟妹又把遺產留給繼子。
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()