兩后一王 鄉音妹大戰 劉心悠踢狐趕苟芸慧


Chilam同劉心悠咀咗幾 take先收貨, Chilam話估唔到對方咁放,「佢拍嗰陣冇避忌,大家合作得好舒服!」

真面目

兩后一王 鄉音妹大戰 劉心悠踢狐趕苟芸慧


經常中港台三邊飛的劉心悠,上年拍完《步步驚心》後爆紅,除了打開埋內地市場,連香港的廣告同騷價都直線上升。
賺錢賺到手軟,心悠在下月上畫的新戲《天生愛情狂》中,演一個超 cher女護士,無時無刻都想 check住男友張智霖,連困都要啜爆對方;反而做 Chilam前度的苟芸慧斯文大方,搞到 Chilam貪舊厭新,成日諗起苟姑娘,新舊女神俾佢咀晒。
咁 啱劉心悠同苟芸慧都係加拿大長大滿口鄉音,又先後同鄭嘉穎傳過緋聞,要佢哋各自出招爭仔,肯定好有火花!

真人真事,以早前發生的女護士騷擾男友案而改編的《天生愛情狂》,講劉心悠飾演極度缺乏安全感的女護士,每日用盡唔同方法黐實男友張智霖,要佢 24小時 on call,連放工要幾耐返到屋企都要管,絕非一般港女。


姣電 Chilam


飾演整餅師傅嘅 Chilam,經常喺餅房諗起同前度苟芸慧嘅 sweet片段。


Chilam同心悠困,兩人以為自己會死,決定互咀定驚。


苟姑娘喺街撞見 Chilam同心悠,主動去醫院搵對方和平對話,但心悠依然睥到行,醋爆!

野蠻女友


索護士
31歲劉心悠 keep得好,着起護士裝玩制服誘惑仍然夠殺!

要做惡死港女又要硬撼苟姑娘,劉心悠話今次係大挑戰。「我本身對愛情好理性,同戲中主角 嘅性格好唔同。嗰場咀戲拍 咗成晚,因為部太細,又要擺 cam又要度位,我同 Chilam都想快 啲拍完收工,一 啲浪漫感覺都冇!」
而首次同心悠合作的導演葉念琛,原來專登揀斯斯文文 嘅心悠做野蠻女友,「我度劇本時已經決定搵心悠做女主角,佢 嘅好感度好高、好有觀眾緣,我問過身邊大部分男性朋友,佢哋都好鍾意睇劉心悠!而佢今次做一個好 cher好真 嘅女朋友,同佢之前柔弱 嘅感覺好唔同!將來都想繼續合作, o依家手上都有 啲 project諗緊!」 

狂呻少戲拍


恨拍無綫劇嘅劉心悠,表明唔會搵志偉搭路,不過心悠同鄭嘉穎咁熟,叫佢向樂小姐講幾句咪得囉!《蘋果日報》圖片

05年憑電影《阿嫂》彈起的劉心悠,出道多年一直簽約王海峰的星皓,但據知心悠的經理人合約已於上年 11月到期,當時心悠自動續約 1年,但今年決定唔再留低,更同朋友呻公司機會唔多。「心悠同星皓合作 咗咁多年,雖然佢同同事合作得好開心,但公司近年唔多開戲畀佢拍,對上一套《魚狗》已經係兩年前,近期拍嘅《浮城》同《天生愛情狂》都唔係公司開嘅,加上星皓有份投資嗰套大製作《大鬧天宮》,咁多角色都冇預心悠一份,佢都做到心灰意冷,講到明走硬! o依家有幾間娛樂公司都想簽佢,但佢打算休息一排先再諗。」知情人士透露。
有氣質有演技, 31歲劉心悠唔愁冇人要喎! 

新任琛女郎


葉念琛每年都會自編自導一齣電影,由 06年的《獨家試愛》開始,葉導連續多年起用愛將 Stephy,直到 10年先轉型搵 Chrissie,上年就用視后佘詩曼擔大旗。琛女郎換唔停,如果心悠泊到葉念琛碼頭,有望學 Stephy連 冧幾套女主角!


有份投資《天生愛情狂》嘅蕭定一(小圖),週日( 16日)喺北京舉行公司酒會,劉心悠、 Chilam同葉念琛專程飛去撐場。




票房 1,200萬
葉念琛打響名堂嘅愛情三部曲,全由 Stephy孭飛,三部戲票房理想,但拍完最終章《我的最愛》後,決定停用 Stephy保持新鮮感。


票房 800萬
唔要玉女 Stephy,葉導轉向肉女 Chrissie埋手,娜姐喺《婚前試愛》同羅仲謙、萬寧哥哥激戰連場,唔再純愛。


票房 780萬
佘詩曼喺《人約離婚後》同方力申做夫妻,又同羅仲謙玩車震,埋單收 7百幾萬。

靠自己


《蘋果日報》圖片

劉心悠決定唔續約星皓,除 咗因為嬲老闆王海峰(右圖)開戲唔預佢,亦因為公司近年將資源集中在羅仲謙身上。雖然貴為星皓一姐,但據知無論係廣告定商業活動,心悠好多時要親自同品牌接洽。靠自己多過靠公司,又難怪做到灰晒! 




連續 6年做 dermes激光代言人,劉心悠今年同謝婷婷、薛凱琪一齊脫!


形象健康嘅心悠,不時被不同品牌邀請行騷,單在 8月已有 3 job,賺到笑。
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()