我喊足 50次!真實對白
聽到記者問 義海豪情 《義》劇,陳法拉即刻笑晒,仲話有機做視后,不過佢都好謙話:「冇諗過,只係希望收視好!」

年尾又係 TVB小生花旦爭獎時候,齋睇現時形勢,似乎視帝視后兩個大獎,已係《公主嫁到》嘅陳豪同佘詩曼嘅囊中物。
不過攞獎講勢頭,《公》劇個勢未必捱到台慶,反而 18號首播嘅台慶劇《巾幗梟雄之義海豪情》,唔只食住《巾幗》條龍脈又夠劇力,反日背景仲食正家釣魚台事件。視后隨時有變,鄧萃雯上年攞過,今年冧莊機會唔大,反而劇中第二女主角陳法拉,除咗喺劇中做大悲友由頭喊到尾,仲喺劇中為救家人而向日軍獻身,喺鏡頭前除裙、開胸大解放,實行靠喊靠露同阿佘鍊過!

阿佘《公主嫁到》 hit爆,不過頒獎禮到 12月先舉行, keep唔 keep得到個勢絕對影響賽果,阿佘再攞視后未穩陣!

週日( 3日)《公主嫁到》大結局,最高收視 45點,阿佘再攞視后高唱入雲,不過氣勢跟劇走,嚟緊 18號台慶劇《巾幗梟雄之義海豪情》,未上已令人期待,好戲之人鄧萃雯上年攞過視后,今年再攞機會唔大,反而第二女主角陳法拉,戲分由頭帶到尾分分鐘跑出。

電爆 o架仔

《義》劇主線鐵膽依然係鄧萃雯加黎耀祥。不過新加入嘅第二男女主角陳法拉、黃浩然一樣搶鏡,呢 pair除咗有感情線外,劇中法拉仲不停催淚,身患心漏病外,仲不時被日軍欺負,仲要犧牲色相。
雖然早前有報道指,法拉已「升呢」為薛太,禁止一切親熱戲分,不過今次喺劇中亦再度破例,先於 16集被胡定欣設局,差點被日軍輪姦,之後在 23集亦因為要救家人,主動剝衫向日軍獻身。法拉為拍呢場戲,更以 tube top上陣,跟足劇情,着埋超短褲上陣。

 

「我係獻身」

除咗《義》劇法拉夠搶,論累積分數法拉亦唔比其他花旦輸蝕,她今年孭起 5套劇,其中《誘情轉駁》同拍緊嘅《女拳》未出街。
週一( 4日)法拉為《女拳》開工,問到佢《義》劇夠搶,法拉即時四萬咁口:「拍呢套劇好辛苦,我個角色比較 sad,同黃浩然感情線幾浪漫。係有被日軍蝦,不過我只係獻身,冇被姦,嗰啲都唔叫性感啦!係劇情需要。爭視后?冇諗過喎!只係希望收視好!」

 

30集足本睇

本刊率先攞到《義》劇 30集定稿,單睇劇本雖然有字冇畫,劇情拍得住《巾》劇。
三女被姦
第 23集法拉除裙
《義》劇宣傳片上,陳法拉為救家人响漢奸黃智賢面前除衫,不過到正式拍攝,日本軍官就換咗係戴耀明。而法拉亦照除,不過就由衫換上西裙。耀明話:「法拉着咗 tube top同短褲囉!嗰場戲好簡單 o架咋,我最後都冇侵犯佢!」

劇情雖然交代法拉將裙除到落地,但其實鏡頭只係交代吓就算,你估法拉真係除晒咩!

第 20集雯女屈姦殺人
鄭九妹(鄧萃雯飾)為清除少佐(李嘉飾),於是同大佐(金剛飾)透露,少佐想強姦佢兼想殺佢,令大佐信以為真,之後殺咗少佐。

第 12集
胡定欣被鬼輪
華(胡定欣飾)在上海歌舞廳做歌女時,與九妹(鄧萃雯飾)爭執時晦氣地說曾被兩鬼佬輪姦。其後( 16集)差點被日軍強姦。

《義海豪情》關係圖

5女爭視后

除咗阿佘同法拉之外,仲有 3強鍾嘉欣、米雪同楊怡,不過 3人都係陪跑居多。

楊怡
《鐵馬尋橋》
《不速之約》
《談情說案》

米雪
《五味人生》
《女人最痛》

鍾嘉欣
《公主嫁到》
《蒲松齡》
《老友狗狗》

率先爆《義海》高潮位

《巾幗梟雄之義海豪情》係上年《巾幗梟雄》班底,監製李添勝、編審張華標再度合作,今次《義》以 1940年代日軍侵華做背景,除咗睇法拉被日軍蝦之外,其實劇情亦吸引,加上食正釣魚台事件掀起反日情緒,幫晒《義》劇搭棚,想唔 hit都難。本刊為你率先解開《義海》高潮必睇位!

祥仔喺戲中係神槍手一名,做過捕快、老闆、撈偏、抗日戰士。每個角色都好有壓力,連祥仔自己都話:「你會見到我成日黑口黑面!因為個角色好沉重。」

上次《巾》劇有大量金句,其中「人生有幾多個 10年」超 hit,但《義》劇就唔會有喇。祥仔話:「監製添哥話今次想紮實啲,所以冇金句。」

黎耀祥被活埋

《義》劇講日軍侵華,黎耀祥(劉醒)同鄧萃雯飾演的鄭九妹,二人除咗喺呢個大時代掙扎求存,仲為國家打 o架仔,變民族英雄。飾演正直差人後變抗日戰士嘅祥仔話:「真係咁啱撞正啦,我最記得有場講我俾 o架仔埋落坑,我真係冇用替身,成個人跳落去個坑,然後被接近半米沙蓋住幾分鐘,諗起都驚!」

睇劇照,見祥仔攬實雯女,以為佢哋係情侶,查實《義》劇同《巾》劇一樣,祥仔同雯女最後都只係好朋友,冇發展成情侶。

5角關係

劉醒(黎耀祥飾)同趙冬妮(江美儀飾),原本係夫妻,可惜因劉性格火爆,加上冷落妻子,而劉妻與同鄉梁非凡(麥長青飾)更曾酒後糊塗發生一夜情。之後梁更不時從中作梗挑撥劉趙夫妻關係,令夫婦關係變差,搞到趙背夫偷漢。另外,鄧萃雯飾演鄭九妹,經常同日軍有生意上來往,九妹性格硬朗,令日本軍官向山鐵也(金剛飾)相當傾慕。而劉醒與九妹多次共患難亦漸生情愫, 5角關係,錯綜複雜。

40年密友
《義》劇入面祥仔、雯女, 2人關係時敵時友,雯女有時仲會利用吓祥仔。

江美儀飾趙冬妮做祥仔老婆,但之後搭上梁非凡(麥長青飾),佢話:「我第 3集出場,我冇死,不過就做衰女人。」

祥仔戴綠帽
《巾》劇敖嘉年憑必文彈起,但今次喺《義》劇飾排骨仔,就冇咁搶,反而麥包仲搶過佢。

金剛中雯女
金剛除咗係大奸角,喺 16集出現,佢話:「我有 10集戲分,我最記得場戲要講廿幾句日文,仲要喊,真係好難!」

身世之謎

大毒梟之女鄭九妹(鄧萃雯飾)從事賭場生意,深得父親鄭朗軍(岳華飾)器重,可惜後來被鄭朗喜(謝雪心飾)得知九妹並非軍親生,於是聯同養子鄭少康(黃智賢)設計揭發九妹身世,可惜事敗,反而令九妹有機出招,父親對己更加信任。

雯女今次由 20歲做到 80歲,飾演性格剛烈大毒梟之女,角色亦正亦邪,唔睇到最後都唔知佢係忠定奸。

《義》劇預告片上黃智賢原本飾演軍官,但最終「升呢」變為謝雪心養子,一齊諗計揭穿雯女身世。

心姐繼續上次大奶奶奸人角色,繼續同雯女鬥餐死,不過胡定欣都唔弱,佢差點累法拉俾日軍強姦,到時睇吓觀眾覺得邊個奸啲。

胡定欣飾馬麗華,為雯女金蘭姊妹個女,所以雯女對她相當照顧,故定欣話:「我係雯女嘅弱點嚟,之後亦會做咗岳華嘅老婆。」

日記傳情

劉晴(陳法拉飾)為劉醒(黎耀祥飾)之妹,與楊陽(黃浩然飾)青梅竹馬,可惜晴礙於自己有心漏症而未敢向陽示好,只在日記上寫上對陽的感情,及後被陽發現日記,二人才開始交往,呢段日記傳情戲,好感人 o架!

陳法拉今次最突破,除咗被日軍蹧躓,仲要 28歲扮 18歲,認真考演技喎!

法拉扮 18歲
黃浩然飾楊陽,同法拉做情侶,同祥仔一樣係差佬兼鄰居,佢話:「套劇戲分唔少,試過幾次 60個鐘冇瞓過,不過都值得!」

堅睇劇本
《義》劇亦似之前《家好月圓》常在心(鍾嘉欣飾)和管家仔玩日記傳情。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()