5呎 11吋但得 1百磅多少少的林莉,雖然瘦但從未被懷疑有吸毒習慣,「我畀人嘅感覺都算健康,而且又係港姐出身,啲人覺得我乖啦!」不斷尋求突破的林莉,繼在寫真大玩人體彩繪後,今次亦為本刊嘗試白色噴粉造型,呢個人形冰皮月,係人都想咬一口。

去年尾先轉型做模的林莉,身高 5呎 11吋兼孭住 05年港姐季軍銜頭, 1年未夠已變身行騷王,試過 1星期接足 7日 job,曝光率極高。
女模圈是非奇聞唔少,除了新鮮熱辣有 Rosemary在美國涉藏毒又撞車搞到一身蟻外,身為模界新丁的林莉,短短時間已見識唔少女模真面目,由高貴大方變到道姑一樣,尿頻反眼索鼻不特止,林莉更親身目擊當紅女模在夜店 high爆,喪到認錯林莉係男人。
眼見名模變毒后,自愛林莉講明會向毒品說不:「佢哋有氹我食,不過我見到會即刻走,一定唔會掂!」
大把 job等住接, 30歲林莉話盡量唔會夜蒲以保持狀態,對於近日名模 Rosemary涉嫌在美國藏毒被捕,曾經同 Rosemary行過騷的林莉表示震驚,但就承認見過唔少模界同行,唔只爛蒲爛飲,更疑似搞毒品 party「開餐」。

男女不分

唔煙唔酒的林莉,完騷後多數直接返屋企休息,只會間中參加朋友聚會,「有次朋友生日叫我去中環一間 club飲嘢,飲飲吓見到幾個 model走入嚟,其中一個係近年少咗行騷嘅名模 C,佢哋望一望我就去咗另一邊,點知過咗一陣,名模 C突然衝埋嚟攬住我,又拉我出去跳舞,佢仲同我講:『你好靚仔呀!一齊出去跳舞吖!』我見佢當時嘅眼神好飄忽又口齒不清,連男女都分唔到!當時佢身邊有人問我想唔想一齊 relax吓,我梗係 say no兼即刻走人啦!」

名模 C
.三十多歲
.近年較少出騷
.曾是城中紅模
地點:中環 Fevar(已結業)
事件:林莉見到名模 C同其他朋友玩到反晒白眼,手袋俾人摷到亂晒,更 high到誤認林莉係男人,拉佢出去跳舞。

你好靚仔呀,一齊跳舞吖!

想唔想好似我哋咁 relax吓?

名模 K
.約二十多歲
.混血
.屬二線頭一線尾
地點:名模 K母親生日會
事件:名模 K take嘢 take到天昏地暗,連阿媽生日都唔記得,遲足幾個鐘先神志不清咁出現,激到阿媽喊晒口勸佢戒。

阿女,你快啲甩鋪癮啦!
阿媽,你今日生日咩?

Take到反眼

除親眼目擊名模 C high大,林莉亦聽聞另一混血模有不良嗜好。「混血模 K小姐喺模界出晒名 take開嘢,佢成日落蘭桂坊蒲,好多人都見過佢玩到反晒白眼,可能佢食得太多開始失憶, K小姐經常將日期時間搞亂,有次佢媽咪生日約咗佢同其他親戚食飯慶祝,點知佢竟然 high到唔知時間,遲成幾個鐘先現身,佢媽咪都勸佢戒甩啲癮,但始終搣唔甩!」而林莉更聽聞混血模 K小姐同 Rosemary非常熟絡,二人不時孖住玩。
做模最緊要專業,但林莉話有 model因為長期吸毒引致要頻頻去廁所。「我聽過有 model好似電視廣告咁講,隔十幾分鐘就要小便,有次更要勞煩工作人員周圍搵佢,卒之搞到個騷遲開!」

 

 

你又去廁所?得未 o架?

事件:某名模有慣性吸毒習慣,除經常出騷前「上電」,又因為毒害搞到經常急尿,多番連累大會遲開騷。

《蘋果日報》圖片

出事酒吧
寇鴻萍同老公梁廷鏘在中環開設的酒吧 Fevar,曾在 09年 10月被警方當場搜獲 K仔及搖頭丸,事後寇表示當晚有人包場,唔知有人藏毒。

林莉(右)做模只有 1年,但曾與多位名模合作,其中更有涉嫌藏毒的 Rosemary(中),而陳冠希胞姊陳見飛(右二) 04年亦在澳門藏毒被捕,事後罰款 2千元,不留案底。

易賺人仔

毒模唔生性,上週率先頂替 Rosemary出席時裝店開幕的林莉,自從書展推出以人體彩繪做賣點的寫真《 Carrie Me》,除騷量大增,連中國市場亦開始入侵。
計劃在內地推出寫真集的林莉,早前認識了多位國內設計師、攝影師及公關,至今在國內行了兩個騷,亦獲女性雜誌《瑞麗伊人風尚》邀請影 10月號封面,密謀北上搵人仔。
「有幾個內地騷都傾緊,佢哋知我係香港小姐,又成功轉型做 model,都有興趣搵我合作。我會做好香港嘅工作,不過如果可以打入埋國內市場當然更好啦!」內地最著重形象健康,唔蒲唔劈唔掂毒的林莉,北上絕對冇難度啦!

林莉因形象健康性感,獲內地不少製作及 PR公司邀請行騷。

頂瑪莉
林莉上週四取代 Rosemary,與林峯為時裝店行騷。《蘋果日報》圖片

Rosemary避走法國

28歲中法俄混血名模 Rosemary Vandenbroucke,上週一( 6日)在美國內華達州因涉嫌藏毒及撞車被捕,獲准保釋的 Rosemary,將在本月 29號返回美國上庭。當 Rosemary係女嘅著名時裝設計師鄧達智透露, Rosemary會返法國休息。「佢呢兩日心情本來已經平伏,但見到報紙又登晒佢啲手扣相,所以又有唔開心。佢律師話佢暫時唔適合發表任何嘢,原本安排咗嘅工作都會取消,應該會返法國住一陣,再直接飛美國出庭。」至於其母 Julie則至截稿前仍未回覆。

Rosemary參加美國著名的 Burning Man Festival,先因涉嫌藏毒被捕,翌日再因撞毀當地著名地標拱門不顧而去再被捕,整定佢醜婦終須見家翁。網上圖片

Rosemary約滿 Elite後,近年以自由身接 job,不過面對 o靚模衝擊,已不復當年勇。

《忽然 1周》圖片

7月
兩個月前, Rosemary與名模好友 Jocelyn一齊行街,仍未出事的 Rosemary當日心情唔錯。
Rosemary當時曾到中環利源東街嘅街邊檔試廉價太陽眼鏡,冇化妝的她眼袋極現,而且雙目無神。

9月
一度被扣押於 Washoe監獄的 Rosemary,曾因過度驚慌而失控狂喊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()