死妹釘,阻住晒!(設計對白)
唔敢,唔敢!(設計對白)"
花旦病發
唔妥胡杏兒搶戲 宣萱生人勿近
2010年09月16日
拍拖大晒!為求騰出時間陪獸醫男友 Ruan,正在拍無綫新劇《萬凰之皇》的宣萱不時要求跳拍自己戲份,催收工唔在講,遇着對手頻頻 NG阻住晒,更「花旦病」發,即時黑面。
劇集開拍無耐,宣萱又眼紅同劇的胡杏兒角色較搶戲,擔心自己被比下去,多次同高層交涉,但無反應,於是當正對方眼中釘,極麻煩!
高層拒配合
一向惹火的宣萱,周不時同拍劇對手有牙齒印。新近被她視為眼中釘的,是一同拍攝《萬凰之皇》的胡杏兒。
因為宮廷劇大收,無綫於是開拍《金枝慾孽》同《宮心計》混合版的《萬凰之王》。不過開拍不久,女主角宣萱卻發現胡杏兒飾演的王后,如同《宮心計》中楊怡所演的麗妃一角,角色奸到出汁,十分搶鏡;左秤右秤下,宣萱暗地向高層提出修改劇本要求,可惜一直不獲有關方面配合。
「宣萱人氣不及以前,又唔係公司親生女,啲老細自然當佢講嘢耳邊風。」一名幕後人員透露。 
記者會當日,胡杏兒見到宣萱影大合照靠邊站,馬上嗌停,讓位俾對方企中間。
杏兒嗌驚
宣萱算盤打唔響,偏偏胡杏兒亦有備而來,明知同麻煩宣萱合作,準時開工、熟讀劇本做足本分,無位入,宣萱侷住表面扮 friend。對於被對手當作眼中釘,胡杏兒查詢先暗笑後驚叫:「點會呀?唔會唔會,好驚喎!」
同外籍獸醫男友 Ruan拍拖唔夠一年,有指宣萱已向男友逼婚,可惜男方唔肯就此被縛,她唯有繼續努力,改變 Ruan抱單身主義的睇法,即使每日開工開到天昏地暗,盡量抽時間陪伴對方。
為求理想早日達到,宣萱每日開工就催收工,又試過要求先跳自己的戲份,走得快好世界,遇着對手 NG,宣萱亦毫不收埋,黑面示不滿。深受影響的莫過於一班等多過拍的二、三線,但礙於她是阿姐級,又出名麻煩,大家唯有敬而遠之。 
愛得黐纏,宣萱開工期間都盡量抽空陪伴獸醫男友 Ruan。
 
胡杏兒事事提點宣萱,但擰轉頭,對方卻擺臭面,藐晒嘴。

走夾唔抖
早前,《萬》劇在荔枝角拍外景,除了必要的對稿試戲,宣萱未埋位永遠坐埋一邊,用背脊「得」住工作人員做獨家村,其他人更加唔會主動同她偈傾。就算一早埋完位,在公司車等拍尾場的胡定欣,一見宣萱拍完上車,即走夾唔抖,急急腳落車離開,寧願在蒸爐一般的公園暴曬,等多兩個鐘埋位,都不願同對方同車涼冷氣。
宣萱人緣有幾好,一眼睇晒。


等埋位,宣萱(箭嘴)「柄」埋一邊,同程可為、陳美詩零交流。 
宣萱(箭嘴)生人勿近,同劇對手,冇個願意埋身。
 
一早拍完吊頸戲的胡定欣(右),寧願去拍攝現場睇胡杏兒(左)開工,都不願與宣萱同車涼冷氣。
牙齒印多 
張可頤

宣萱入行十七年,與同劇對手鬧不和,可以話係眾多花旦之冠,其中同張可頤不和延續多年,雙方隔空罵戰,經典一時。

郭藹明
96年合作《天地豪情》期間,郭藹明因為做港姐嘉賓而須一度停廠,受影響的宣萱唔理對方是為公司做嘢,竟當面破口大罵。

張可頤
二人早在拍攝《難兄難弟》已經唔啱, 97年合拍《天地男兒》,宣萱再煽動工作人員杯葛對方,其後又放料指張可頤經常遲到,更當面罵她「係老幾」。

梅小青
00年拍賀歲劇《夢想成真》,因不滿監製梅小青偏袒胞妹梅小惠而向傳媒力數兩人,甚至扮病曠工搞到停廠,事後被發現當日原來與郭富城出席電影開鏡。 


馬德鐘
03年合作《烽火奇遇結良緣》,嫌棄對手人氣不及自己,全程當對方透明。
林峯
07年開拍《歲月風雲》,林峯開工頻頻遲到惹來宣萱不滿,但人前攬頭攬頸,人後則面左左無兩句。


商天娥
09年合作《掌上明珠》,宣萱扮大牌, NG掟劇本鬧人失場,同劇的娥姐因不滿對手無效率阻收工,失控燥爆,雙方互當透明。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()